ca. 250 rondes tellen niet als terreinkennis hoop ik...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Verhoeven schreef:Op de NS wil ik ook meedoen!!!(met een auto dan)
ca. 250 rondes tellen niet als terreinkennis hoop ik...![]()
Mr.T schreef:@Theo en JP,
We nemen gewoon als test de Colt, heeft Theo zat ervaring meeMark heeft er ook al een keer meegereden dus
![]()
Ohja JP, we kunnen ook een rondje op de NS doenzet ik wel een kruisje voor Mark op de vangrail bij AF.
Leg je me dan wel in een verkenningsronde de lijnen uit?
kraats schreef:Mr.T schreef:@Theo en JP,
We nemen gewoon als test de Colt, heeft Theo zat ervaring meeMark heeft er ook al een keer meegereden dus
![]()
Ohja JP, we kunnen ook een rondje op de NS doenzet ik wel een kruisje voor Mark op de vangrail bij AF.
Ja, maar ik heb geen ervaring met het rijden op een meer dan toegestane snelheid. Dat durf ik niet! Met 60Km/u door het mooie veluwse landschap is mooi zat, dan valt er ook nog wat te genieten. Tevens heb je dan niet zo'n tering herrie aan je hoofd, lekker rustig, sigaartje erbij en zo doe je op een machtige manier aan sight seeing.
Wat wil je nou nog meer? Zeker als een debiel in de rondte jagen en alle vlindertjes en lieveheerebeestjes de stuipen op het lijf jagen? Nee, niks voor mij. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg......
Mark Verhoeven schreef:Leg je me dan wel in een verkenningsronde de lijnen uit?
Ik zal je een tip geven (als je het niet al wist...): als je goed oplet, dan zie je bij nagenoeg iedere bocht stippen geschilderd op de baan. Dat is het instuurpunt en de apex. Ze staan veilig, dus vrij laat insturen, maar het is een goed hulpmiddel!!!
Mark Verhoeven schreef:Wordt tijd voor een Rallysport.nl Ringdag!
Lijkt me leuk een keer op een maandag iets af te spreken met een groepje! In de weekenden is de Ring zo vreselijk vol...
Wellicht iets voor een nieuwe Topic?
de MTB'ers zijn natuurlijk wel uitgesloten van deelname
Mark Verhoeven schreef:Wordt tijd voor een Rallysport.nl Ringdag!
Lijkt me leuk een keer op een maandag iets af te spreken met een groepje! In de weekenden is de Ring zo vreselijk vol...
Wellicht iets voor een nieuwe Topic?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast