Holkers schreef:Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...
Dat zou je af en toe wel denken als je ziet waar SOMMIGE (dus niet alle fotograven!!) gaan staan...
Holkers schreef:Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...
Holkers schreef:
Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...
Dat zou je af en toe wel denken als je ziet waar SOMMIGE (dus niet alle fotograven!!) gaan staan...
rallypicture schreef:ja Joost t was een heel onschuldig voorvalletje...misschien zelfs tot het uitvallen als gevolg?
Plaatje
Plaatje
winaar der jumps ?![]()
Plaatje
en het weer mag ook genoemd worden, wat een mazzel en schitterende vlucht![]()
Erik
cvgn schreef:Holkers schreef:
Ja joh, wij fotograFen hopen toch zo erg dat we worden overreden, joepiedepoepie dat het weer bijna gelukt was...
Als je ziet hoe zelfs het publiek weg rent is dat wel een teken dat hij van de baan afwijkt enne die fotograven weten heus wel wat ze doen.
groeten uit Roosendaal
Carine en lars van Gastel
cvgn schreef:Holkers schreef:
Als je ziet hoe zelfs het publiek weg rent is dat wel een teken dat hij van de baan afwijkt enne die fotograven weten heus wel wat ze doen.
groeten uit Roosendaal
Carine en lars van Gastel
mantaboy schreef:Laten we allen waakzaam blijven, verontrust ben ik wel op dit moment.
EvoV6 schreef:En het is weer goed te zien dat sommige fotograven graag een keer een auto van heel dichtbij willen voelen!
EvoV6 schreef:Rallycenter.nl schreef:film compilatie LG Almere Rally online
Mooi filmpje!
En het is weer goed te zien dat sommige fotograven graag een keer een auto van heel dichtbij willen voelen!

Holkers schreef:mantaboy schreef:Laten we allen waakzaam blijven, verontrust ben ik wel op dit moment.
Tuurlijk, ben ik het met je eens. Op zich is binnenin een hairpin staan de veiligste plek (centrifugaal krachten) maar dit soort acties kunnen altijd voorkomen.
p.s.
Fotografen spel je met een F ipv een V. Doen 99% van de mensen omdat het logischer is...

patlip schreef:jeetje zeg lijkt wel jumpstyle
mooie foto van ons Jouke wat een vlucht zeg
zou ik graag in groot formaat willen die foto (digitaal dan he)
groetjes patrick lipholt van het tojarallyteam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten