Super wat jullie equipe liet zien met de golf I tijdens de rally! We hebben echt enorm genoten op kp1 waar jullie een Subaru en een Evo voorbijgingen Rijden jullie het gehele seizoen?
Maatje47 schreef:Wie-o-wie heeft foto's van onze Golf #40? Deze komen op de site-in-oprichting Kleinjan.nl in de zg. fan-zone. De reacties op ons optreden waren zeer bemoedigend!
En video's mogen natuurlijk ook. Site gaat heten: teamkleinjan punt nl
Rallyteam Maximum Attack schreef:Hallo allemaal!
Wie heeft er toevallig foto's van de Astra met startnr 115? Ben vooral op zoek naar een foto van de jump op Nagelerweg, zijn daar een keer met een BMW tegelijk "gesprongen"![]()
Alvast bedankt!
M.v.g.
Maaike Kotten
fastgirl83@hotmail.com
Joost schreef:Rallyteam Maximum Attack schreef:Hallo allemaal!
Wie heeft er toevallig foto's van de Astra met startnr 115? Ben vooral op zoek naar een foto van de jump op Nagelerweg, zijn daar een keer met een BMW tegelijk "gesprongen"![]()
Alvast bedankt!
M.v.g.
Maaike Kotten
fastgirl83@hotmail.com
Helaas stond ik bij de sprint bij de Jump toen de astra's voorbij kwamen net te schuilen voor die enorme regenbui. Mijn camera was al helemaal doorweekt. Helaas heb ik hier dus geen foto's van gemaakt. Op dat moment stond er nog 1 fotograaf meer bij mij, weet zijn naam niet, die stond ook te schuilen dus ik ben bang dat hier geen foto's van gemaakt zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten