Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Haha..was dat bij het onverhard langs de grens? Was een paar jaar geleden ook al verboden gebied door een plant.
2rallyman1 schreef:MartijnS schreef:Haha..was dat bij het onverhard langs de grens? Was een paar jaar geleden ook al verboden gebied door een plant.
Jah klopt jah!!
Niemand een foto van die plant???
aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik
gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.
Jaccoooo schreef:<knip>
Stuur je boodschap svp persoonlijk naar die mensen en doe het niet via het forum, Johan.
<knip>
Jaccoooo schreef:Jaccoooo schreef:<knip>
Stuur je boodschap svp persoonlijk naar die mensen en doe het niet via het forum, Johan.
<knip>
ik wilde ze ff publiekelijk voor lul zetten,maar als jullie vinden dat dit niet via dit forum kan heb ik daar vrede mee.
ik had ze er ook direct persoonlijk op kunnen aanspreken,maar ik heb me ingehouden.
aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik op de kaart kom zien een mooi punt, daar mochten we alleen op de straat staan voor de bocht die 50 mtr verder was links van ons een heel groote wei en rechts een mais land ,we waren vroeg dus stonden mooi vooraan tot dat de mensen in de gele hesjes besloten de auto achter het publiek weg te halen en precies voor ons neer te zetten ,gevolg we zagen niks meer en mijn zoon van 5 al helemaal niet meer.van die schijtboer mochten we niet in de wei omdat zijn gras daar niet tegen kan.
2 lullo's van officiels die niks deden dan maar met de boer praten en op versterking moesten wachten om alles in het gereel te houden
kort om alles zat daar tegen![]()
![]()
gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.
Jaccoooo schreef:Jaccoooo schreef:<knip>
<knip>
ik wilde ze ff publiekelijk voor lul zetten,maar als jullie vinden dat dit niet via dit forum kan heb ik daar vrede mee.
ik had ze er ook direct persoonlijk op kunnen aanspreken,maar ik heb me ingehouden.

A.H.S schreef:Jaccoooo schreef:Jaccoooo schreef:<knip>
<knip>
Als je je met rally maar niet inhoud![]()
Je kwam weer heerlijk dwars voorbij![]()
Ik dacht dat er genoeg gewaarschuwd was voor groeiende gewassen ed en dat je de aanwijzingen v/d marshalls moest opvolgen.
Maar sommigen leren/snappen het denk ik nooit
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast