Autosoft Vechtdal Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnS » zo jun 22, 2008 18:25

Haha..was dat bij het onverhard langs de grens? Was een paar jaar geleden ook al verboden gebied door een plant.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Gerrit Euverman » zo jun 22, 2008 19:00

Kort verslag:
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=76594&id=12

Commentaar niet telkens letterlijk nemen :lol:
Gerrit Euverman

Berichtdoor 2rallyman1 » zo jun 22, 2008 19:03

MartijnS schreef:Haha..was dat bij het onverhard langs de grens? Was een paar jaar geleden ook al verboden gebied door een plant.

Jah klopt jah!!
Niemand een foto van die plant???
2rallyman1

Berichtdoor A.H.S » zo jun 22, 2008 19:51

2rallyman1 schreef:
MartijnS schreef:Haha..was dat bij het onverhard langs de grens? Was een paar jaar geleden ook al verboden gebied door een plant.

Jah klopt jah!!
Niemand een foto van die plant???

Ik denk niet dat die er zijn,want d'r mocht toch niemand op die bult zand :wink:
Of liep de weg erheen soms door de zeer beschermde plantensoort "worteltjes" :D
A.H.S

Berichtdoor Jaccoooo » zo jun 22, 2008 20:00

<knip>
Stuur je boodschap svp persoonlijk naar die mensen en doe het niet via het forum, Johan.

<knip>
Jaccoooo

Berichtdoor hajojanse » zo jun 22, 2008 21:48

Beste mensen,

Sorry dit moet me even van het hart:
Het valt me op dat na elke rally er een heleboel gez*k van zg rally enthousiasten over marshalls en waar men wel en niet mag staan, ze doenen schijnbaar nooit goed, op dit forum te lezen is.

Mijn menig:

1. Elke omwoonende en de gemeentes hebben het recht om te bepalen of wij als bezoekers welkom zijn op hun grondgebied. Dit hebben wij te respecteren en blij te zijn waar we wel mogen staan.

2. Marshalls sturen je niet voor de lol weg, wegsturen is een ondankbare taak.

3. Als je het beter weet, wordt dan zelfs eens marshall voor een jaartje.

Denk maar eens na: 12 Rally autos minder en je hebt een kortere rally, 12 marshalls minder en je hebt een paar posten niet bemand en je hebt minimaal een proef minder.

Ik vind dat men maar eens een topic inrichten moet om de marshalls in het zonnetje te zetten, doen super werk en worden bij elke rally aangemekkerd.

Als we zo door gaan, geen marshalls en geen rally.

Ik voor mij ben blij dat er nog zoveel mensen zijn die dit werk doen, en het voor mij mogelijk maken dat ik naar rallys kan komen kijken.

Hajo Janse
hajojanse

Berichtdoor ExTaxi » zo jun 22, 2008 21:54

aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik
gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.

Zoals ik het zo lees hoor je daar ook thuis.....in de wei! Heb je enig idee wat er komt kijken bij het organiseren van een rally? En wat de organisatie moet doen om het mogelijk te maken? Misschien dat we een keer met 50 man in jouw tuin moeten komen staan als er wat langs komt.
:?
ExTaxi

Berichtdoor Jaccoooo » zo jun 22, 2008 22:05

Jaccoooo schreef:<knip>
Stuur je boodschap svp persoonlijk naar die mensen en doe het niet via het forum, Johan.

<knip>

ik wilde ze ff publiekelijk voor lul zetten,maar als jullie vinden dat dit niet via dit forum kan heb ik daar vrede mee.

ik had ze er ook direct persoonlijk op kunnen aanspreken,maar ik heb me ingehouden.
Jaccoooo

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 22, 2008 23:09

Jaccoooo schreef:

<knip>

ik wilde ze ff publiekelijk voor lul zetten,maar als jullie vinden dat dit niet via dit forum kan heb ik daar vrede mee.

ik had ze er ook direct persoonlijk op kunnen aanspreken,maar ik heb me ingehouden.

Johan je had even bij mij of een van de andere officials moeten komen dan waren we even met je mee gegaan
Ik heb het helaas niet geconstateerd anders had ik er wel wat van gezegd
TWENGELTJE

Berichtdoor faitrally » zo jun 22, 2008 23:16

aj seppenwoolde schreef:mooie rally ,maar ik was op proef 3 naar wat ik op de kaart kom zien een mooi punt, daar mochten we alleen op de straat staan voor de bocht die 50 mtr verder was links van ons een heel groote wei en rechts een mais land ,we waren vroeg dus stonden mooi vooraan tot dat de mensen in de gele hesjes besloten de auto achter het publiek weg te halen en precies voor ons neer te zetten ,gevolg we zagen niks meer en mijn zoon van 5 al helemaal niet meer.van die schijtboer mochten we niet in de wei omdat zijn gras daar niet tegen kan.

2 lullo's van officiels die niks deden dan maar met de boer praten en op versterking moesten wachten om alles in het gereel te houden

kort om alles zat daar tegen :oops: :oops:

gelukkig op proef 1 was alles perfect en mochten ook daar in de wei.

ik ben 1 van de 2 lullo s zoals je vindt
wij hadden geen andere keuze als de auto voor het lint te verplaatsen gezien wij daar alles in hebben liggen en ik slecht te been was en niet veel mag lopen dus heb eens respect voor ons inplaats zo te doen wij staan er voor de veiligheid van iedereen en wij hadden van de boer geen toestemming gekregen en in zijn land mensen te zetten en ik hebben die andere official echt in rust moeten houden. anders kom zelf eens als official staan weet je eens hoe dat is de boer was al best boos zal ik ook als ik dit zag en boer was
faitrally

re

Berichtdoor Franky » zo jun 22, 2008 23:23

Jammer dat de een na snelste cup in zijn geheel weer helemaal achteraan moest starten.
Vraag me af waarom dat nou iedere keer is.

Kwa proeven is het altijd de mooiste sprint van nederland.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor ijsbeer » zo jun 22, 2008 23:25

Neem eens diep adem. Zucht paar keer. Tel tot 10 en probeer het nog eens...want ik snap er nix van.
ijsbeer

Berichtdoor A.H.S » zo jun 22, 2008 23:25

Jaccoooo schreef:

<knip>

Als je je met rally maar niet inhoud :wink:
Je kwam weer heerlijk dwars voorbij :D
Ik dacht dat er genoeg gewaarschuwd was voor groeiende gewassen ed en dat je de aanwijzingen v/d marshalls moest opvolgen.
Maar sommigen leren/snappen het denk ik nooit
Afbeelding
A.H.S

Berichtdoor official No. 27768 » ma jun 23, 2008 8:02

Ik heb een hele goede en leuke rally gefloten.

Zowel publiek, deelnemers als teamleden waren erg vriendelijk en behulpzaam!

Prima dag / evenement dus!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor RG-Rallysport » ma jun 23, 2008 15:06

A.H.S schreef:
Jaccoooo schreef:

<knip>

Als je je met rally maar niet inhoud :wink:
Je kwam weer heerlijk dwars voorbij :D
Ik dacht dat er genoeg gewaarschuwd was voor groeiende gewassen ed en dat je de aanwijzingen v/d marshalls moest opvolgen.
Maar sommigen leren/snappen het denk ik nooit
Afbeelding

We gaan het weer doen tijden de Hellendoorn rally dus we zien je daar graag weer :wink: :D
RG-Rallysport

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden