Arfman schreef:Ik vind Frank Verhoeven sowieso een flapdrol. Het is dat hij RallyReport maakt, maar als hij dat blijft doen zoals de laatste aflevering haak ik snel af. Het verslag van Ieper was ronduit bedroevend.
Arfman schreef:Zeker, een uur rallysport is mooi (nouja, ook 20 minuten autocross, vind ik niet zo boeiend), maar als je een wedstrijdverslag maakt, doe het dan in chronologische volgorde, met af en toe tussenstanden en tussentijden, in plaats van gewauwel over Tsjoen die stopt nog voordat-ie in beeld is geweest, toeschouwers met mobieltjes (goh, echt Frank?) en 3 x herhalen dat de grachten in Ieper zo verraderlijk zijn voor de buitenlanders ..
Zelfs m'n vriendin viel het op, en die zat achter de laptop iets anders te doen

Eigenlijk is het heel simpel. Als je je er zo aan stoort, dan kijk je gewoon niet. Van één kijker meer of minder liggen de heren bij RTL niet wakker schat ik.
Feit is en blijft dat Frank voorlopig zijn zaakjes zo goed voor elkaar heeft dat we elke week een uur rally op de nationale beeldbuis hebben. Dat hij het niet iedereen naar de zin kan maken is eveneens een feit. Dat het programma uitgezonden wordt op de commerciele TV betekent nu eenmaal dat er sponsoring nodig is om de budgetten dicht te timmeren. Dat kan op vele manieren, hoe Frank dat doet weet ik niet. En als je daar om gaat vragen, dan wil ik jouw bankafschriften ook wel controleren.
Maar om de man nu voor rotte vis uit te gaan maken, dat vindt ik veel te ver gaan. Hou dat soort opmerkingen lekker voor je zelf en plaats die niet hier. Bedenk je dat de mensen die achter RallyReport zitten elke keer weer hun stinkende best doen om jou een mooie aflevering voor te schotelen. Inhoudelijke kritiek zal Frank best mee kunnen leven, als je het op de man gaat spelen dan overschrijd je in mijn ogen de lijn van het betamelijke. Respect voor iedereen moet ook op een forum de basis zijn. En dat vind ik de laatste tijd steeds minder het geval.
Dit soort respectloos gelul is er precies de oorzaak van dat in een ander topic, mede door opmerkingen van de heer arfman, enkele pagina's terecht verwijderd zijn. Lijkt mij best verstandig om dat hier ook maar eens te gaan doen. En dat heeft niks te maken met
censuur, maar alles met respect voor elkaar.
Zo, om maar eens met een Italiaanse voetbaltrainer te spreken: "Ich habe fertig."