Foto's / filmpjes Paradigit ELE rally

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor nkroeze » ma jun 04, 2007 11:11

lange6 schreef:frank over je opmerking over de X1 auto, de rijder was verbeek de oude navi van piet van hoof dus kan je niet egt een amateur noemen

Dat is een luxe zeg! Dus als ik het ooit voor elkaar krijg om een paar rondjes bij Loeb in te zitten (ok, dan nog als echte navi ook) ben ik ook meteen een goede bestuurder?
nkroeze

Berichtdoor Franky » ma jun 04, 2007 12:01

nkroeze schreef:
Franky schreef:
Ik zie het verband niet.
Het is allemaal stom.
Gewoon dom om als 0 of als X een stempel op de wedstrijd te drukken.
Het risico alleen al dat door jouw domme gedrag een proef geneutraliseerd moet worden.
Alles voor de goed gevulde kasssa dan maar zeker?

Goh, grappig, Frank zet zichzef nu voor altijd buitenspel om ooit weer eens 0 of X te rijden.... Ik kan me nog een nationale Zuiderzee herinneren op de proef Wilsum.......

Nauwelijks iets te maken met overmoed dat weet je zelf ook.
Je was er zelf bij dan neem ik aan dat je weet hoeveel spijt ik ervan had dat ik ook maar enig risico tot belemmering van de normale wedstrijd had met mijn uitstapje. Wat lang niet in deze extreme proportie was als wat ik hier met de X1 auto zie.

Het was een van mijn eerste wedstrijden waar ik inderdaad door onervarenheid deze fout maakte.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Patmeister » ma jun 04, 2007 12:18

nkroeze schreef:
lange6 schreef:frank over je opmerking over de X1 auto, de rijder was verbeek de oude navi van piet van hoof dus kan je niet egt een amateur noemen

Dat is een luxe zeg! Dus als ik het ooit voor elkaar krijg om een paar rondjes bij Loeb in te zitten (ok, dan nog als echte navi ook) ben ik ook meteen een goede bestuurder?

Heb jij Loeb toch niet voor nodig..... :D
Patmeister

Berichtdoor DEEF » ma jun 04, 2007 12:22

[quote="RallyCenter"]De crash van swaanen tegen een boom!

Afbeelding

Is dit een Belleman Berk... 8)
DEEF

Berichtdoor Wim Salabim » ma jun 04, 2007 12:23

DEEF schreef:Is dit een Belleman Berk... 8)

Ja inderdaad, maar ik denk dat Swaanen niet de laatste is die tegen een van deze bomen knalt...want hier laten meer rallyrijders zich foppen.
Wim Salabim

Berichtdoor Hein » ma jun 04, 2007 12:26

DEEF schreef:
RallyCenter schreef:De crash van swaanen tegen een boom!

Afbeelding

Is dit een Belleman Berk... 8)

Nee, dit is de Rijpma Iep :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Campos » ma jun 04, 2007 12:28

Jongens wat een gezever weer! Je kunt toch er toch vanuit gaan dat geen van de betrokkenen deze situatie gewild heeft. Deze dingen kunnen gebeuren, een X-auto mag nou eenmaal op redelijke snelheid over de proef en dat deed hij dus ook. Ja misschien sneller dan sommige piloten uit de wedstrijd, maar dat is met sommige deelnemers ook niet zo moeilijk! :shock: :shock: Een foutje is snel gemaakt als je harder rijdt dan de normale snelheid op openbare weg..
En zeker gezien deze wedstrijd, als zelfs toppers als Heuvel, Poulsen en JdW zich laten verrassen, kun je de X1-rijder niet kwalijk nemen dat het hem ook gebeurd!
Campos

Berichtdoor Hein » ma jun 04, 2007 12:50

Martijn,

zie de knipoog. Iedereen, vooral de rijders neem ik aan, weet dat deze bocht zeer tricky is. Ben er dit jaar niet geweest maar heb daar vorig jaar niet alleen Rijpma en Belleman ongewild de fout in zien gaan.

Natuurlijk zet niemand expres zijn auto op een boom. Maar zoiets gaat al snel een eigen leven leiden. Dat was ook het geval met het grindbakken verhaal van ene J. Verstappen terwijl de man naar ik meen in zijn voorlaatste seizoen F1 de meeste GP kilometers maakte van het hele veld met uitzondering van ene Michael Schumacher. Dussssssss.......
Hein

Berichtdoor Mark Verhoeven » ma jun 04, 2007 12:59

Ik denk dat je niet over zoiets kan oordelen, als je zelf niet in die auto gezeten hebt en de situatie niet kent. Een foutje maken kan iedereen en dat is het risico van het vak... Als er echter op 90 - 100% gereden is, zonder een kundige navi aan boord, vind ik dat kwalijk! Ik vind persoonlijk dat je dat niet kan doen als voorrijder. Ze gaven ons aan bij de start dat de auto zou liggen na de FF. Als dat daadwerkelijk zo was, vrees ik dat het laatste het geval is geweest... Dit is dus een vermoeden, omdat ik de situatie ken op die proef, op dat punt! Verder zeg ik er niks over, want ik heb geen zin in ellelange welles/nietes discussies.

P.S. Dit is toch een fototopic? Waar blijven de foto's van ons??? :roll: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Campos » ma jun 04, 2007 13:06

Hein schreef:Martijn,

zie de knipoog. Iedereen, vooral de rijders neem ik aan, weet dat deze bocht zeer tricky is. Ben er dit jaar niet geweest maar heb daar vorig jaar niet alleen Rijpma en Belleman ongewild de fout in zien gaan.

Natuurlijk zet niemand expres zijn auto op een boom. Maar zoiets gaat al snel een eigen leven leiden. Dat was ook het geval met het grindbakken verhaal van ene J. Verstappen terwijl de man naar ik meen in zijn voorlaatste seizoen F1 de meeste GP kilometers maakte van het hele veld met uitzondering van ene Michael Schumacher. Dussssssss.......

Sorry Hein, ik reageerde op het X-auto verhaal eigenlijk! Had misschien beter kunnen quoten, zit op mijn werk en doe nog wel eens een tijdje over een post ;) Daardoor zijn jullie er tussendoor geslopen ;)
In Sulingen staat inmiddels ook een Te Kampe beuk hoor :P ;)
Campos

Berichtdoor guy woodcock » ma jun 04, 2007 13:08

Need a photo from weekend for uk press release , will recognise photographer on release and if really good might be willing to pay a little!

please mail your best shot to guywoodcock@hotmail.co.uk

thanks
guy woodcock
guy woodcock

Berichtdoor nkroeze » ma jun 04, 2007 13:12

Campos schreef:Sorry Hein, ik reageerde op het X-auto verhaal eigenlijk! Had misschien beter kunnen quoten, zit op mijn werk en doe nog wel eens een tijdje over een post ;) Daardoor zijn jullie er tussendoor geslopen ;)
In Sulingen staat inmiddels ook een Te Kampe beuk hoor :P ;)

Wat? Mogen we in Sulingen te Kampe een beuk geven? :lol:
nkroeze

Berichtdoor Hein » ma jun 04, 2007 13:28

Mark Verhoeven schreef:
P.S. Dit is toch een fototopic? Waar blijven de foto's van ons??? :roll: :wink:

Paar voorproefjes van wat op deze site gaat verschijnen. Helaas zit jij er nog niet tussen Mark.

1. Van Eldik (1e passage Oirschot)
Afbeelding

2. Van den Heuvel (1e passage Stiphout)
Afbeelding

3. Weijs Jr (1e passage Asten)
Afbeelding[/quote]
Hein

Berichtdoor ignissport » ma jun 04, 2007 13:35

Ook de sluitauto is op zoek naar foto's voor zijn sponsor, rode Suzuki Swift, startnummer 199. Graag naar kees80@hotmail.com
ignissport

Berichtdoor John_V » ma jun 04, 2007 14:20

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door John_V op ma jun 04, 2007 14:27, in totaal 1 keer bewerkt.
John_V

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's