Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor larson » di maart 20, 2007 15:12

ideetje :idea: voor de golf van harry kleinjan misschien: http://www.rheila-golf.com/ ook als is het nu ook al een hele gave bak! :D
larson

Berichtdoor briljant » di maart 20, 2007 18:52

larson schreef:ideetje :idea: voor de golf van harry kleinjan misschien: http://www.rheila-golf.com/ ook als is het nu ook al een hele gave bak! :D
Ik denk dat het eerder anders om is.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor mr_nice_guy73 » wo maart 21, 2007 7:15

larson schreef:ideetje :idea: voor de golf van harry kleinjan misschien: http://www.rheila-golf.com/ ook als is het nu ook al een hele gave bak! :D

Nou het spijt me zeer hoor maar ik zie toch 10x liever die van Klein-Jan, het lijkt wel of deze stil valt tegen de berg op :?
mr_nice_guy73

Berichtdoor mr_nice_guy73 » wo maart 21, 2007 7:24

Is er al bekend met welke auto Wevers aan de start komt in Almere? Zijn auto zal geupdate worden (wat uiterst noodzakelijk is qa concurentie) Hij zou wel zo snel mogelijk zijn vertrouwde Corolla terug willen neem ik aan.
mr_nice_guy73

Berichtdoor antoine » wo maart 21, 2007 15:59

mr_nice_guy73 schreef:

Nou het spijt me zeer hoor maar ik zie toch 10x liever die van Klein-Jan, het lijkt wel of deze stil valt tegen de berg op :?

Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. :wink:
antoine

Berichtdoor solberg the best » do maart 22, 2007 17:01

Krijgt Jasper v/d Heuvel nog een andere kleuren / bestickering ?
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor Niels van de Poll » do maart 22, 2007 17:24

solberg the best schreef:Krijgt Jasper v/d Heuvel nog een andere kleuren / bestickering ?

Hoezo vind je hem zo niet mooi?, ik vind het wel gaaf, alhoewel dat rood wel eventjes opnieuwe rood gemaakt mag worden.
Niels van de Poll

Berichtdoor mark brinks » do maart 22, 2007 17:33

Hoezo moet wevers auto geupdate worden, ik denk dat deze auto van de zzr net iets anders is dan de 361 + andere navi. en zoveel seconden verloor wevers niet per proef.
Mijn mening is dat v eldik auto met starten en wegligging gewoon beter is.
Als straks de proeven van de ELE, BHV (misschien Hellendoorn) komen zullen we zien wie er nou kan sturen.
Ik ben het er wel met eens dat vd heuvel echt wel een goede auto heeft en net iets meer talent dan de andere.

corolla power :D
mark brinks

Berichtdoor Bartrallyfan » do maart 22, 2007 20:25

Niels van de Poll schreef:
solberg the best schreef:Krijgt Jasper v/d Heuvel nog een andere kleuren / bestickering ?

Hoezo vind je hem zo niet mooi?, ik vind het wel gaaf, alhoewel dat rood wel eventjes opnieuwe rood gemaakt mag worden.
Volgens mij heb jij hem niet "live"gezien,want hij ziet er zo goed uit als nieuw,dus hoezo opnieuw rood maken??
Bartrallyfan

Berichtdoor Wout de Klerk » do maart 22, 2007 20:28

mark brinks schreef:
Als straks de proeven van de ELE, BHV (misschien Hellendoorn) komen zullen we zien wie er nou kan sturen.

( ik zie dat je blijft dromen ? ) :D
Wout de Klerk

Berichtdoor mastersevius » do maart 22, 2007 20:38

Wout de Klerk schreef:
mark brinks schreef:

( ik zie dat je blijft dromen ? ) :D

Wout gaan jullie dit jaar nog rijden, en zo ja waar.
Laatst bijgewerkt door mastersevius op vr maart 23, 2007 21:13, in totaal 1 keer bewerkt.
mastersevius

Berichtdoor mr_nice_guy73 » do maart 22, 2007 21:08

mark brinks schreef:Hoezo moet wevers auto geupdate worden, ik denk dat deze auto van de zzr net iets anders is dan de 361 + andere navi. en zoveel seconden verloor wevers niet per proef.
Ik ben het er wel met eens dat vd heuvel echt wel een goede auto heeft en net iets meer talent dan de andere.

Als je een wevers fan bent dan weet je ook dat zijn eigen auto een grote update krijgt en dat heeft hij denk ik ook nodig nu de concurentie zo groot is en met de kampioenswagen van vorig jaar ( frits van eerd) red hij het zeker niet denk ik.....
mr_nice_guy73

Berichtdoor admin » do maart 22, 2007 21:22

mr_nice_guy73 schreef:
mark brinks schreef:Hoezo moet wevers auto geupdate worden, ik denk dat deze auto van de zzr net iets anders is dan de 361 + andere navi. en zoveel seconden verloor wevers niet per proef.

Als je een wevers fan bent dan weet je ook dat zijn eigen auto een grote update krijgt en dat heeft hij denk ik ook nodig nu de concurentie zo groot is en met de kampioenswagen van vorig jaar ( frits van eerd) red hij het zeker niet denk ik.....

Manfred,

Valt weinig aan de auto te updaten alle specs zitten er op behalve actief achterdiff en dat is geen winst..!!!
admin
Site Admin

Berichtdoor Jan » do maart 22, 2007 21:23

Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC... :roll:
Jan

Berichtdoor Niels van de Poll » do maart 22, 2007 21:25

Jan schreef:Ik zou wel eens willen weten of Erik nu zit te overwegen om over te stappen op een andere WRC... :roll:

Heb je toevallig uitzicht op zijn achtertuin? :wink: :D
Niels van de Poll

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl