Wales Rally GB 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Wales Rally GB 2007

Berichtdoor Marco_wrc » wo apr 25, 2007 15:05

Het is een beetje aan de vroege kant voor een topic over de Wales Rally GB 2007 maar ik zit met wat vragen.

Kunnen diegenen die als toeschouwer eens naar deze rally zijn geweest wat ervaringen delen?

Dit jaar gaan we naar deze rally en zijn met name benieuwd naar een goed onderkomen/uitvalsbasis.

Vorig jaar zijn we naar de ADAC Rallye Deutschland geweest en met tips van dit forum op camping Bostalsee tegenover het servicepark beland. Dat was zeer (super zelfs) geslaagd (we, m'n zwager en ik, waren de enigen over die de Subaru van Petter na de reparatie 's nachts uit de Subaru tent hebben zien wegrijden. We hebben met wat monteurs gesproken en een kop koffie gedronken in de Subaru tent. Een geweldige ervaring. We hadden de crash 's ochtends op de Shakedown ook gezien, dus ons weekend stond in het teken van Subaru).

We hopen dus dit jaar weer een goede plek te vinden met jullie hulp. (weer in de buurt van het servicepark?)
Marco_wrc

Berichtdoor Paul » wo apr 25, 2007 15:52

misschien moet je meer in de buurt van de proeven zijn :D Het kan daar flink druk zijn op de wegen naar de proeven, en in de rij staan is het laatste wat je wilt.
Wij (SAS Official team) hebben in Ystradgynlais in the gough arms geslapen (boven de pub) en dat was best te doen.
http://www.a1tourism.com/uk/swansea.html heeft diverse mogelijkheden

en hier (http://www.heronstone.co.uk/) hebben we ook eens gebruik van gemaakt. Is ook aan te bevelen
Denk aan gisteren, Droom van morgen, maar leef vandaag
AA Rallyteam.nl
Paul

Berichtdoor Niels2 » wo apr 25, 2007 16:12

Als ik weer ga, zoek ik een slaapplek in Cardiff. Ben je overal redelijk snel en dicht bij de service. Oja, ramperen lijkt me niet echt een optie.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Henkie H. » wo apr 25, 2007 16:59

Niels2 schreef:Als ik weer ga, zoek ik een slaapplek in Cardiff. Ben je overal redelijk snel en dicht bij de service. Oja, ramperen lijkt me niet echt een optie.
De service was in 2006 toch in Swansea?
Henkie H.

Berichtdoor Niels2 » wo apr 25, 2007 17:17

Eh, swansea ja.... foutje bedankt!
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor mayo » zo mei 13, 2007 19:44

Ik ben in 2005 naar Wales geweest. We stonden met ons tentje op een kleine camping bij een boerderij bij Merthyr Tydfil. De camping heet Grawen Farm, en is met google wel te vinden. Met de auto was het vanaf daar ongeveer een half uur naar Cardiff. Swansea was geloof ik 45 minuten.

We hadden die camping gekozen omdat hij centraal tussen de proeven lag. (In 2005 dan, ik weet niet of de proeven dit jaar hetzelfde zijn...)

Er stonden op dat moment 5 tenten op de camping, 3 ervan waren mensen die voor de rally kwamen.

En mocht je met een tent gaat: neem iets warmers mee dan alleen je zomerslaapzak!
mayo

Re: Wales Rally GB 2007

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo mei 13, 2007 20:19

Marco_wrc schreef:Het is een beetje aan de vroege kant voor een topic over de Wales Rally GB 2007 maar ik zit met wat vragen.

Kunnen diegenen die als toeschouwer eens naar deze rally zijn geweest wat ervaringen delen?

Dit jaar gaan we naar deze rally en zijn met name benieuwd naar een goed onderkomen/uitvalsbasis.

Vorig jaar zijn we naar de ADAC Rallye Deutschland geweest en met tips van dit forum op camping Bostalsee tegenover het servicepark beland. Dat was zeer (super zelfs) geslaagd (we, m'n zwager en ik, waren de enigen over die de Subaru van Petter na de reparatie 's nachts uit de Subaru tent hebben zien wegrijden. We hebben met wat monteurs gesproken en een kop koffie gedronken in de Subaru tent. Een geweldige ervaring. We hadden de crash 's ochtends op de Shakedown ook gezien, dus ons weekend stond in het teken van Subaru).

We hopen dus dit jaar weer een goede plek te vinden met jullie hulp. (weer in de buurt van het servicepark?)

Als je naar de duitsland rally gaat langs de service is een camping wij staan daar ook. wij hebben vorig jaar ook op bostalsee gekampeerd. nu is het langs de service.
V.D.G Rally team

Berichtdoor sir_tap » vr nov 02, 2007 9:59

De startlijst van wales staat online
http://www.walesrallygb.com/documents/2 ... -11-07.pdf
sir_tap

Berichtdoor briljant » vr nov 02, 2007 10:33

Mooie startlijst,

Kan ik alvast wat startnummers leren. :wink:
Nog maar 4 weken wachten. :D
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor pedduhwick » vr nov 02, 2007 10:39

ik zie dat wevers niet staat ingeschreven? :?
pedduhwick

Berichtdoor briljant » vr nov 02, 2007 10:41

pedduhwick schreef:ik zie dat wevers niet staat ingeschreven? :?
Daar was toch ook geen sprake van?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor pedduhwick » vr nov 02, 2007 11:17

geen idee, maar dacht wel dat ik iets daarover had gelezen..
pedduhwick

Berichtdoor Rallyteam ASG » vr nov 02, 2007 11:26

Ik mis Rossi nog op de lijst, komt die nog?
Rallyteam ASG

Berichtdoor briljant » vr nov 02, 2007 11:30

z'n favoriete startnummer is i.i.g niet meer vrij. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor YellowLeonVT » vr nov 02, 2007 15:36

Volgens de bekende duitse rallysite rijdt Rossi niet in Wales.

"Weil die Testfahrten für Arbeitgeber Yamaha vorgehen, hat MotoGP-Star Valentino Rossi seinen geplanten Start bei der Wales Rally GB abgesagt"

Jammer. Maar volgens mij is het gewoon kwestie van tijd totdat Rossi in het WK komt rijden..
YellowLeonVT

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden