Wevers van Corolla naar Fabia

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » wo apr 11, 2007 8:25

Corne schreef:
kraats schreef:
YellowLeonVT schreef:
mantaboy schreef:Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

pff.. Dan wordt het eens tijd dat je een dvd'tje van de beste man gaat bekijken. Die gaat echt knalhard in zijn Corolla WRC..Maar het beste bewijs is echter dat ie in de Galway International Rally lang mee kon qua tijden met Marcus Gronholm. En wel in een voor hem nieuwe auto !

Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken :lol: :wink:

Als jij nou een DVD-tje regelt kunnen wij er ook over oordelen, als we dat al zouden willen. :?

Is partij geven aan Grönholm niet genoeg om je te overtuigen?

Grote NEE, is niet genoeg. Geef mij nu maar eens de resultaten van EG in echte WK rally's. Gaf of geeft hij dan de top partij? Of zit hij er minuten achter? Ik kan me ene JK herinneren die als wk rijder in Ieper iedereen wel even zoek zou rijden... Nou ik heb hem op de 2de kp niet gezien... Lokale kennis is meer waard dan je denkt!

Kom op, we hebben hier in Nederland ook rijders gehad die veel kampioenschappen hebben gewonnen, in tegenstelling tot EG deden die het wel goed in de buitenlandse wedstrijden.
mantaboy

Berichtdoor MartijnS » wo apr 11, 2007 8:29

Leuk, al die afkortingen.. :wink:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Campos » wo apr 11, 2007 8:57

MartijnS schreef:Leuk, al die afkortingen.. :wink:

JK..

Juha Kankkunen?
Jan Kopecky?
Campos

Berichtdoor MartijnS » wo apr 11, 2007 9:08

Kankkunen ja.. :wink:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Niels2 » wo apr 11, 2007 9:16

Arfman schreef:Tijd voor een slotje, we openen wel weer een nieuw topic als er iets over eventuele Fabia's bekend wordt ...

Sinds wanneer ben jij Moderator?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor mantaboy » wo apr 11, 2007 13:39

Corne schreef:
mantaboy schreef:
Corne schreef:
kraats schreef:
YellowLeonVT schreef:
mantaboy schreef:Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

pff.. Dan wordt het eens tijd dat je een dvd'tje van de beste man gaat bekijken. Die gaat echt knalhard in zijn Corolla WRC..Maar het beste bewijs is echter dat ie in de Galway International Rally lang mee kon qua tijden met Marcus Gronholm. En wel in een voor hem nieuwe auto !

Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken :lol: :wink:

Als jij nou een DVD-tje regelt kunnen wij er ook over oordelen, als we dat al zouden willen. :?

Is partij geven aan Grönholm niet genoeg om je te overtuigen?

Grote NEE, is niet genoeg. Geef mij nu maar eens de resultaten van EG in echte WK rally's. Gaf of geeft hij dan de top partij? Of zit hij er minuten achter? Ik kan me ene JK herinneren die als wk rijder in Ieper iedereen wel even zoek zou rijden... Nou ik heb hem op de 2de kp niet gezien... Lokale kennis is meer waard dan je denkt!

Kom op, we hebben hier in Nederland ook rijders gehad die veel kampioenschappen hebben gewonnen, in tegenstelling tot EG deden die het wel goed in de buitenlandse wedstrijden.

Dus Mark zou hier ook kans hebben tegen Grönholm?

Dit is dus precies de reden dat ik hier niet zo vaak meer reageerde... :cry:

Leg mij nu eens uit waar ik veronderstel dat Mark hier in Nederland een kans maakt tegen Marcus. Anders verzoek ik je vriendelijk eerst voortaan de discussie goed te lezen en te proberen te begrijpen voor je zomaar iemands woorden probeert te verdraaien of iemand iets in de mond probeert te leggen.
mantaboy

Berichtdoor Niels2 » wo apr 11, 2007 14:07

Ach toen het nog over Fabia's ging, ging het ook nergens over. Als je het niet aan staat sla je dit topic toch gewoon over?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor SWRT » wo apr 11, 2007 15:03

Arfman schreef:
Niels2 schreef:
Arfman schreef:Tijd voor een slotje, we openen wel weer een nieuw topic als er iets over eventuele Fabia's bekend wordt ...

Sinds wanneer ben jij Moderator?

Niet. Maar geef toe, dit gaat toch nergens meer over? In ieder geval niet over Wevers en Fabia's ...

Komt dat misschien omdat de meesten al meer weten dan jij? en het verder laten voor wat het is? Ik geniet iig met volle teugen van wat er tot nu toe nog gezegt word :lol:
Laatst bijgewerkt door SWRT op wo apr 11, 2007 15:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor Frevo » wo apr 11, 2007 15:29

Ik ook! Vooral als 'gezegd' met ch wordt geschreven, daar kan ik echt van genieten he :lol:
Frevo

Berichtdoor Wolter » wo apr 11, 2007 16:58

Frevo schreef:Ik ook! Vooral als 'gezegd' met ch wordt geschreven, daar kan ik echt van genieten he :lol:

En na een edit nog met een t ipv d 8)
Men moet gewoon maar even wachten op het -al dan niet- verschijnen van een evt. persbericht.
Wolter

Berichtdoor kraats » wo apr 11, 2007 17:10

mantaboy schreef:Grote NEE, is niet genoeg. Geef mij nu maar eens de resultaten van EG in echte WK rally's. Gaf of geeft hij dan de top partij? Of zit hij er minuten achter? Ik kan me ene JK herinneren die als wk rijder in Ieper iedereen wel even zoek zou rijden... Nou ik heb hem op de 2de kp niet gezien... .

Ja maar dat is geen vergelijking....
Juha was toen net een paar dagen getrouwd, hij wilde gewoon graag naar huis. :lol:
Hem was waarschijnlijk ook het fenomeen "huwelijksnacht" ter ore gekomen. :lol:
Ja als het toch nergens over gaat doe ik ff mee :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mantaboy » wo apr 11, 2007 17:51

Hij was in ieder geval snel weg ja.... Of was dat omdat toeschouwers kalkoenen vonden ipv... :lol:

Ach, 200m van m'n huis ligt ook een KP, laat Mark maar komen... Rijden we in dezelfde auto een rondje. Gelukkig gebruik ik bijna de hele KP nog maar 13 jaar als vast testrondje met diverse auto's.... :wink: :lol:
mantaboy

Berichtdoor merijnaldewereld » wo apr 11, 2007 18:04

Nu deze discussie toch gaande is kan ik het niet laten nog wat olie op het vuur te gooien. Erik heeft in ieder geval een mooie schuur waar zeer binnenkort een strak nieuw vloertje in ligt. Dit zou wel kunnen zijn om enig nieuw materiaal te kunnen stallen, zoals hij zelf zei.

Tel daarbij op dat hij donderdag naar Tsjechie gaat om een auto op te halen, en wie weet....

Het kan handel zijn, maar ook...
merijnaldewereld

Berichtdoor JoostS » wo apr 11, 2007 18:16

Wel redelijk toevallig dat het in Tsjechië is :wink: :D
JoostS

Berichtdoor mmrizio » wo apr 11, 2007 18:28

mantaboy schreef:Ach, 200m van m'n huis ligt ook een KP, laat Mark maar komen... Rijden we in dezelfde auto een rondje. Gelukkig gebruik ik bijna de hele KP nog maar 13 jaar als vast testrondje met diverse auto's.... :wink: :lol:

Beste JP. Ik ken jou en je rijkunsten niet, maar ik geef je geen enkele kans tegen Mark. En ik hoop van harte dat je rijstijl op de openbare weg aangepast is aan het feit dat er mogelijk andere weggebruikers zijn.

Het is erg gemakkelijk om te oordelen over iemand die voorsprong kwijt raakt op de laatste proef. Maar hoeveel kilometer had hij daarvóór in de regen gereden met een WRC met actieve diffs en slicks? Hoe rustig moet je dan rijden, ook met het oog op 100 punten, 98 punten of 0 punten?

Of in Duitsland in zijn tweede buitenlandse rally. Met een nieuwe navi in nieuwe omstandigheden - die ook nog eens zeer tricky waren. Dan kan het gebeuren dat je niet in de race komt. Buiten Wevers hebben alle Nederlanders daar wel 'moeilijke momenten' gehad. Vergeet ook niet dat Wevers de Dld rally en de Hunsrück in de jaren '90 al reed!

Maar ja... als je een WRC rijdt moet je blijkbaar altijd voorop rijden?

Maurice
mmrizio

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl