Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Paperclip schreef:Jan schreef:Helaas kreeg de dag een ietwat naar einde voor de Nederlanders, de puma S1600 van het HART kreeg namelijk een kleine aanvaring met een Astra waardoor de auto beschadigd raakte. De precieze schade is nog niet helemaal duidelijk.
Wéér een Astra? Dat is toch niet dezelfde als die op Niederrhein laatst tegen de Subaru WRC (v Iersel, zie foto's in foto-subforum) aan is gereden he?
Sevius schreef:Filmpje online op mijn website! Hij duurt 11 minuten en veel van de aanwezigen komen in beeld! Ondanks de kou en regen heb ik mijn best gedaan zo goed mogelijke beelden te maken, maar het was wel even wennen; voor het eerst met de nieuwe camera!
Vanwege de vele wind heb ik muziek als achtergrond gedaan. Persoonlijk ben ik daar geen fan van, maar altijd beter dan het geruis van de wind de heel tijd.
Bij de doorkomst van de Porsche heb ik de muziek wel even stilgezet
Ik hoop dat jullie het wat vinden; wij hebben ons in iedergeval super vermaakt!
Veel dwarse acties gezien (paar keer zo dwars dat we even moesten helpen douwen) en eindelijks weer is een beetje autosport in de veeeel te lange winterstop!
Jan schreef:Ik heb de foto's eindelijk klaar. Alleen zet ik ze morgenavond pas online ivm werk
Hier alvast ene voorproefje
ChrisZW schreef:er zijn 2 puma´s in nederland
1 in groningen en 1 van HART
Niels van de Poll schreef:ChrisZW schreef:er zijn 2 puma´s in nederland
1 in groningen en 1 van HART
Als je de video van Martin bekijkt zie je dat deze bij de HART bus staat...
Sevius schreef:Bij de doorkomst van de Porsche heb ik de muziek wel even stilgezet
Ik hoop dat jullie het wat vinden; wij hebben ons in iedergeval super vermaakt!
Veel dwarse acties gezien (paar keer zo dwars dat we even moesten helpen douwen) en eindelijks weer is een beetje autosport in de veeeel te lange winterstop!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten