Foto's en Video's - LG Almere Rally 2008

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor EvoV6 » ma apr 07, 2008 14:45

Holkers schreef:Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...

Dat zou je af en toe wel denken als je ziet waar SOMMIGE (dus niet alle fotograven!!) gaan staan...
EvoV6

Berichtdoor cvgn » ma apr 07, 2008 14:53

Holkers schreef:
Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...

Dat zou je af en toe wel denken als je ziet waar SOMMIGE (dus niet alle fotograven!!) gaan staan...

Als je ziet hoe zelfs het publiek weg rent is dat wel een teken dat hij van de baan afwijkt enne die fotograven weten heus wel wat ze doen.

groeten uit Roosendaal
Carine en lars van Gastel
cvgn

Berichtdoor OPEL RALLY » ma apr 07, 2008 15:02

rallypicture schreef:ja Joost t was een heel onschuldig voorvalletje...misschien zelfs tot het uitvallen als gevolg?
Plaatje
Plaatje

winaar der jumps ? :D

Plaatje
en het weer mag ook genoemd worden, wat een mazzel en schitterende vlucht :wink:

Erik
OPEL RALLY

Berichtdoor mantaboy » ma apr 07, 2008 15:04

cvgn schreef:
Holkers schreef:
Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...

Als je ziet hoe zelfs het publiek weg rent is dat wel een teken dat hij van de baan afwijkt enne die fotograven weten heus wel wat ze doen.

groeten uit Roosendaal

Dat weten officials en het echte publiek ook, juist daarom de reden om waakzaam te blijven. Ik vind eerlijk gezegd dat de waakzaamheid terug loopt. Kleine zaken zoals lint wat los raakt maar niet terug vast gemaakt word, vaten niet terug op hun plaats, banden die rond slingeren als ze los gereden zijn. Ik weet het, zijn kleine dingen die wel grote gevolgen kunnen hebben.

Laten we allen waakzaam blijven, verontrust ben ik wel op dit moment.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Rallyfanaat » ma apr 07, 2008 15:34

cvgn schreef:
Holkers schreef:

groeten uit Roosendaal

niet al het publiek rende weg :lol: :lol: een of ander levens moe persoon bleef staan fotos maken... :lol: :lol: zo dicht kwam van eldik ook niet in de buurt meter of 3 denk.. wel mooie fotos :lol: komen vanavond online
Rallyfanaat

Berichtdoor Holkers » ma apr 07, 2008 15:51

mantaboy schreef:Laten we allen waakzaam blijven, verontrust ben ik wel op dit moment.

Tuurlijk, ben ik het met je eens. Op zich is binnenin een hairpin staan de veiligste plek (centrifugaal krachten) maar dit soort acties kunnen altijd voorkomen. Je ziet ze ook snel reageren en Mark neemt ook geen gas terug (en terecht, hij is met een wedstrijd bezig). Ik denk dat het verstandiger is om er over te praten (met rijders en fotografen) om je daarop aan te passen of om op te passen. Kreeg afgelopen weekend (om de groene hesjes maar even weer boven te halen) dat hij als rijder blij was met de witte hesjes. De groene zag hij niet dus een fotograaf komt dan als een verrassing (concentratie etc). Dat soort discussies zijn nuttig en moeten/mogen gehouden worden. Lukraak en dom (ja dom, sue me) schreeuwen dat

EvoV6 schreef:En het is weer goed te zien dat sommige fotograven graag een keer een auto van heel dichtbij willen voelen!

draagt niet echt bij tot een discussie (die overigens wel gevoerd mag worden, mocht er behoefte aan zijn om een zinvolle en inhoudelijke discussie te voeren, zal ik het afsplitsen)

p.s.
Fotografen spel je met een F ipv een V. Doen 99% van de mensen omdat het logischer is...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Almere rally foto's

Berichtdoor harrally » ma apr 07, 2008 15:51

Hallo,

Mijn foto's staan op http://www.mijnalbum.nl/Album=EPCEWYR8

Harrally
harrally

Berichtdoor Rallycenter.nl » ma apr 07, 2008 16:08

EvoV6 schreef:
Rallycenter.nl schreef:film compilatie LG Almere Rally online

Mooi filmpje!

En het is weer goed te zien dat sommige fotograven graag een keer een auto van heel dichtbij willen voelen!

Bedankt Wouter Boot,

Ik vin dat de fotograven beter een paar meter achter uit gaan, maar wel voor het lint, je moet kijken wat voor lensen ze hebben, ze kunnen toch in zomen, maar ach ja het is gebeurt.

Groetjes Matthijs
Afbeelding
Rallycenter.nl

Berichtdoor Christophe » ma apr 07, 2008 16:38

Vooral die situatie aan de jump was toch levengevaarlijk. Zowieso, NA elke jump staan is levensgevaarlijk.
Natuurlijk begrijpelijk dat de fotografen een plaatje van de voorkant van de wagen op de jump willen schieten.. Maar toch, de landing van een jump is soms zo onvoorspelbaar. Ook zaterdag nog in Tielt ging een BMW na de jump overkop. Gelukkig zijn de verboden zones bij ons groot genoeg.. :wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor patlip » ma apr 07, 2008 16:39

jeetje zeg lijkt wel jumpstyle

mooie foto van ons Jouke wat een vlucht zeg
zou ik graag in groot formaat willen die foto (digitaal dan he)

groetjes patrick lipholt van het tojarallyteam
LIPSTICK stickers
patlip

Berichtdoor RallyCenter » ma apr 07, 2008 16:56

Holkers schreef:
mantaboy schreef:Laten we allen waakzaam blijven, verontrust ben ik wel op dit moment.

Tuurlijk, ben ik het met je eens. Op zich is binnenin een hairpin staan de veiligste plek (centrifugaal krachten) maar dit soort acties kunnen altijd voorkomen.

p.s.
Fotografen spel je met een F ipv een V. Doen 99% van de mensen omdat het logischer is...

Wat is dit voor een universitair gelul :? Veilig aan een binnenkant op zo'n dichte afstand :?: kan me nog een goed voorbeeld herinneren tijdens de ele rally ook met Eldik met je centrifugale krachten , laat me niet :D Maargoed , Mischien ook een goeie oplossing voor Nederland met zulke problemen is perszones instellen net als ieper. En tja naar die jump stond er overigens zelf ook eerste keer op een meter of 5 van de kant maar naar de eerste vier ben ik toch maar even een andere plekkie gaan zoeken echt levensgevaarlijk gewoon!

Dit plekkie kan nog!
Afbeelding

Deze werd me net iets te gek al is de pics natuurlijk een toppertje al zeg ik het zelf :D , liever toch de bovenste :roll:
Afbeelding
Bestel hem nu het Jaar Overzicht 2009 , meer info op Rallycenter.nl!!!!
RallyCenter

Berichtdoor Jan » ma apr 07, 2008 17:45

Wat betreft de centrifugale krachten, nog een keer...
Bij een hairpin drijven de krachten de auto naar buiten, niet naar binnen. Tenzij je spint natuurlijk, maar goed, een ongeluk zit in een klein hoekje (de binnenkant van de hairpin :wink: )

Verder staan mijn foto's online...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jan

Berichtdoor Fonzie26 » ma apr 07, 2008 18:01

patlip schreef:jeetje zeg lijkt wel jumpstyle

mooie foto van ons Jouke wat een vlucht zeg
zou ik graag in groot formaat willen die foto (digitaal dan he)

groetjes patrick lipholt van het tojarallyteam

Heb geduld, moet er nog een aantal uitzoeken en ga daarna het verzoektopic in ;), ik stuur je wel een mailtje als ik ze klaar heb :)
Benieuwd wat ik doen? Kijk op www.jouk.eu of http://www.oypo.nl/fonzie26
Fonzie26

Berichtdoor brondel » ma apr 07, 2008 18:03

Hier ook een paar foto's van mij, de rest en de film volgt nog!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
brondel

Berichtdoor jme » ma apr 07, 2008 18:34

De foto's van de rallysprint heb ik inmiddels uitgezocht. Enkele voorbeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op mijn space staan er ook nog een paar. De foto's van de rally volgen nog.
grts Marc
jme

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's