briljant schreef:Standaard of 400ikkuh_18 schreef:wij hebben een manta in herbouw staan als het goed is gaat die in 2008 rijdenTevens ook een Ascona waarneer deze gaat rijden durf ik niet te zeggen
uh....
ikkuh_18 schreef:briljant schreef:Standaard of 400ikkuh_18 schreef:wij hebben een manta in herbouw staan als het goed is gaat die in 2008 rijdenTevens ook een Ascona waarneer deze gaat rijden durf ik niet te zeggen
uh....
Mr.T schreef:ikkuh_18 schreef:briljant schreef:Standaard of 400ikkuh_18 schreef:wij hebben een manta in herbouw staan als het goed is gaat die in 2008 rijdenTevens ook een Ascona waarneer deze gaat rijden durf ik niet te zeggen
uh....
Manta gt/e - gsi, group A. Een Manta 400 zal dit niet worden
briljant schreef:Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
een Citroen-fan uit Almelo![]()
![]()
![]()
antoine schreef:erikjan schreef:
toen ik als tiener naar de Tulpenrally ging, (midden jaren '80) stonden er bij de KP's tussen het publiek net zoveel Ascona en Manta 200 / 400 / replica's dan nu Impreza's....
dat waren nog eens tijden
Had zeker iets te maken met Goor en jans(s)en?
briljant schreef:Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
![]()
![]()
ae82_gt schreef:briljant schreef:Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
![]()
![]()
Hij houdt van nostalgie (lees regelmatig de dealer bezoeken)
Ton Van Spanje schreef:ae82_gt schreef:briljant schreef:Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
![]()
![]()
<Beeldscherm onder de wijn geproest>
erikjan schreef:Ton Van Spanje schreef:ae82_gt schreef:briljant schreef:Hoe je dan wel Citoen-fan wordt snap ik dan echt nieterikjan schreef:gek toch , dat ik rally-opel's (mits achterwielaangedreven) wel mooi vind, en het actuele spul absoluut niet....
![]()
![]()
<Beeldscherm onder de wijn geproest>
ach ja, met een Citroen leer je je dealer wel kennen
maar daarom kan ik des te meer genieten van bevoorbeeld het restauratieobject van een collega:
een Kadatt Coupe, compleet gestript en nu weer 110% gereed, bijna concoursstaat, met 2.0 blok, geen rallyambities trouwens...
er zit nu wel 205/60 VR13 onder![]()
mantaray schreef:kasper schreef:wie is dat dan die in enter een echte manta i400 aan het klaar maken is voor hellendoorn
gokje , zou wilco wolters kunnen zijn ??
maar ik weet niet of die in enter woont ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten