Corne schreef:kraats schreef:YellowLeonVT schreef:mantaboy schreef:Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...
pff.. Dan wordt het eens tijd dat je een dvd'tje van de beste man gaat bekijken. Die gaat echt knalhard in zijn Corolla WRC..Maar het beste bewijs is echter dat ie in de Galway International Rally lang mee kon qua tijden met Marcus Gronholm. En wel in een voor hem nieuwe auto !
Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken![]()
Als jij nou een DVD-tje regelt kunnen wij er ook over oordelen, als we dat al zouden willen.
Is partij geven aan Grönholm niet genoeg om je te overtuigen?
Grote NEE, is niet genoeg. Geef mij nu maar eens de resultaten van EG in echte WK rally's. Gaf of geeft hij dan de top partij? Of zit hij er minuten achter? Ik kan me ene JK herinneren die als wk rijder in Ieper iedereen wel even zoek zou rijden... Nou ik heb hem op de 2de kp niet gezien... Lokale kennis is meer waard dan je denkt!
Kom op, we hebben hier in Nederland ook rijders gehad die veel kampioenschappen hebben gewonnen, in tegenstelling tot EG deden die het wel goed in de buitenlandse wedstrijden.