Wevers van Corolla naar Fabia

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Chiel » do apr 26, 2007 19:09

TvD schreef:
Ik heb iig 2 andere fotograven gezien. Zelf heb ik iets van 160 foto's genomen. Moet nog kijken of er verder nog leuke tussen zitten...

Ik had het idee dat Wevers de Fabia al goed onder controle heeft, hij ging er wel hard mee! En van Eldik leek heel tevreden, maar dat kan iets met z'n rijbewijs te maken hebben 8) Hij was wel nog druk bezig met steeds iets veranderen aan de auto; ik ben dus benieuwd of hij het voor elkaar heeft dit weekend.....

Tim

Ze vonden het niet leuk dat julie er waren :P Zie: http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1690
Chiel

Berichtdoor Christophe » do apr 26, 2007 19:19

Afbeelding Afbeelding

:P
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor Niels2 » do apr 26, 2007 19:31

Ofschoon de test 'achter gesloten hekken' had moeten plaatsvinden, viel het op dat er toch enkele fotografen aanwezig waren. "Als Louis van Gaal een training achter gesloten deuren uitschrijft dan wordt dat gerespecteerd. Als wij in alle beslotenheid willen testen, dan zijn er toch een paar mensen die dat niet respecteren. Jammer, maar het schijnt zo te horen in dit seizoen," zo laat de woordvoerder tot besluit weten.

Wat een gelul!

Laat die "woordvoerder" dan ook gewoon op me af stapppen. Ik was daar na contact met 1 van de deelnemers.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor TvD » do apr 26, 2007 19:38

Chiel schreef:
TvD schreef:
Ik heb iig 2 andere fotograven gezien. Zelf heb ik iets van 160 foto's genomen. Moet nog kijken of er verder nog leuke tussen zitten...

Ik had het idee dat Wevers de Fabia al goed onder controle heeft, hij ging er wel hard mee! En van Eldik leek heel tevreden, maar dat kan iets met z'n rijbewijs te maken hebben 8) Hij was wel nog druk bezig met steeds iets veranderen aan de auto; ik ben dus benieuwd of hij het voor elkaar heeft dit weekend.....

Tim

Ze vonden het niet leuk dat julie er waren :P Zie: http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1690

Eerlijk gezegd wist ik niet dat het achter gesloten hekken was toen ik er naartoe ging... Was uitgenodigd voor iets anders en heb m'n camera gewoon meegenomen. En als ze het zo'n groot probleem vonden hadden ze het ook gewoon kunnen zeggen. Er was trouwens ook een fotograaf op "uitnodiging" van Kuipers........:roll:

Tim
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor TvD » do apr 26, 2007 19:49

Niels2 schreef:Wat een gelul!

Laat die "woordvoerder" dan ook gewoon op me af stapppen. Ik was daar na contact met 1 van de deelnemers.

Een iets minder subtiele reactie dan de mijne ;), maar we bedoelen hetzelfde...
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor Niels2 » do apr 26, 2007 19:54

Had idd netter gekunt, laat ik het zo zeggen, was "not amused". :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Hein » do apr 26, 2007 20:21

Toch kan ik mij een dergelijke reactie voorstellen. Misschien is er niks gezegd omdat er meerdere teams waren. Wie zal het zeggen. Ik vond de opmerking echter te mooi om hem niet te verwerken. Zeker als je ziet hoe het Fabia verhaal de wereld in geschopt is en de onzin die hier vervolgens door velen verkondigd is. Dan wil je een keer rustig kunnen werken.

Als je dan toch fotografen tegenkomt kan ik me voorstellen dat je daar vraagtekens bij plaatst.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Christophe » do apr 26, 2007 20:32

Ja, maar als dit in absolute discretie wil doen, dan vind ik, dat je geen woord over die test moet zeggen. Als er ook maar iets van geweten is heb je het zitten.
En moest deze situatie zich in België voordoen ben ik er zeker van dat er meer dan 3 fotografen enzo staan hoor.

:wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor JoostS » do apr 26, 2007 20:35

Christophe schreef:Ja, maar als dit in absolute discretie wil doen, dan vind ik, dat je geen woord over die test moet zeggen. Als er ook maar iets van geweten is heb je het zitten.

Volgens mij is er ook alles aan gedaan om de test zo stil mogelijk te houden ;) :D
JoostS

Berichtdoor Mark Verhoeven » do apr 26, 2007 21:01

Volgens mij is er ook alles aan gedaan om de test zo stil mogelijk te houden

Ik kon het anders goed horen vanmiddag! 8) :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor TWENGELTJE » do apr 26, 2007 21:09

Mark Verhoeven schreef:
Volgens mij is er ook alles aan gedaan om de test zo stil mogelijk te houden

Ik kon het anders goed horen vanmiddag! 8) :wink:

Had je geluk dat de wind goed stond :lol: :lol:
TWENGELTJE

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do apr 26, 2007 21:16

Niels2 schreef:Had idd netter gekunt, laat ik het zo zeggen, was "not amused". :wink:

I couldn't agree more......!
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Mark Verhoeven » do apr 26, 2007 21:22

Had je geluk dat de wind goed stond

Klopt inderdaad! 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor StevenK » do apr 26, 2007 21:22

Ik vind dat wanneer je een test 'geheim' wilt doen, dat je daar dan ook wel wat moeite in mag stoppen, door bijvoorbeeld een terrein te kiezen dat afsluitbaar is.

Aan de andere kant kan ik de ergernis bij Wevers c.s. wel begrijpen: bij dit soort teams spelen vaak behoorlijke financiële belangen en het is dan toch wel erg prettig wanneer je - bijvoorbeeld - de layout van de auto eerst aan de sponsoren kunt presenteren voor deze op Internet terug te vinden is.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Mark Verhoeven » do apr 26, 2007 21:23

Ik vind dat wanneer je een test 'geheim' wilt doen, dat je daar dan ook wel wat moeite in mag stoppen, door bijvoorbeeld een terrein te kiezen dat afsluitbaar is.

En niet te delen met anderen...
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl