JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
Troost je met het feit dat de S10 wel in NL blijft..... Althans, dat zou zo zijn volgens welingelichte bronnen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
Troost je met het feit dat de S10 wel in NL blijft..... Althans, dat zou zo zijn volgens welingelichte bronnen.
spookie schreef:kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
Rijd van Eldik er zelf niet in dan?
spookie schreef:kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
henk schreef:spookie schreef:kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
dat wel, maar hij zou ook in het buitenland kunnen rijden. ik denk dat Theo dat bedoeld.
kraats schreef:henk schreef:spookie schreef:kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
dat wel, maar hij zou ook in het buitenland kunnen rijden. ik denk dat Theo dat bedoeld.
Ja dat bedoel ik dus NIET![]()
In het algemeen moet ik zeggen dat er hier slecht gelezen wordt. Het staat allang in dit topic over het hoe en wat van Mark.
spookie schreef:kraats schreef:henk schreef:spookie schreef:kraats schreef:JosWRX schreef:Om weer even on-topic te geraken: toch jammer dat ie (de S8 dus) niet in het land is gebleven!
Ja dat bedoel ik dus NIET![]()
In het algemeen moet ik zeggen dat er hier slecht gelezen wordt. Het staat allang in dit topic over het hoe en wat van Mark.
Hij staat allang ingeschreven bij de RDO
PuShKiN schreef:ohhh.. maar die heb ik ook![]()
... maar dan alleen op schaal 1/24![]()
Meneer van Eldik heeft goed gespaard zie ik, VETTE WAGE
savrallying schreef:PuShKiN schreef:ohhh.. maar die heb ik ook![]()
Wel heel gaaf maar ja wel heel lullig voor wevers enzo. Wat zullen ze met de S 10 doen.
pedduhwick schreef:savrallying schreef:PuShKiN schreef:ohhh.. maar die heb ik ook![]()
Wel heel gaaf maar ja wel heel lullig voor wevers enzo. Wat zullen ze met de S 10 doen.
hoezo lullig voor Wevers?![]()
Van eldik heeft een veel betere auto wegligging enz. Deze komt uit 2006/2007 die van wevers uit 1999
Die S 10 zou ook beter zijn dan de Corolla van v. Eerd toch?
Dat kwam ook anders uit dan geplant... en ik denk dat Wevers een mooie concurrent dr bij heeft!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten