JL dumont rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Christophe » do sep 13, 2007 19:07

michel uit berg schreef:jongens jongens let toch op, dadelijk ga ik naast m'n schoenen lopen :oops: :oops:

ik kan in ieder geval vragen om verder naar voren te starten, maar 't heeft ook 'n voordeel: kan ik lekker laat opstaan :lol: :wink:

En dan kan je misschien de eersten nog eens gaan bekijken op de eerste proef.. :lol:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor ikkuh_18 » do sep 13, 2007 19:08

michel uit berg schreef:jongens jongens let toch op, dadelijk ga ik naast m'n schoenen lopen :oops: :oops:

ik kan in ieder geval vragen om verder naar voren te starten, maar 't heeft ook 'n voordeel: kan ik lekker laat opstaan :lol: :wink:

zeg luilak!!!!

of is dat taktiek?
ikkuh_18

Berichtdoor ikkuh_18 » do sep 13, 2007 19:09

Christophe schreef:

En dan kan je misschien de eersten nog eens gaan bekijken op de eerste proef.. :lol:

idd die laten zien hoe het niet moet:P en dan kom jij en dan laat je zien hoe het moet :lol: of iets in die geest
ikkuh_18

Berichtdoor michel uit berg » do sep 13, 2007 19:16

ikkuh_18 schreef:

zeg luilak!!!!

of is dat taktiek?

nee hoor geen tactiek, gewoon lui :oops: :oops: :D

maar jullie moeten vroeg op :twisted: waar ga je slapen?
michel uit berg

Berichtdoor michel uit berg » do sep 13, 2007 19:18

Christophe schreef:

dat is waar, misschien toch maar vroeg op dan :shock:

gaat ge filmen? nr81 he :wink:
michel uit berg

Berichtdoor Christophe » do sep 13, 2007 19:42

Hélaas, .. ga richting Hellendoorn .. daar wat gaan filmen. Zondag rustdag. :wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor ikkuh_18 » do sep 13, 2007 20:32

michel uit berg schreef:
ikkuh_18 schreef:

zeg luilak!!!!

of is dat taktiek?

nee hoor geen tactiek, gewoon lui :oops: :oops: :D

maar jullie moeten vroeg op :twisted: waar ga je slapen?

uh in Sint Truiden bij een bed and breakfast Waeben-Reyskens ofzo

was lekker cheap cheap :lol:
ikkuh_18

Berichtdoor Dragu » do sep 13, 2007 22:25

Christophe schreef:Hélaas, .. ga richting Hellendoorn .. daar wat gaan filmen. Zondag rustdag. :wink:

Ale nu , doe gewoon de 2 he , zoals ik !
Dragu

Berichtdoor ikkuh_18 » vr sep 14, 2007 10:39

Dragu schreef:
Christophe schreef:Hélaas, .. ga richting Hellendoorn .. daar wat gaan filmen. Zondag rustdag. :wink:

Ale nu , doe gewoon de 2 he , zoals ik !

doet de helft van onze service ploeg ook, die servicen vandaag en morgen in Hellendoorn daarna hup naar belgie
ikkuh_18

Berichtdoor ikkuh_18 » za sep 15, 2007 18:26

voor ons is het einde oefening wij zullen morgen niet aan de start verschijnen, vanochtend met het opladen van de auto brak er een klepveer. Om toen nog heel de motor uit elkaar te halen en dan laat nog te gaan verkennen zagen de jongens niet zitten, geheel gelijk want anders word er misschien niet goed genoeg verkent en rijden ze de auto misschien wel hartstikke plat...
hopelijk een volgende keer beter!
ik wil verder wel iedereen heel veel succes wensen
ikkuh_18

Berichtdoor michel uit berg » za sep 15, 2007 19:39

ikkuh_18 schreef:voor ons is het einde oefening wij zullen morgen niet aan de start verschijnen, vanochtend met het opladen van de auto brak er een klepveer. Om toen nog heel de motor uit elkaar te halen en dan laat nog te gaan verkennen zagen de jongens niet zitten, geheel gelijk want anders word er misschien niet goed genoeg verkent en rijden ze de auto misschien wel hartstikke plat...
hopelijk een volgende keer beter!
ik wil verder wel iedereen heel veel succes wensen

dat is ontzettend balen zeg!!

wij starten wel en gaan als 33e van start! :D

we hebben ons beklag gedaan en ze hebben zich er iets van aangetrokken .

ik ben erg benieuwd, zoals ik al dacht eigenlijk veel te snel voor de corsa!
michel uit berg

Berichtdoor bosje » za sep 15, 2007 20:44

Tussen wie start je Michel?

Ze hebben ons uiteindelijk nummer 106 gegeven. Hopelijk verloopt het morgen beter dan afgelopen week want op vlak van voorbereiding kon het een stuk beter. :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
bosje

Berichtdoor michel uit berg » ma sep 17, 2007 10:27

wij zijn weer terug van een dagje bij de walen

geweldige ongecompliceerde organisatie!!! die doen werkelijk nergens moeilijk over! daar kunnen velen zich een voorbeeld aan nemen.

leuke rally geweest en geen technische problemen gehad, wel een ontzettend "bijna" momentje in 4e versnelling maar gelukkig zonder schade :shock: :shock:
michel uit berg

Berichtdoor Amazone » ma sep 17, 2007 10:44

michel uit berg schreef:geweldige ongecompliceerde organisatie!!! die doen werkelijk nergens moeilijk over! daar kunnen velen zich een voorbeeld aan nemen.

Vertel eens?
Amazone

Berichtdoor pipo » ma sep 17, 2007 11:13

michel uit berg schreef:wij zijn weer terug van een dagje bij de walen

geweldige ongecompliceerde organisatie!!! die doen werkelijk nergens moeilijk over! daar kunnen velen zich een voorbeeld aan nemen.

leuke rally geweest en geen technische problemen gehad, wel een ontzettend "bijna" momentje in 4e versnelling maar gelukkig zonder schade :shock: :shock:

Leuk he vele kms rijden voor weinig geld .. :wink:
pipo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden