Tot 5 uur kan ik blijven kijken, daarna moet iemand anders het maar ff overnemen...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Via Google Earth LIVE-edition valt op dit moment nog steeds niets te zien, Erik ging net wel even de hond uitlaten![]()
Tot 5 uur kan ik blijven kijken, daarna moet iemand anders het maar ff overnemen...
FocusMSD schreef:Echter tijdgebrek ondanks de 300mtr is het probleem.
TWENGELTJE schreef:Denken we wel aan de privacy stelletje gluurders![]()
Arfman schreef:Zou het ook niet zo kunnen zijn dat Wevers straks als eerste in Nederland kan beschikken over de Corolla S2000? En dat hij tot die tijd met de "oude" Corolla WRC blijft rondrijden? Kwestie van het vuurtje warmhouden?
bveen schreef:Arfman schreef:Zou het ook niet zo kunnen zijn dat Wevers straks als eerste in Nederland kan beschikken over de Corolla S2000? En dat hij tot die tijd met de "oude" Corolla WRC blijft rondrijden? Kwestie van het vuurtje warmhouden?
Zat ik ook al aan te denken. Vrees alleen dat hij daarmee in NL voorlopig geen kans maakt op het kampioenschap...
John_V schreef:Stel dat het inderdaad zo zou zijn dat Erik Wevers, Fabia's uit Tsjechie zou willen halen,..... wat dan nog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast