Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:Tijdens rallyreport werd gezegt dat er nog maar 1 Fabia over is uit de stallen van Wevers sport, die van Kleinjan, maar John Tenmink rijdt ook nog in een Fabia van Wevers sport. Beetje flauw dat hij dat daar dan niet wordt genoemd, hij zal ongetwijfelt weten dat dat zo is. Nu komt het over alsof Tenmink niet belangrijk genoeg is om genoemd te worden.
Cinq-Power schreef:Ach ja, ze noemen alleen maar wat ze willen noemen, en ze lopen gewoon de proef op zonder hesje (FV van RR dan).
Volgens mij staan ze ook onder hetzelfde tentje op de service, zou ook een hint kunnen zijn.
ps: het is TeMMink
Jan schreef:Ik denk dat je het zo moet zien:
Kleinjan rijdt voor zichzelf, anders had hij naar alle waarschijnlijk ook wel die speciale bestickering gehad op de auto.
Op die manier is alleen Temmink met een Fabia WRC deel van het Wevers Sportteam.
ik ben het weer eens met je eens!Gijs G schreef:MartijnS schreef:1 Nederlandse wedstrijd en 1 wk met een Impreza WRC van of van Eldik of Kuipers.
Ik hoop echt dat dat doorgaat, Naar mijn mening is Peter nog steeds een betere rallyrijder dan bv, een wevers, eldik e.d enige die naar mijn mening beetj ein de buurt komt kwa talent is Jasper,
(Van Weijs junior, merksteyn junior, abbring, weet ik het nog niet echt,)
Hoop dat Peter beetje kan testen voor hij die wedstrijden gaat rijden, en dan ben ik erg benieuwd!
Bartrallyfan schreef:ik ben het weer eens met je eens!Gijs G schreef:MartijnS schreef:1 Nederlandse wedstrijd en 1 wk met een Impreza WRC van of van Eldik of Kuipers.
Ik hoop echt dat dat doorgaat, Naar mijn mening is Peter nog steeds een betere rallyrijder dan bv, een wevers, eldik e.d enige die naar mijn mening beetj ein de buurt komt kwa talent is Jasper,
(Van Weijs junior, merksteyn junior, abbring, weet ik het nog niet echt,)
Hoop dat Peter beetje kan testen voor hij die wedstrijden gaat rijden, en dan ben ik erg benieuwd!
kwa talent steekt er maar 1 met kop en schouders boven uit VAN MERKSTEIJN heeft natuurlijk wel het geluk in zo'n teamGijs G schreef:Mee eens dat Harry zeer zeker ook erg goed is, als ik nog de tijden terug zie die hij met zn golfje reed, (en ook nu met de fabia)
schat hem hoger in dan V eldik, kuipers,
verwacht dat hij kwa talent beetje vergelijkbaar met wevers zit, maar net onder Bijvelds en heuvel
Mitsufan schreef:Met een Ford Focus WRC uit 2006 jaKleinjan rijdt in een Skoda Fabia WRC uit 2005, ik denk dat een wezenlijk groot verschil is
pedduhwick schreef:Mitsufan schreef:Met een Ford Focus WRC uit 2006 jaKleinjan rijdt in een Skoda Fabia WRC uit 2005, ik denk dat een wezenlijk groot verschil is
Ik denk Tim, dat het wel meevalt hoor, misschien iets nieuwere specificaties die Ford maar denk dat het verschil verder niet veel is, denk eerder dat vMjr. ook nog een aantal kilo's meer mee heeft (auto is groter).. maar denk dat je veel mensen niet moet onderschatten, denk als je schilt in een WRC zet dat hij ook wel mee doet, als je soms nu al ziet op sommige kp's, en als laatste vond ik die Nigel van der Linde tijdens de LG Sprint ook heel erg goed.. kijken wat daar van terrecht komt..
Nu even ontopic, heb het helaas moeten missen afgelopen zondag was te laat wakker (krijg je als je in een discotheek werkt)
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast