Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
Dus laten we gewoon afwachten.
ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
mantaboy schreef:ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
Nou...![]()
![]()
![]()
Zo makkelijk als jij het nu steld is het niet...![]()
ferry bakker schreef:mantaboy schreef:ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
Nou...![]()
![]()
![]()
wat bedoel je ? zou je dat eens uit willen leggen.
mantaboy schreef:ferry bakker schreef:mantaboy schreef:ferry bakker schreef:beste mensen, ik denk en weet bijna zeker dat er in 2009 gewoon een rally komt, de organisatie heeft al een uitnodiging gehad van de gemeente Ede om te komen praten.
Nou...![]()
![]()
![]()
wat bedoel je ? zou je dat eens uit willen leggen.
Er is een uitnodiging om op gesprek te komen in Ede. Niets van echte harde toezeggingen. Daarnaast betekend dit weer compleet opnieuw beginnen, daar is weer veel tijd voor nodig.
Wie weet lukt het wel, persoonlijk denk ik dat het verhaal van de burgemeester daar niet in het voordeel is.
Daarom is het nu niet echt verstandig te noemen om zo negatief te oordelen, kans is dat je zo de ramen van de organisatie ingooid.
ferry bakker schreef:Ja oke
Dat ben ik met je eens, maar ben ik negatief dan?
Sjeik1981 schreef:Ik vind het ook zeer jammer, toevallig reed een 2 uur geleden over de A12 bij Veenendaal en dacht hmmm zou er al weer iets bekend zijn omtrent Veenendaal rallysprint 2009 en helaas...... er kwam slecht nieuws.
Maar laten we idd geen snelle conclusies trekken en hopen dat de organisatie het met de gemeente Ede wel voor mekaar krijgt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten