ik ben inmiddels begonnen de 76MB te downloaden
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
whity schreef:Hier de video van 18 min. en 17 sec. van Sulingen 2007
http://rallyefilme-nord.de/Download/Sulingen_2007.wmv
Mark Verhoeven schreef:Die Volvo's op het eind!![]()
MartijnS schreef:Het was inderdaad Jensen zn eerste rally met de S12.
mastersevius schreef:MartijnS schreef:Het was inderdaad Jensen zn eerste rally met de S12.
Hij reedt toch in de Tank S ook al in deze auto, en de wagen waar hij mee rijdt is toch geen S12 maar een N12? ( of heb ik dit mis) Ik dacht dat alleen de Wrc's S worden genoemd. Maar aan de achter spoiler kan ik toch zien dat dit geen wrc is van het type S 12
Mitsufan schreef:mastersevius schreef:MartijnS schreef:Het was inderdaad Jensen zn eerste rally met de S12.
Hij reedt toch in de Tank S ook al in deze auto, en de wagen waar hij mee rijdt is toch geen S12 maar een N12? ( of heb ik dit mis) Ik dacht dat alleen de Wrc's S worden genoemd. Maar aan de achter spoiler kan ik toch zien dat dit geen wrc is van het type S 12
Tijdens de Wikinger Rally rijdt hij met een S12, tijdens Sulinger nog met de N12, kijk op de vorige pagina voor het filmpje
Amazone schreef:Wauwww wat heerlijk om weer even de Tank S te zien!!!
Applaus!
TWENGELTJE schreef:Amazone schreef:Wauwww wat heerlijk om weer even de Tank S te zien!!!
Applaus!
Ik zag ook nog wel een puntje van aandacht op de eerste beelden van de zaterdag de mensen die voorbij de bocht staan
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten