Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
is er al jaren en noemt met tegenwoordig Astra (Kadett t/m E en Astra vanaf F) en is al vanaf de D Kadett voorwielaandrijverCrossa schreef:als er nou is een nieuwe kadett kwam ofzo, tenminste mooie dwarsliggers,
Bartez schreef:Sorry hoor staat er trouwens ergens een © van U nee sorry hoor ik wil ook best een andere doen maar dan hoeft U niet gelijk Met (WTF) te Reageren
Holkers schreef:Bartez schreef:Sorry hoor staat er trouwens ergens een © van U nee sorry hoor ik wil ook best een andere doen maar dan hoeft U niet gelijk Met (WTF) te Reageren
Cool, U...
Een © hoeft er niet in te staan slimpie, is mijn foto dus die hoort per definitie bij mij. Vond het zelf namelijk vreemd dat ik een foto geplaatst had van een EVO in rallytrim...
Bartez schreef:Holkers schreef:Bartez schreef:Sorry hoor staat er trouwens ergens een © van U nee sorry hoor ik wil ook best een andere doen maar dan hoeft U niet gelijk Met (WTF) te Reageren
Cool, U...
Een © hoeft er niet in te staan slimpie, is mijn foto dus die hoort per definitie bij mij. Vond het zelf namelijk vreemd dat ik een foto geplaatst had van een EVO in rallytrim...
Ok....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast