Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
Ik zie dat de evo van Peter Bijvelds te koop staat of is dat ook puur handel?
MartijnS schreef:Hahaha..wat hebben ze toch een humor daar in Overijssel.Echt Mark, er zijn meer auto's als Corolla's en andere mensen dan Wevers op deze wereld!
Wim schreef:red devil schreef:gaaaaaaaaaaf die S12
Ik ga voor van Eldik dit jaar
Ik voor Wevers, zijn Corolla WRC is een stuk betrouwbaarder en eerlijk gezegd vind ik Wevers een betere rallyrijder dan van Eldik.
Mitsufan schreef:Wim schreef:red devil schreef:gaaaaaaaaaaf die S12
Hij kan met een niet WRC de rest met een WRC bijhouden of sneller zijn
pedduhwick schreef:Mitsufan schreef:Wim schreef:red devil schreef:gaaaaaaaaaaf die S12
Hij kan met een niet WRC de rest met een WRC bijhouden of sneller zijn
en vd heuvel dan? die reed toch ook niet in een WRC?
Codieo schreef:official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
Dit is zijn EVO7 en als ik het goed heb reed hij vorig jaar in een EVO8.
Er is dus nog hoop..... Zou errug zonde zijn als we zijn rijstijl op de Nederlandse paden zouden gaan missen.
HJD schreef:Codieo schreef:official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
Dit is zijn EVO7 en als ik het goed heb reed hij vorig jaar in een EVO8.
Er is dus nog hoop..... Zou errug zonde zijn als we zijn rijstijl op de Nederlandse paden zouden gaan missen.
Hij reed vorig jaar ook in een EVO7 dacht ik, maar dan de Groep A EVO7. Dit is de Groep N EVO7 die te koop staan. Dit is de auto die hij heeft gebruikt in Ieper en tijdens de WRC Deutschland Rally.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 185 gasten