De pers voor het lint...

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor hogdriver » ma apr 07, 2008 20:58

MartijnS schreef:Wie heeft er volgens jou persaccreditatie via z'n website dan? :)

sinds kort www.racexpress.nl.
hogdriver

Berichtdoor puma club belgium » ma apr 07, 2008 21:13

Opzicht heb ik geen problemen mee dat de pers voor het lint staat.Enigste waar ik me aan erger tijdens een rally dat somige mensen met een hesje geen foto´s/video´s aan het maken zijn.bv Tank-s rally bij de jump staan een aantal pers mensen foto´s en video´s te maken en een paar mensen zitten een thee kransje te doen of stoppen een stokje in de grond om te kijken hoe ver ze springen met de wagens. :evil: Als je gewoon een verslag komt doen van de rally dan kan dit ook van achter de linten.
Foto's online:

Ypres rally,oberehe rally,eiffel rally,boucles de spa,rally Hannuit

http://www.oypo.nl/tomdecock
puma club belgium

Berichtdoor erikjan » ma apr 07, 2008 21:19

ik heb sinds de Euregio-rally van 2006 inmiddels 100.000 kijkers gehad op m'n YouTube filmpjes ; mag ik nu ook een hesje :wink:
erikjan

Berichtdoor rallyboy » ma apr 07, 2008 21:23

Jan schreef:
Hein schreef:]...of je moet een lokale krant hebben die er een idioot rond heeft wandelen die rally geweldig vind en bereid is er zelf in te investeren qua tijd, onkosten en moeite.

Hier heb je zo'n gek :mrgreen:

en nog een :D
rallyboy

Berichtdoor John_V » ma apr 07, 2008 21:25

MartijnS schreef:Ben het zeker met je eens Jouke dat dat gister bij de splash nergens op sloeg...je ziet duidelijk dat er een heel rijtje toeschouwers foto's aan het maken is. Daar ga je gewoon niet zo voor staan. Ik tenminste niet ;)

Klopt Martijn..op kp 1 - 2 ging je netjes naast ons achter het lint.....maar dat gebeurt helaas niet overal.
John_V

Berichtdoor Jan » ma apr 07, 2008 21:27

puma club belgium schreef:Opzicht heb ik geen problemen mee dat de pers voor het lint staat.Enigste waar ik me aan erger tijdens een rally dat somige mensen met een hesje geen foto´s/video´s aan het maken zijn.bv Tank-s rally bij de jump staan een aantal pers mensen foto´s en video´s te maken en een paar mensen zitten een thee kransje te doen of stoppen een stokje in de grond om te kijken hoe ver ze springen met de wagens. :evil: Als je gewoon een verslag komt doen van de rally dan kan dit ook van achter de linten.

Wat heb ik er aan als ik 5 foto's van van Merksteijn heb als ik er maar 1 kan plaatsen in de krant? Of ik hem dan 1 keer mis op de jump is mijn probleem, niet iets waar jij wakker van moet liggen, toch?

Even in het algemeen: Er wordt heel veel geroepen dat "die" en "die" "zus en "zo" doen. Hier schieten we natuurlijk niets mee op. Graag zou ik, voor deze keer, echt namen willen zien zodat we het duidelijk houden. Ik weet nu niet goed wanneer je het over mij hebt of over een andere fotograaf :?

Voorbeeldje:
1 Iemand heeft het over fotografen die via teams aan een hesje komen, noem ze en we kunnen kijken of het zo is. Zodat het ook echt aangepakt kan worden.
2 Sommigen hebben het over persmensen die nergens voor schrijven, noem ze, en we kunnen ze er op aanspreken. Hier, maar liever ergens anders.

Beter nog: Het heeft denk ik totaal geen zin om dit op het forum te bespreken. De mensen die er over gaan zullen hun mening hier vast niet prijs geven.

Als je tot slot toch benieuwd bent voor wie ik schrijf, dan kun je me altijd aanspreken... :wink:
Jan

Berichtdoor John_V » ma apr 07, 2008 21:30

Jan ? :wink:
John_V

Berichtdoor Hein » ma apr 07, 2008 21:30

rallyboy schreef:
Jan schreef:
Hein schreef:]...of je moet een lokale krant hebben die er een idioot rond heeft wandelen die rally geweldig vind en bereid is er zelf in te investeren qua tijd, onkosten en moeite.

Hier heb je zo'n gek :mrgreen:

en nog een :D

Zijn we wat dat betreft al minimaal met zijn drieen. Maar er zijn er nog meer hoor. :wink:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor erikjan » ma apr 07, 2008 21:30

tja,

als we nu in 't vervolg eens foto's op deze site plaatsen van hinderlijke pershesjes , zou dat misschien helpen ?!
erikjan

Berichtdoor Hein » ma apr 07, 2008 21:32

erikjan schreef:tja,

als we nu in 't vervolg eens foto's op deze site plaatsen van hinderlijke pershesjes , zou dat misschien helpen ?!

nee
Hein

Berichtdoor Huufke » ma apr 07, 2008 21:36

Hein schreef:

nee

Nou, foto's van hinderlijke pershesjes is niet zo moeilijk, dan kunnen ze allemaal wel geplaatst worden. De groene werden hier zowat afgeslacht en kom maar eens één witte tegen zonder irritant klittenbandje :wink:

Wat betreft het plaatsen van foto's van de personen die de hesjes dragen lijkt me het bovenstaande antwoord duidelijk.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor 2rallyman1 » ma apr 07, 2008 21:42

Jan schreef:
puma club belgium schreef:Opzicht heb ik geen problemen mee dat de pers voor het lint staat.Enigste waar ik me aan erger tijdens een rally dat somige mensen met een hesje geen foto´s/video´s aan het maken zijn.bv Tank-s rally bij de jump staan een aantal pers mensen foto´s en video´s te maken en een paar mensen zitten een thee kransje te doen of stoppen een stokje in de grond om te kijken hoe ver ze springen met de wagens. :evil: Als je gewoon een verslag komt doen van de rally dan kan dit ook van achter de linten.

Wat heb ik er aan als ik 5 foto's van van Merksteijn heb als ik er maar 1 kan plaatsen in de krant? Of ik hem dan 1 keer mis op de jump is mijn probleem, niet iets waar jij wakker van moet liggen, toch?

Even in het algemeen: Er wordt heel veel geroepen dat "die" en "die" "zus en "zo" doen. Hier schieten we natuurlijk niets mee op. Graag zou ik, voor deze keer, echt namen willen zien zodat we het duidelijk houden. Ik weet nu niet goed wanneer je het over mij hebt of over een andere fotograaf :?

Voorbeeldje:
1 Iemand heeft het over fotografen die via teams aan een hesje komen, noem ze en we kunnen kijken of het zo is. Zodat het ook echt aangepakt kan worden.
2 Sommigen hebben het over persmensen die nergens voor schrijven, noem ze, en we kunnen ze er op aanspreken. Hier, maar liever ergens anders.

Beter nog: Het heeft denk ik totaal geen zin om dit op het forum te bespreken. De mensen die er over gaan zullen hun mening hier vast niet prijs geven.

Als je tot slot toch benieuwd bent voor wie ik schrijf, dan kun je me altijd aanspreken... :wink:

Onze meester heeft gesproken :wink:
2rallyman1

Berichtdoor Jan » ma apr 07, 2008 21:46

LOL, zo bedoelde ik dat dus niet Arjan.
Blijf jij om kwart over 3 maar even zitten...
Jan

Berichtdoor erikjan » ma apr 07, 2008 22:02

Hein schreef:

nee

Hein,

ik kom jou bijna elke rally wel op minimaal 1 proef tegen, en je hebt nog nooit hinderlijk in mijn beeld gestaan ;-)
erikjan

Berichtdoor Hein » ma apr 07, 2008 22:21

erikjan schreef:
Hein schreef:

nee

Hein,

ik kom jou bijna elke rally wel op minimaal 1 proef tegen, en je hebt nog nooit hinderlijk in mijn beeld gestaan ;-)

Ach ik zeg maar zo: leven en laten leven (al kan dat in de autosport soms erg wrang klinken). Ten eerste probeer ik altijd rekening te houden met wat er aan publiek achter mijn niet al te smalle rug staat en ten tweede als het normaal gevraagd wordt wil ik altijd wel een stapje opzij doen of door de knieen gaan.

@Huuf: de slachtpartij inzake de groene hesjes ging niet om de kleur, heb ik mij laten vertellen. Wel over het soort hesje.
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's