mark brinks schreef:jammer, kost weer een bult met geld voor een onbetrouwbare auto. huur toch gewoon een corolla in markelo. betrouwbaar voor weinig
Dat weinig zal wel meevallen, het is toch een WRC die draaiende gehouden moet worden. Prodrive zal wel wat duurder zijn, maar Mark kiest nou eenmaal voor een Subaru (is ook het merk van zijn debuut) en dat is zijn goed recht. (en voor het publiek om te watertanden)
Onbetrouwbare auto. Valt wel mee. De Xsara is het toppunt van betrouwbaarheid en als je de S12 daar tegen aftekend, dan klopt je punt. Mechanische pech met de S12 heeft Solberg niet zo heel vaak gehad (kan me duitsland zowiezo herinneren) maar de tegenvallende resultaten waren in mijn optiek meer toe te schrijven aan de bandenleverancier. Neem daarbij in gedachtte dat een Nederlandse rally per rally minder kilometers proef neerschoteld dan 1 dag in een WK rally (los van de moeilijkheid) zie ik de S12 (in combi met Mark) als een potentiele winnaar voor elke rally (de S10 overigens ook)