Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
sharply.jac|NL schreef:official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
Was die betreffende situatie niet een combinatie van betrouwbaarheid en het niet juist omgaan met druk van een achterligger?!
pedduhwick schreef:even terug komend op de nieuwe auto van v.Eldik op de hoofdpagina staat volgens mij de nieuwe foto van de auto. Ik vind de kleurstelling op deze auto niet echt helemaal top vallen op de S10 was hij beter.
ferry bakker schreef:pedduhwick schreef:even terug komend op de nieuwe auto van v.Eldik op de hoofdpagina staat volgens mij de nieuwe foto van de auto. Ik vind de kleurstelling op deze auto niet echt helemaal top vallen op de S10 was hij beter.
ze zouden hem nog kunnen veranderen als jij dat wilt hihi
dit is een dumy
ferry bakker schreef:pedduhwick schreef:even terug komend op de nieuwe auto van v.Eldik op de hoofdpagina staat volgens mij de nieuwe foto van de auto. Ik vind de kleurstelling op deze auto niet echt helemaal top vallen op de S10 was hij beter.
dit is een dumy
[/quote]mark brinks schreef:jammer, kost weer een bult met geld voor een onbetrouwbare auto. huur toch gewoon een corolla in markelo. betrouwbaar voor weinig
Wim schreef:red devil schreef:gaaaaaaaaaaf die S12
Ik ga voor van Eldik dit jaar
Ik voor Wevers, zijn Corolla WRC is een stuk betrouwbaarder en eerlijk gezegd vind ik Wevers een betere rallyrijder dan van Eldik.
pedduhwick schreef:sharply.jac|NL schreef:official No. 27768 schreef:gaaf dat er een S12 komt en die betrouwbaarheid....ook Eric heeft wel eens zijn (rem)problemen gehad dus tja....
Was die betreffende situatie niet een combinatie van betrouwbaarheid en het niet juist omgaan met druk van een achterligger?!
volgens mij wel ja.
pedduhwick schreef:Mitsufan schreef:Wim schreef:red devil schreef:gaaaaaaaaaaf die S12
Ik ga voor van Eldik dit jaar
Hij kan met een niet WRC de rest met een WRC bijhouden of sneller zijn
en vd heuvel dan? die reed toch ook niet in een WRC?
Holkers schreef:ferry bakker schreef:pedduhwick schreef:even terug komend op de nieuwe auto van v.Eldik op de hoofdpagina staat volgens mij de nieuwe foto van de auto. Ik vind de kleurstelling op deze auto niet echt helemaal top vallen op de S10 was hij beter.
dit is een dumy
De auto die 'in de rij' staat met de S8 en S10 is waarschijnlijk een dummie. De foto op de hoofdpagina van rallysport.nl bij nieuws is de nieuwe layout voor de S12
Die nieuwe layout voor de S12 van van Eldik past mij trouwens wel Wat een fantastische auto! Ik voorspel nu al dat de eerste doorkomst op perkpolder bij Hulst voor velen zal zorgen voor de nodige krappe momenten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten