Arfman schreef:Hein schreef:Feit is en blijft dat Frank voorlopig zijn zaakjes zo goed voor elkaar heeft dat we elke week een uur rally op de nationale beeldbuis hebben. Dat hij het niet iedereen naar de zin kan maken is eveneens een feit. Dat het programma uitgezonden wordt op de commerciele TV betekent nu eenmaal dat er sponsoring nodig is om de budgetten dicht te timmeren. Dat kan op vele manieren, hoe Frank dat doet weet ik niet. En als je daar om gaat vragen, dan wil ik jouw bankafschriften ook wel controleren.
Volgens mij reageer je gedeeltelijk op iemand anders. Ik heb niks gezegd over commercie of iets dergelijks, dat vind ik allemaal prima. Moet ook zeggen dat RR meestal leuk is om naar te kijken.
Ik reageer hier wel degelijk op jou, maar ook op anderen dat klopt. Ik blijf bij de stelling dat een TV een knop heeft waarmee je hem uit kunt zetten als je je aan dingen stoort.
Maar om de man nu voor rotte vis uit te gaan maken, dat vindt ik veel te ver gaan. Hou dat soort opmerkingen lekker voor je zelf en plaats die niet hier. Bedenk je dat de mensen die achter RallyReport zitten elke keer weer hun stinkende best doen om jou een mooie aflevering voor te schotelen. Inhoudelijke kritiek zal Frank best mee kunnen leven, als je het op de man gaat spelen dan overschrijd je in mijn ogen de lijn van het betamelijke. Respect voor iedereen moet ook op een forum de basis zijn. En dat vind ik de laatste tijd steeds minder het geval.
Waar maak ik hem voor rotte vis uit? Goed, "flapdrol" was misschien niet zo vriendelijk. Daarmee doelde ik niet op de persoon Frank, maar meer op het feit dat hij voor wat betreft Ieper de zaakjes absoluut niet op orde had. Ik gééf inhoudelijke kritiek, namelijk dat het verslag van Ieper bedroevend is (wat meerdere mensen met me eens zijn). Misschien verwar je me met iemand die begon over Frank's zwaarlijvigheid? Goed lezen, ik was het niet.
Als jij iemand uitmaakt voor "flapdrol" dan is dat niet "misschien niet zo vriendelijk" maar ronduit onbeschoft. Dan overschrijd je in mijn ogen alle fatsoensnormen. En daarmee maak je dus iemand uit voor rotte vis. Als je iemands naam daarbij vermeld, dan bedoel je hem ook persoonlijk. Dan kun je er daarna omheen gaan kletsen maar dat werkt niet. Ik kan me niet voorstellen dat jij het leuk vindt als ik jou in dezelfde bewoordingen hier te kijk zou zetten.
Dit soort respectloos gelul is er precies de oorzaak van dat in een ander topic, mede door opmerkingen van de heer arfman, enkele pagina's terecht verwijderd zijn. Lijkt mij best verstandig om dat hier ook maar eens te gaan doen. En dat heeft niks te maken met censuur, maar alles met respect voor elkaar.
Zo, om maar eens met een Italiaanse voetbaltrainer te spreken: "Ich habe fertig."
Onzin. Blijkbaar kunnen mensen op dit forum slecht tegen de waarheid. Nergens, maar dan ook nergens, heb ik "respectloos" gehandeld jegens wie dan ook op dit forum. In dat andere topic wordt gecensureerd omdat je blijkbaar niet mag zeggen dat je 23 euro voor een entreebewijs + slecht leesbare kaart te veel vindt. Dat jij dat nu allemaal op mij afschuift zegt volgens mij meer over het feit dat je niet goed gelezen hebt wie nu precies wat heeft gezegd, dan over mij.
Dat je dit als onzin afdoet snap ik al helemaal niet. De organisatie van de Exotic Green wordt met de grond gelijk gemaakt over een kaart die ze vorig jaar ook al gebruikt hebben. Met die kaart is uitstekend te werken. Dat ze teveel geld vragen om proeven te gaan zien, dat ben ik met je eens. Maar daar is in de afgelopen twee jaar al voldoende over gezegd, onder andere ook door mij. Lees de BHV topics 2005 en 2006 er maar op na. Daar hoef je geen vier bladzijden, of hoeveel waren het er, samen met anderen over door te fulmineren. Maak je punt en let it go. Men luistert toch niet. Overigens hoort dit laatste stuk hier niet thuis, maar in het Exotic Green Topic.