ypres westhoek rally 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 28, 2008 19:43

Jasper rijdt snel en betrouwbaar, doet ie altijd, maar ik vind dit niet zo'n wereldse prestatie als anderen hier. Pol Lietaer die nooit in zo'n Lancer rijdt en de vader van Jasper kon zijn (sorry Gert :wink: ), staat er maar 1 plekje achter hoor!
Mark Verhoeven

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 28, 2008 19:45

corolla WRC schreef:
Hein schreef:
corolla WRC schreef:Ik ben net terug van ieper.
Van den Heuvel rijd niet slecht,en het is nog niet gedaan maar een overwinning zoals hij verkondigt heeft zal er toch niet inzitten. :D

Je kunt dingen ook verdraaien. Oftewel je hoort ze zoals je ze horen wilt.

Hij heeft gezegd dat hij wil gaan voor een overwinning. Hijheeft niet gezegd dat hij gaat winnen. :wink:

Ja ja,
Ik verdraai niks, ik zeg mat ik met mijn eigen ogen gelezen heb.(autonews, verschillende rally site's)
Als je een aantal pagina's terug gaat kijken op dit topic dan kan je zien
dat er hevig werd gediscuteerd en toen gaf niemand mij gelijk toen ik zei dat de Evo's te kort gingen komen tegen over de s2000 wagens.
Ach wie laatst lacht best lacht :D

Je verdraaid zelf misschien niets, maar als je verdraaid nieuws leest...... :roll: :wink:

Maarrrrrrrrrr, ik had zelf ook wel iets meer verwacht.......................
Mark Verhoeven

Berichtdoor Patmeister » za jun 28, 2008 19:57

Mark Verhoeven schreef:Jasper rijdt snel en betrouwbaar, doet ie altijd, maar ik vind dit niet zo'n wereldse prestatie als anderen hier. Pol Lietaer die nooit in zo'n Lancer rijdt en de vader van Jasper kon zijn (sorry Gert :wink: ), staat er maar 1 plekje achter hoor!

Denk niet dat het echt veel harder kan met de Lancer....... hij staat nu 7e
in niemandsland, 1min32sec voor op Polleke. De laatse kp's gaan dus iets rustiger. En Polleke gaat met alles hard en heeft Ieper meer dan 20 keer gereden in ongeveer elk merk auto die er bestaat, zo gek is dat niet.

Nu de laatste kp ingaat staat de nummer 3 in het klassement 6,1 sec voor op de nr. 6........ dat wordt nog een gevecht tussen 4 auto's die laatste 42 km !
Patmeister

Berichtdoor YellowLeonVT » za jun 28, 2008 20:03

Patmeister schreef:Nu de laatste kp ingaat staat de nummer 3 in het klassement 6,1 sec voor op de nr. 6........ dat wordt nog een gevecht tussen 4 auto's die laatste 42 km !

Hopelijk heeft Patrick Snijers nog wat leuks in gedachten. Gun hem het wel maar of het mogelijk is betwijfel ik. Rossetti en Basso gingen op Heuvelland 1 wel erg hard..
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 28, 2008 20:15

Patmeister schreef:
Mark Verhoeven schreef:Jasper rijdt snel en betrouwbaar, doet ie altijd, maar ik vind dit niet zo'n wereldse prestatie als anderen hier. Pol Lietaer die nooit in zo'n Lancer rijdt en de vader van Jasper kon zijn (sorry Gert :wink: ), staat er maar 1 plekje achter hoor!

Denk niet dat het echt veel harder kan met de Lancer....... hij staat nu 7e
in niemandsland, 1min32sec voor op Polleke. De laatse kp's gaan dus iets rustiger. En Polleke gaat met alles hard en heeft Ieper meer dan 20 keer gereden in ongeveer elk merk auto die er bestaat, zo gek is dat niet.

Nu de laatste kp ingaat staat de nummer 3 in het klassement 6,1 sec voor op de nr. 6........ dat wordt nog een gevecht tussen 4 auto's die laatste 42 km !

90 seconden voor op bijna 300 km proef vind ik niet de wereld op Lietaer... Kan er moeilijk over oordelen, Jasper en Martine zijn eerste met een groep N met turbo, dus misschien doen ze wel rustig aan... Ik had er zelf iets meer van verwacht, maar misschien te hoge verwachtingen van mij. (ofwel de S2000 auto's onderschat.......) :wink:

tussen plek 5 en 3 is het idd spannend!!! :shock:
Mark Verhoeven

Berichtdoor Patmeister » za jun 28, 2008 20:18

ik had het het gat ook niet zo groot verwacht... die S2000 zijn erg snel.
Patmeister

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 28, 2008 20:19

Casier heeft Snijers te pakken!
Mark Verhoeven

Berichtdoor Mark Verhoeven » za jun 28, 2008 20:25

En Rossetti ook! (met een scratch!!!) :shock: Dus pakt ook Casier!
Mark Verhoeven

Berichtdoor sharply.jac|NL » za jun 28, 2008 21:36

Je mag de S2000 niet vergelijken met de reguliere N4's. Een S2000 is zonder zijn technische voordelen minimaal zo'n 130 kg lichter. Dat is gauw zo'n 1 sec. per km sneller. Wat ik van Jasper heb gezien is dat ie, m.n. gisteren max. heeft gereden. Vandaag was hij 1 van de smaakmakers. Dit in combinatie met zijn FIA-B registratie zorgde ervoor dat er veelal een tv heli mee vloog.
sharply.jac|NL

Berichtdoor lunteraan » za jun 28, 2008 22:11

maar een s2000 heeft ook een veel kleinere auto dan zo'n evo
en dan ben je ook een stuk lichter
Michel Hendriksen
]
lunteraan

Berichtdoor duvalthebest » za jun 28, 2008 22:28

Zeer verdiende overwinning van Loix, hij was gewoon de snelste van het pak.
Vouilloz knap tweede en zorgt zo voor de dubbel voor Kronos.
Rossetti nog mooi de derde plaats gepakt op de laatste proef, echt prachtig wat hij opnieuw heeft laten zien.
Casier reed ook een goeie rally en Snijers deed het zeker niet slecht met de Peugeot, mooie passages gezien van hem.

Jasper VDHeuvel zijn voorspelling dat hij wou winnen is zoals verwacht niet uitgekomen maar niettemin zorgde hij opnieuw voor prachtige passages !
duvalthebest

Berichtdoor Holkers » za jun 28, 2008 22:46

lunteraan schreef:maar een s2000 heeft ook een veel kleinere auto dan zo'n evo

:?

Wat weegt meer? een kilo veren of een kilo staal?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor hajojanse » za jun 28, 2008 23:15

het is toch heel simpel. Als je de nummer een bent in de standaard N4 Klasse en je laat een pak S2000 en N4 achter je, ben je gewoon de beste in de N4 en dit op Europees nivo. Is het dan nooit goed bij de geachte forum schrijvers.

Top Jasper, super gedaan.

Hajo Janse
hajojanse

Berichtdoor jan hoogstrate » za jun 28, 2008 23:26

Holkers schreef:
lunteraan schreef:maar een s2000 heeft ook een veel kleinere auto dan zo'n evo

:?

Wat weegt meer? een kilo veren of een kilo staal?

WEEGT EVENVEEL EH:p

ik ben net terug.. was prachtig jasper deed het heel goed, de smalste weggetjes en toch dwars :P
jan hoogstrate

Berichtdoor Rallyfanaat » za jun 28, 2008 23:27

hajojanse schreef:het is toch heel simpel. Als je de nummer een bent in de standaard N4 Klasse en je laat een pak S2000 en N4 achter je, ben je gewoon de beste in de N4 en dit op Europees nivo. Is het dan nooit goed bij de geachte forum schrijvers.

Top Jasper, super gedaan.

Hajo Janse

ben ik het helemaal mee eens :wink:
Rallyfanaat

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden