Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:StevenK schreef:John schreef:Er komt wel een verslag van de rallysport.nl MTB dag. Moet nog wel ff een sponsor vinden dat wel.
Misschien kun je Frank aanbieden dat 'ie op je achterrekje mag zitten?
Hij mag gratis meerijden in ruil voor een verslag. Normaal vind ie dat altijd een goede deal
John schreef:StevenK schreef:John schreef:Er komt wel een verslag van de rallysport.nl MTB dag. Moet nog wel ff een sponsor vinden dat wel.
Hij mag gratis meerijden in ruil voor een verslag. Normaal vind ie dat altijd een goede deal
MarkG schreef:Heeft er iemand op zitten letten bij de uitzending van zaterdag?! Vlak voor dat Piet v. Hoof zijn verhaal doet zijn er on-board beelden van Dirk Boers en zijn navi. Daarbij is mij opgevallen dat het helm bandje van de navigator gewoon niet vast zit.
ferry bakker schreef:Steven je hebt gelijk het is een oude koe, maar je bent het toch wel met mij eens?
ferry bakker schreef:Laat de BMW cup eens zien en zo veel meer moois.Uhhhh Seat leon haha
TWENGELTJE schreef:ferry bakker schreef:Laat de BMW cup eens zien en zo veel meer moois.Uhhhh Seat leon haha
Zo lang die niet op de kop in de sloot staat o.k
Dan is het te hopen dat van Merkstijn van Rallyworld wel een "goed"alternatief maakt.StevenK schreef:ferry bakker schreef:Steven je hebt gelijk het is een oude koe, maar je bent het toch wel met mij eens?
Nee, ik ben het niet met je eens. Zolang er niet vanuit de sport in de breedte iets gebeurt, is het programma zoals het er nu is het enige alternatief. Het alternatief is geen programma.
briljant schreef:Dan is het te hopen dat van Merkstijn van Rallyworld wel een "goed"alternatief maakt.StevenK schreef:ferry bakker schreef:Steven je hebt gelijk het is een oude koe, maar je bent het toch wel met mij eens?
Nee, ik ben het niet met je eens. Zolang er niet vanuit de sport in de breedte iets gebeurt, is het programma zoals het er nu is het enige alternatief. Het alternatief is geen programma.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten