Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » wo mei 02, 2007 22:11

Bartrallyfan schreef:
antoine schreef:Werd de golf gr 2 later niet voorzien van een 2.0 16 v en als 1 van de laatste gr 4 wagens gehomologeerd? :oops:

De golf gr2 had ongeveer 170 pk.
Volgens mij (mijn bron is de eigen site van harry kleijan)is de rally golf ook een 1600, dus waarom praten hier mensen over een 2 liter?

is het geen 1800 16V ?

die heeft Oettinger ook ooit eens geleverd...
erikjan

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo mei 02, 2007 22:25

erikjan schreef:
Bartrallyfan schreef:
antoine schreef:Werd de golf gr 2 later niet voorzien van een 2.0 16 v en als 1 van de laatste gr 4 wagens gehomologeerd? :oops:

De golf gr2 had ongeveer 170 pk.
Volgens mij (mijn bron is de eigen site van harry kleijan)is de rally golf ook een 1600, dus waarom praten hier mensen over een 2 liter?

is het geen 1800 16V ?

die heeft Oettinger ook ooit eens geleverd...

Nee, dit is een Golf GTI 16S. Een alleen in Frankrijk geleverde uitvoering met een 1600 cc Oettinger blok. Op de één of andere manier is daar toen wel een homologatie op gekomen.

Je hebt wel gelijk dat Oettinger ook 1.8 liter 16 kleppers heeft geleverd, zelf nog 2.0 liters ook. De Nederlandse importeur indertijd, Tevako in Soest, was toen ook bekend als de tuner en sponsor (en waarschijnlijk ook wel de eigenaar) van de Golf van Paul Maaskant. Paul schreef toen in met een groep 1, 1600 cc , 8 klepper Golf GTI.....................
Ton Van Spanje

Re: golf 1

Berichtdoor wiljan bruins » do mei 03, 2007 17:43

kraats schreef:
wiljan bruins schreef:
kraats schreef:
MartijnS schreef:
erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje :wink:

Het is een prachtig ding hoor, absoluut! :D Maar als die steeds zo snel uitvalt heb je er niet veel aan toch? ;)

Ik vind het helemaal niks. Er zit geen enkel gehomologeerd deel aan dus wat moet dat ding in de rallysport? Begrijp trouwens al helemaal niet waarom hij uberhaupt zou mogen starten in een rally. Met die golf dan, he? :lol:

nou blijkt wel dat jij kraats er ook nie veel verstand van hebt he kijk maar een s goed in de homologatie papieren voor dat je weer verhalen ophangt

Hey Wiljan, how is life? :lol:
Daar durf ik wel een pallet bier op te zetten...... Al doe ik het niet, slecht voor de lijn! :lol: En homologatie papieren heb ik vaker gemaakt zien worden.
Een golf 1 (hom.uit 76) met een 2 liter 16v, met sequentiële versnellingsbak. Nee, je krijgt helemaal gelijk....... :lol:
Wel mooi dat ie een Fabia heeft aangeschaft, kan ie laten zien wat hij echt kan!! En ik denk dat ie dat wel laat zien, want aan het rijden ligt het niet.

we zullen zien en dat palettje bier komt ook wel op :D :D :D mooie zuipert haha
wiljan bruins

Berichtdoor larson » do mei 03, 2007 20:30

ik zou zeggen kijk allebei hier http://www.teamkleinjan.nl/ en dan bij auto en daar kan je gewoon lezen wat er precies is gebeurd met zijn golf! echt een gave bak, hopen dat hij in nederland blijft!! :)
larson

Berichtdoor Bartrallyfan » do mei 03, 2007 20:35

larson schreef:ik zou zeggen kijk allebei hier http://www.teamkleinjan.nl/ en dan bij auto en daar kan je gewoon lezen wat er precies is gebeurd met zijn golf! echt een gave bak, hopen dat hij in nederland blijft!! :)
Daar ben ik het 100% mee eens
Bartrallyfan

Berichtdoor Mitsufan » wo mei 09, 2007 15:37

Hoe zit het nou eigenlijk met Vossen? Ik ben erg benieuwd of hij die Lancer WRC nog gaat aanschaffen, want ik denk dat als Vossen een WRC rijdt,dat ie dan ook met de top meedoet. Alleen horen we eigenlijk vrijwel niks over zn plannen :?
Mitsufan

Berichtdoor mastersevius » wo mei 09, 2007 15:39

Mitsufan schreef:Hoe zit het nou eigenlijk met Vossen? Ik ben erg benieuwd of hij die Lancer WRC nog gaat aanschaffen, want ik denk dat als Vossen een WRC rijdt,dat ie dan ook met de top meedoet. Alleen horen we eigenlijk vrijwel niks over zn plannen :?

Rallyreport zijden ze dat de laatste berichten waren dat die gewoon met de Evo groep N blijft rijden
mastersevius

Berichtdoor kraats » wo mei 09, 2007 16:25

larson schreef:ik zou zeggen kijk allebei hier http://www.teamkleinjan.nl/ en dan bij auto en daar kan je gewoon lezen wat er precies is gebeurd met zijn golf! echt een gave bak, hopen dat hij in nederland blijft!! :)

Ik ben maar eens gaan kijken en ik ben wel weer iets wijzer geworden. Met dank aan Larson.
Vooral deze tekst vind ik wel wat:
Echter in deze homologatie word voor wat betreft inlaat, ontsteking en uitlaat niets aangegeven, waardoor ons de mogelijkheid geboden word hier de modernere varianten voor te gebruiken, die veel weg hebben van de technieken die ook in de hedendaagse kitcars gebruikt worden.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Gijs G » za mei 12, 2007 14:34

Joost Kusters in Amsterdam in de oude bobus/boers wrc,
Gijs G

Berichtdoor pedduhwick » za mei 12, 2007 14:48

Gijs G schreef:Joost Kusters in Amsterdam in de oude bobus/boers wrc,

hoorde net ook zoiets op RR
pedduhwick

Berichtdoor Bartrallyfan » za mei 12, 2007 18:05

ik ben wel beniewd hoe jasper vd heuvel doorgaat met het nederlands kampioenschap,nu hij min of meer heefd toe gegeven dat hij gestopt was in hulst om dat hij het niet bij kon houden
Bartrallyfan

Berichtdoor sharply.jac|NL » za mei 12, 2007 19:00

Bartrallyfan schreef:ik ben wel beniewd hoe jasper vd heuvel doorgaat met het nederlands kampioenschap,nu hij min of meer heefd toe gegeven dat hij gestopt was in hulst om dat hij het niet bij kon houden

Jasper heeft aangeven dat als de problemen met de auto opgelost zijn hij zal starten in de ELE.
sharply.jac|NL

Berichtdoor Berto » za mei 12, 2007 22:41

Gijs G schreef:bobus/boers wrc,

KOBUS
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor joostkusters » zo mei 13, 2007 1:13

Dat vermoeden had ik al, maar leuk dat t ff vermeld werd. als ik financieel t een en ander voor elkaar krijg misschien wel eerder. iemand autootje huren voor een evenement(voor weinig)
joostkusters

Berichtdoor Bartrallyfan » zo mei 13, 2007 8:16

sharply.jac|NL schreef:
Bartrallyfan schreef:ik ben wel beniewd hoe jasper vd heuvel doorgaat met het nederlands kampioenschap,nu hij min of meer heefd toe gegeven dat hij gestopt was in hulst om dat hij het niet bij kon houden

Jasper heeft aangeven dat als de problemen met de auto opgelost zijn hij zal starten in de ELE.
Dat is mooi,want het zou jammer zijn als hij niet zou starten in de ELE
Bartrallyfan

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl