MartijnS schreef:Wie heeft er volgens jou persaccreditatie via z'n website dan?
sinds kort www.racexpress.nl.
MartijnS schreef:Wie heeft er volgens jou persaccreditatie via z'n website dan?
Jan schreef:Hein schreef:]...of je moet een lokale krant hebben die er een idioot rond heeft wandelen die rally geweldig vind en bereid is er zelf in te investeren qua tijd, onkosten en moeite.
Hier heb je zo'n gek
MartijnS schreef:Ben het zeker met je eens Jouke dat dat gister bij de splash nergens op sloeg...je ziet duidelijk dat er een heel rijtje toeschouwers foto's aan het maken is. Daar ga je gewoon niet zo voor staan. Ik tenminste niet
puma club belgium schreef:Opzicht heb ik geen problemen mee dat de pers voor het lint staat.Enigste waar ik me aan erger tijdens een rally dat somige mensen met een hesje geen foto´s/video´s aan het maken zijn.bv Tank-s rally bij de jump staan een aantal pers mensen foto´s en video´s te maken en een paar mensen zitten een thee kransje te doen of stoppen een stokje in de grond om te kijken hoe ver ze springen met de wagens.Als je gewoon een verslag komt doen van de rally dan kan dit ook van achter de linten.
rallyboy schreef:Jan schreef:Hein schreef:]...of je moet een lokale krant hebben die er een idioot rond heeft wandelen die rally geweldig vind en bereid is er zelf in te investeren qua tijd, onkosten en moeite.
Hier heb je zo'n gek
en nog een
Hein schreef:erikjan schreef:tja,
als we nu in 't vervolg eens foto's op deze site plaatsen van hinderlijke pershesjes , zou dat misschien helpen ?!
nee
Jan schreef:puma club belgium schreef:Opzicht heb ik geen problemen mee dat de pers voor het lint staat.Enigste waar ik me aan erger tijdens een rally dat somige mensen met een hesje geen foto´s/video´s aan het maken zijn.bv Tank-s rally bij de jump staan een aantal pers mensen foto´s en video´s te maken en een paar mensen zitten een thee kransje te doen of stoppen een stokje in de grond om te kijken hoe ver ze springen met de wagens.Als je gewoon een verslag komt doen van de rally dan kan dit ook van achter de linten.
Wat heb ik er aan als ik 5 foto's van van Merksteijn heb als ik er maar 1 kan plaatsen in de krant? Of ik hem dan 1 keer mis op de jump is mijn probleem, niet iets waar jij wakker van moet liggen, toch?
Even in het algemeen: Er wordt heel veel geroepen dat "die" en "die" "zus en "zo" doen. Hier schieten we natuurlijk niets mee op. Graag zou ik, voor deze keer, echt namen willen zien zodat we het duidelijk houden. Ik weet nu niet goed wanneer je het over mij hebt of over een andere fotograaf![]()
Voorbeeldje:
1 Iemand heeft het over fotografen die via teams aan een hesje komen, noem ze en we kunnen kijken of het zo is. Zodat het ook echt aangepakt kan worden.
2 Sommigen hebben het over persmensen die nergens voor schrijven, noem ze, en we kunnen ze er op aanspreken. Hier, maar liever ergens anders.
Beter nog: Het heeft denk ik totaal geen zin om dit op het forum te bespreken. De mensen die er over gaan zullen hun mening hier vast niet prijs geven.
Als je tot slot toch benieuwd bent voor wie ik schrijf, dan kun je me altijd aanspreken...
Hein schreef:erikjan schreef:tja,
als we nu in 't vervolg eens foto's op deze site plaatsen van hinderlijke pershesjes , zou dat misschien helpen ?!
nee
erikjan schreef:Hein schreef:erikjan schreef:tja,
nee
Hein,
ik kom jou bijna elke rally wel op minimaal 1 proef tegen, en je hebt nog nooit hinderlijk in mijn beeld gestaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast