niks 04 of 06, ik zie liever een C4
Proef ik hier enige voorkeur voor een niet nader te noemen Frans merk?????
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
niks 04 of 06, ik zie liever een C4
Holkers schreef:Bartrallyfan schreef:heb gehoord dat v Merkestein de goldentulip mag rijden als er een volgend model focus wrc uit is
Cool, een 2006 WRC tijdens een SPRINT...
larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
HJD schreef:larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
haha nee, maar denk dat het meer als sarcasme bedoeld is, vanwege de problemen rondom het organiseren
pedduhwick schreef:HJD schreef:larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
haha nee, maar denk dat het meer als sarcasme bedoeld is, vanwege de problemen rondom het organiseren
ja denk het ook jamaar wanneer wordt daar nou meer over bekent?
StevenK schreef:pedduhwick schreef:HJD schreef:larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
Ben ik nu de enige bij wie dat zo ontzettend pijn doet aan de ogen ?
kraats schreef:StevenK schreef:pedduhwick schreef:HJD schreef:larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
Nee dat niet. Maar je bent wel de enige die op dit soort kinderlijk gelul ingaat......![]()
kraats schreef:StevenK schreef:pedduhwick schreef:HJD schreef:larsjuhhh schreef:in de gtr is toch geen sprint?
Nee dat niet. Maar je bent wel de enige die op dit soort kinderlijk gelul ingaat......![]()
erikjan schreef:wie gaat er nu off-topic ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten