geen Veenendaal in 2009??

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

beste mensen

Berichtdoor ferry bakker » vr jun 13, 2008 11:12

beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
Dus laten we gewoon afwachten.
ferry bakker

Re: beste mensen

Berichtdoor official No. 27768 » vr jun 13, 2008 11:15

ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.

Dat zou erg mooi zijn en er zijn rond Ede genoeg leuke proeven te bedenken! Laten we het beste er van hopen!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor mantaboy » vr jun 13, 2008 11:17

ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.

Nou... :roll: :roll: :roll:

Zo makkelijk als jij het nu steld is het niet... :wink: :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor h.beek922 » vr jun 13, 2008 11:21

"Maar er zijn veel toeschouwers en er wordt enorm hard gereden. Dat is veel te riskant. Voor de veiligheid van het publiek kan ik de verantwoordelijkheid niet meer nemen."

Dit is een antwoord van een gemeenteraad cq. burgermeester die ondanks dat hij mee reed over de proefen het hele rally sport gebeuren totaal niet snapt.
Natuurlijk word er hard gereden dat is de bedoeling.natuurlijk zijn er risico's maar dat is met iederesport.
Natuurlijk hebben we in deze sport officiels,en afzettingen en waren er geen problemen met de suporters,bezoekers etc.
En dan ER ZIJN TE VEEL TOESCHOUWERS..... is dat dan geen promotie voor Veenendaal en de rallysport.Veenendaal een bezoekje waard??
denk daar nu anders over.
Jammer voor al het werk van de organisatie .
Hoop voor jullie dat er een andere gemeente de lege plek kan opvullen.wens jullie zeker succes.
h.beek922

Berichtdoor Turboboost » vr jun 13, 2008 11:35

Wat een slechte onderbouwing. Er wordt helemaal geen kans geboden om dit punt te verbeteren.

Het lijkt hier op een typisch gevalletje van NL-politiek, waarbij er daadwerkelijk een verborgen agenda op na gehouden wordt.
Je kan niet zeggen dat alles oké is geweest maar dat je toch om veiligheidsredenen geen nieuwe vergunning zal verlenen.

Ben benieuwd of de organisatie wel een onderbouwd antwoord heeft ontvangen (dergelijke beslissingen mag je als gemeente best in een persoonlijk gesprek toelichten 8) ).

Ik ken niet alle ins and outs, maar steunt de KNAF hierin ook wel organisaties?
Turboboost

Berichtdoor ferry bakker » vr jun 13, 2008 11:35

mantaboy schreef:

wat bedoel je ? zou je dat eens uit willen leggen.
ferry bakker

Berichtdoor ikkuh_18 » vr jun 13, 2008 12:02

super jammer dat de gemeente dit niet steund!! er word te hard gereden...duh tis een rally....
ik denk dat hij zelf zich daarin vies vergist heeft meneer de burgemeester :cry: vind het echt super jammer vond het zo super leuk! :cry: wie weet lukt het idd in EDE en kunnen we het daar wel staande houden
ikkuh_18

Berichtdoor mantaboy » vr jun 13, 2008 12:07

ferry bakker schreef:
mantaboy schreef:

Er is een uitnodiging om op gesprek te komen in Ede. Niets van echte harde toezeggingen. Daarnaast betekend dit weer compleet opnieuw beginnen, daar is weer veel tijd voor nodig.

Wie weet lukt het wel, persoonlijk denk ik dat het verhaal van de burgemeester daar niet in het voordeel is.
Daarom is het nu niet echt verstandig te noemen om zo negatief te oordelen, kans is dat je zo de ramen van de organisatie ingooid.
mantaboy

Berichtdoor ferry bakker » vr jun 13, 2008 12:27

mantaboy schreef:
ferry bakker schreef:
mantaboy schreef:

Er is een uitnodiging om op gesprek te komen in Ede. Niets van echte harde toezeggingen. Daarnaast betekend dit weer compleet opnieuw beginnen, daar is weer veel tijd voor nodig.

Wie weet lukt het wel, persoonlijk denk ik dat het verhaal van de burgemeester daar niet in het voordeel is.
Daarom is het nu niet echt verstandig te noemen om zo negatief te oordelen, kans is dat je zo de ramen van de organisatie ingooid.

Ja oke

Dat ben ik met je eens, maar ben ik negatief dan?
ferry bakker

Berichtdoor mantaboy » vr jun 13, 2008 12:57

ferry bakker schreef:Ja oke

Dat ben ik met je eens, maar ben ik negatief dan?

Ik noem ook geen namen. :wink: Ik heb het over algemeen.
mantaboy

Berichtdoor sleepy hunter » zo jun 15, 2008 16:00

Het zou jammer zijn als Veendaal zou verdwijnen.Maar WIJ hebben het niet voor het zeggen.Daar mag de gemeente een nachtje over slapen.Laat ze eens praten met de eigenaar van die Grote Gele M wat die er van vind.
Als we niet naar Veenedaal kunnen gaan we naar Ede, is om het even.
Ik vindt het alleen vreemd dat er door de burger vader naar de wedstrijd werdt gezegd dat hij het toppie vond en nu is de wind anders gedraaid en nu zijn we niet meer welkom.

We zien wel wat het wordt. Het is en blijft jammer als het niet meer doorgaat maar voor de gene die het met veel moeite de wedstrijd in elkaar hebben gezet is het nog veel erger.

Sander
sleepy hunter

Berichtdoor Cinq-Power » zo jun 15, 2008 16:18

Dames en heren, rustig aan rustig aan.

Het bericht wat gepost is door Götz was een bericht wat ineens in de krant stond en waar wij in 1e instantie niets van wisten.

Zoals al gezegd is en wordt er contact gelegd door en met gemeente Ede.

We gaan het gewoon weer proberen voor elkaar te krijgen, hetzij met Ede hetzij met allebei de gemeentes.

Info komt uiteraard wanneer nodig en wanneer definitief ok.

Niet getreurd, waar een wil is is een weg, en waar een weg is kan je rijden.
Cinq-Power

Berichtdoor Sjeik1981 » zo jun 15, 2008 20:13

Ik vind het ook zeer jammer, toevallig reed een 2 uur geleden over de A12 bij Veenendaal en dacht hmmm zou er al weer iets bekend zijn omtrent Veenendaal rallysprint 2009 en helaas...... er kwam slecht nieuws.

Maar laten we idd geen snelle conclusies trekken en hopen dat de organisatie het met de gemeente Ede wel voor mekaar krijgt.
Sjeik1981

Berichtdoor js 400 » zo jun 15, 2008 23:45

Sjeik1981 schreef:Ik vind het ook zeer jammer, toevallig reed een 2 uur geleden over de A12 bij Veenendaal en dacht hmmm zou er al weer iets bekend zijn omtrent Veenendaal rallysprint 2009 en helaas...... er kwam slecht nieuws.

Maar laten we idd geen snelle conclusies trekken en hopen dat de organisatie het met de gemeente Ede wel voor mekaar krijgt.

ik reed er daar straks ook toevallig langs en dacht er ook nog aan, maar wat een onzin weer dit zegpff er wodt erg hard gerden pff wat wil je in een rally :D
js 400

Berichtdoor Cinq-Power » ma jun 16, 2008 22:01

*off-topic* willen jullie 2 even uit de buurt blijven???

Hebben al problemen genoeg

hahahahahahhhahahah
Cinq-Power

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden