Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Ik help het je hopen, maar laten we onszelf niet nog rijker rekenen dan we al zijn. Kijk eens hoeveel WRC's er hier 5 jaar geleden rondreden, en wat voor startveld er destijds in Ieper aan de start stond. En kijk dan nu eens .. met alle respect,maar van S2000 wordt ik (nog) niet warm of koud, en een sprint in Nederland heeft 6 WRC's aan de start ...
Niels2 schreef:Ik wou het stil houden, maar ik ga m'n licentie halen met een Citroën Xsara WRC. Onder het mom van, een goed begin is het halve werk.
briljant schreef:Arfman schreef:Ik help het je hopen, maar laten we onszelf niet nog rijker rekenen dan we al zijn. Kijk eens hoeveel WRC's er hier 5 jaar geleden rondreden, en wat voor startveld er destijds in Ieper aan de start stond. En kijk dan nu eens .. met alle respect,maar van S2000 wordt ik (nog) niet warm of koud, en een sprint in Nederland heeft 6 WRC's aan de start ...![]()
![]()
Batiaan?TWENGELTJE schreef:briljant schreef:Arfman schreef:Ik help het je hopen, maar laten we onszelf niet nog rijker rekenen dan we al zijn. Kijk eens hoeveel WRC's er hier 5 jaar geleden rondreden, en wat voor startveld er destijds in Ieper aan de start stond. En kijk dan nu eens .. met alle respect,maar van S2000 wordt ik (nog) niet warm of koud, en een sprint in Nederland heeft 6 WRC's aan de start ...![]()
![]()
Volgens mij zijn dat nog te weinigbatiaan
briljant schreef:Dank je wel hoor StengeltjeTWENGELTJE schreef:Om een klein typfoutje heb je nu een nieuwe bijnaam meneer van lingen![]()
![]()
![]()
( vier is wel genoeg)
Nee zeker nietTWENGELTJE schreef:briljant schreef:Dank je wel hoor StengeltjeTWENGELTJE schreef:Om een klein typfoutje heb je nu een nieuwe bijnaam meneer van lingen![]()
![]()
![]()
( vier is wel genoeg)
A gossie u is toch niet beledigd![]()
briljant schreef:Nee zeker nietTWENGELTJE schreef:briljant schreef:Dank je wel hoor StengeltjeTWENGELTJE schreef:Om een klein typfoutje heb je nu een nieuwe bijnaam meneer van lingen![]()
![]()
![]()
( vier is wel genoeg)
A gossie u is toch niet beledigd![]()
![]()
Ik vind dit humor
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten