Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holkers » di jul 03, 2007 8:26

jawvs schreef:Volgens meneer Verhoeven is alles in Ierland beter.

Van het weekend zal Dirk Boers wel weer gaan klagen als hij 4 ipv 3 geworden is op een paar seconden omdat meneer Verhoeven door zijn te zware lichaam hem veel tijd heeft gekost.

Dat heeft hij 2 weekjes geleden al opgevangen door te stellen dat rijders met echt talent niet zeuren over enkele kilo's meer in een auto...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor pipo » di jul 03, 2007 8:30

Van het weekend zal Dirk Boers wel weer gaan klagen als hij 4 ipv 3 geworden is op een paar seconden omdat meneer Verhoeven door zijn te zware lichaam hem veel tijd heeft gekost.

Ik vind dat iets meer respect hier soms op zijn plaats is .. :wink:
pipo

Berichtdoor leor888 » di jul 03, 2007 17:16

pipo schreef:

Ik vind dat iets meer respect hier soms op zijn plaats is .. :wink:

Vind ik ook, Boers klaagt niet zomaar! :lol:
leor888

Berichtdoor Jaccoooo » di jul 03, 2007 18:56

maar dankzij de "dikke"portemenee van FV kan Dirk wel deelnemen,en dat weegt zwaarder(leuke woordspeling :wink: )
Jaccoooo

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 20:30

en dan ook nog klagen over al die gentlemendrivers in Ierland :wink:
erikjan

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 22:08

Arfman schreef:Ik vind Frank Verhoeven sowieso een flapdrol. Het is dat hij RallyReport maakt, maar als hij dat blijft doen zoals de laatste aflevering haak ik snel af. Het verslag van Ieper was ronduit bedroevend.

wat kunnen we in Almelo toch lekker nuchter en direct reageren op mensen :wink:

FV heeft soms wat pieken en dalen, dat ben ik met je eens....

feit blijft dat de rallysport (als een van de weinige sporten in NL) een uur TV heeft :oops:
erikjan

Berichtdoor erikjan » di jul 03, 2007 22:40

ik kijk het meestal terug op video, kan kun je de beelden doorspoelen die al eerder op Eurosport geweest zijn, en indien nodig ook de autocross.

wel heb ik de indruk dat een aantal NL-wedstrijden niet zo interessant zijn voor Frank...
erikjan

Berichtdoor leor888 » di jul 03, 2007 22:51

Ik ben afhankelijk van de "uitzending gemist" herhaling en dan valt me de belabberde montage op. Hij zegt niet drie keer het zelfde, het wordt drie keer geplakt volgens mij.
Maar ik dacht dat het misschien aan de opbouw van de herhalingsstream lag.

Als jullie hetzelfde merken in de live uitzending, wordt het volgens mij tijd dat iemand daar een funktioneringsgesprek krijgt..
leor888

Berichtdoor Achtrs » di jul 03, 2007 22:55

Jah is echt jammer dat hij nooit een keer een echt wedstijdoverzicht laat zien. En kep gehoord dat je als team moet betalen om geregeld in beeld te komen als NL rijder, mischien dat hij drm Wevers zo weinig laat zien en Mark Stijger zo veel ;). Wel jammer dat het zo moet, maarjah altijd beter dan niets alleen het krijg je zo nooit een mooi beeld van de rally en alleen maar flitsen aan elkaar. En de echt spectaculaire rijders met Opels, BMW's en Volvo's laat ie ook maar buiten beschouwing :S dat is voor de beelden toch leuker dan een kalos hoewel die natuurlijk ook bij de wedstrijd horen.

En wat de montage betreft, het zijn gewoon 3 4 uitzendingen door elkaar, dat stuk van Maaskant heeft er al 3 keer ingezeten ofzo. Als hij nou in dei zendtijd de Opels zou doen ;)
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Mark Verhoeven » di jul 03, 2007 23:20

Achtrs schreef:Jah is echt jammer dat hij nooit een keer een echt wedstijdoverzicht laat zien. En kep gehoord dat je als team moet betalen om geregeld in beeld te komen als NL rijder, mischien dat hij drm Wevers zo weinig laat zien en Mark Stijger zo veel ;). Wel jammer dat het zo moet, maarjah altijd beter dan niets alleen het krijg je zo nooit een mooi beeld van de rally en alleen maar flitsen aan elkaar. En de echt spectaculaire rijders met Opels, BMW's en Volvo's laat ie ook maar buiten beschouwing :S dat is voor de beelden toch leuker dan een kalos hoewel die natuurlijk ook bij de wedstrijd horen.

En wat de montage betreft, het zijn gewoon 3 4 uitzendingen door elkaar, dat stuk van Maaskant heeft er al 3 keer ingezeten ofzo. Als hij nou in dei zendtijd de Opels zou doen ;)

Je geeft het al aan, het is commerciële TV, dus als je niet betaalt kom je niet in beeld... Daarom komen de spectaculaire BMW's en dergelijke niet of nauwelijks in beeld.

P.S. Dit is al meer dan 10 jaar zo, dus weinig nieuws onder de zon...
Mark Verhoeven

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » wo jul 04, 2007 12:01

Misschien word het maar eens tijd dat er een concurrent komt voor RTL rallyreport.

Iets voor Talpa misschien??????.
Die zijn dringend aan klanten toe.
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor Achtrs » wo jul 04, 2007 12:48

JOCHEM HANEGRAAF schreef:Misschien word het maar eens tijd dat er een concurrent komt voor RTL rallyreport.

Iets voor Talpa misschien??????.
Die zijn dringend aan klanten toe.

Weinig kans, is overgenomen door rtl duz dan hou je alleen nog SBS6 of NOS over, beide al wel eens wat met rally gedaan......
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Hein » wo jul 04, 2007 13:01

Arfman schreef:Ik vind Frank Verhoeven sowieso een flapdrol. Het is dat hij RallyReport maakt, maar als hij dat blijft doen zoals de laatste aflevering haak ik snel af. Het verslag van Ieper was ronduit bedroevend.

Arfman schreef:Zeker, een uur rallysport is mooi (nouja, ook 20 minuten autocross, vind ik niet zo boeiend), maar als je een wedstrijdverslag maakt, doe het dan in chronologische volgorde, met af en toe tussenstanden en tussentijden, in plaats van gewauwel over Tsjoen die stopt nog voordat-ie in beeld is geweest, toeschouwers met mobieltjes (goh, echt Frank?) en 3 x herhalen dat de grachten in Ieper zo verraderlijk zijn voor de buitenlanders ..

Zelfs m'n vriendin viel het op, en die zat achter de laptop iets anders te doen :shock:

Eigenlijk is het heel simpel. Als je je er zo aan stoort, dan kijk je gewoon niet. Van één kijker meer of minder liggen de heren bij RTL niet wakker schat ik.

Feit is en blijft dat Frank voorlopig zijn zaakjes zo goed voor elkaar heeft dat we elke week een uur rally op de nationale beeldbuis hebben. Dat hij het niet iedereen naar de zin kan maken is eveneens een feit. Dat het programma uitgezonden wordt op de commerciele TV betekent nu eenmaal dat er sponsoring nodig is om de budgetten dicht te timmeren. Dat kan op vele manieren, hoe Frank dat doet weet ik niet. En als je daar om gaat vragen, dan wil ik jouw bankafschriften ook wel controleren.

Maar om de man nu voor rotte vis uit te gaan maken, dat vindt ik veel te ver gaan. Hou dat soort opmerkingen lekker voor je zelf en plaats die niet hier. Bedenk je dat de mensen die achter RallyReport zitten elke keer weer hun stinkende best doen om jou een mooie aflevering voor te schotelen. Inhoudelijke kritiek zal Frank best mee kunnen leven, als je het op de man gaat spelen dan overschrijd je in mijn ogen de lijn van het betamelijke. Respect voor iedereen moet ook op een forum de basis zijn. En dat vind ik de laatste tijd steeds minder het geval.

Dit soort respectloos gelul is er precies de oorzaak van dat in een ander topic, mede door opmerkingen van de heer arfman, enkele pagina's terecht verwijderd zijn. Lijkt mij best verstandig om dat hier ook maar eens te gaan doen. En dat heeft niks te maken met censuur, maar alles met respect voor elkaar.

Zo, om maar eens met een Italiaanse voetbaltrainer te spreken: "Ich habe fertig."
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor RG-Rallysport » wo jul 04, 2007 13:04

Hein schreef:

Arfman schreef:Zeker, een uur rallysport is mooi (nouja, ook 20 minuten autocross, vind ik niet zo boeiend), maar als je een wedstrijdverslag maakt, doe het dan in chronologische volgorde, met af en toe tussenstanden en tussentijden, in plaats van gewauwel over Tsjoen die stopt nog voordat-ie in beeld is geweest, toeschouwers met mobieltjes (goh, echt Frank?) en 3 x herhalen dat de grachten in Ieper zo verraderlijk zijn voor de buitenlanders ..

Zelfs m'n vriendin viel het op, en die zat achter de laptop iets anders te doen :shock:

Eigenlijk is het heel simpel. Als je je er zo aan stoort, dan kijk je gewoon niet. Van één kijker meer of minder liggen de heren bij RTL niet wakker schat ik.

Feit is en blijft dat Frank voorlopig zijn zaakjes zo goed voor elkaar heeft dat we elke week een uur rally op de nationale beeldbuis hebben. Dat hij het niet iedereen naar de zin kan maken is eveneens een feit. Dat het programma uitgezonden wordt op de commerciele TV betekent nu eenmaal dat er sponsoring nodig is om de budgetten dicht te timmeren. Dat kan op vele manieren, hoe Frank dat doet weet ik niet. En als je daar om gaat vragen, dan wil ik jouw bankafschriften ook wel controleren.

Maar om de man nu voor rotte vis uit te gaan maken, dat vindt ik veel te ver gaan. Hou dat soort opmerkingen lekker voor je zelf en plaats die niet hier. Bedenk je dat de mensen die achter RallyReport zitten elke keer weer hun stinkende best doen om jou een mooie aflevering voor te schotelen. Inhoudelijke kritiek zal Frank best mee kunnen leven, als je het op de man gaat spelen dan overschrijd je in mijn ogen de lijn van het betamelijke. Respect voor iedereen moet ook op een forum de basis zijn. En dat vind ik de laatste tijd steeds minder het geval.

Dit soort respectloos gelul is er precies de oorzaak van dat in een ander topic, mede door opmerkingen van de heer arfman, enkele pagina's terecht verwijderd zijn. Lijkt mij best verstandig om dat hier ook maar eens te gaan doen. En dat heeft niks te maken met censuur, maar alles met respect voor elkaar.

Zo, om maar eens met een Italiaanse voetbaltrainer te spreken: "Ich habe fertig."

Hier sluit ik me hij aan Hein , het geld idd voor meerdere topics
RG-Rallysport

Berichtdoor mantaboy » wo jul 04, 2007 15:51

Het zit hem meer in je instelling... Je neemt teveel aan. Daarbij loop je inderdaad stevig af te geven op mensen terwijl je niet eens zelf de moeite neemt om eens een eigen mening te vormen.

Daarbij, als je toch thuis blijft, waarom dan anderen ontmoedigen bij voorbaat?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia