Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
corolla WRC schreef:Hein schreef:corolla WRC schreef:Ik ben net terug van ieper.
Van den Heuvel rijd niet slecht,en het is nog niet gedaan maar een overwinning zoals hij verkondigt heeft zal er toch niet inzitten.
Je kunt dingen ook verdraaien. Oftewel je hoort ze zoals je ze horen wilt.
Hij heeft gezegd dat hij wil gaan voor een overwinning. Hijheeft niet gezegd dat hij gaat winnen.
Ja ja,
Ik verdraai niks, ik zeg mat ik met mijn eigen ogen gelezen heb.(autonews, verschillende rally site's)
Als je een aantal pagina's terug gaat kijken op dit topic dan kan je zien
dat er hevig werd gediscuteerd en toen gaf niemand mij gelijk toen ik zei dat de Evo's te kort gingen komen tegen over de s2000 wagens.
Ach wie laatst lacht best lacht
Mark Verhoeven schreef:Jasper rijdt snel en betrouwbaar, doet ie altijd, maar ik vind dit niet zo'n wereldse prestatie als anderen hier. Pol Lietaer die nooit in zo'n Lancer rijdt en de vader van Jasper kon zijn (sorry Gert), staat er maar 1 plekje achter hoor!
Patmeister schreef:Nu de laatste kp ingaat staat de nummer 3 in het klassement 6,1 sec voor op de nr. 6........ dat wordt nog een gevecht tussen 4 auto's die laatste 42 km !
Patmeister schreef:Mark Verhoeven schreef:Jasper rijdt snel en betrouwbaar, doet ie altijd, maar ik vind dit niet zo'n wereldse prestatie als anderen hier. Pol Lietaer die nooit in zo'n Lancer rijdt en de vader van Jasper kon zijn (sorry Gert), staat er maar 1 plekje achter hoor!
Denk niet dat het echt veel harder kan met de Lancer....... hij staat nu 7e
in niemandsland, 1min32sec voor op Polleke. De laatse kp's gaan dus iets rustiger. En Polleke gaat met alles hard en heeft Ieper meer dan 20 keer gereden in ongeveer elk merk auto die er bestaat, zo gek is dat niet.
Nu de laatste kp ingaat staat de nummer 3 in het klassement 6,1 sec voor op de nr. 6........ dat wordt nog een gevecht tussen 4 auto's die laatste 42 km !
lunteraan schreef:maar een s2000 heeft ook een veel kleinere auto dan zo'n evo
en dan ben je ook een stuk lichter
Holkers schreef:lunteraan schreef:maar een s2000 heeft ook een veel kleinere auto dan zo'n evo
en dan ben je ook een stuk lichter
![]()
Wat weegt meer? een kilo veren of een kilo staal?
hajojanse schreef:het is toch heel simpel. Als je de nummer een bent in de standaard N4 Klasse en je laat een pak S2000 en N4 achter je, ben je gewoon de beste in de N4 en dit op Europees nivo. Is het dan nooit goed bij de geachte forum schrijvers.
Top Jasper, super gedaan.
Hajo Janse
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast