mantaboy schreef:Hein schreef:mantaboy schreef:Weet jij nu al dat de EGR op zondag rijd? Dat is nieuws!!!
Ik vind eigenlijk wel dat ze mbt de nederlandse wedstrijden een beetje mogen afwisselen. Zelfde geld voor de wedstrijden in Belgie hoewel Ieper automatisch afvalt. Blijf het jammer vinden dat daar geen WRC's meer rijden.
Dat de EGR niet op zondag rijd is nieuws.

Jij maakt een aanname nav de eerdere edities.
Nee, ik concludeer uit jouw opmerking dat er overwogen wordt om niet op zondag te rijden. En dat is nieuws, aangezien de EGR/BHV/West Brabant/Nacht van Achtmaal vaak, heel vaak op zondag heeft gereden (of tot diep in de nacht van zaterdag op zondag)
mantaboy schreef:ELE of EGR en Hellendoorn lijkt me erg leuk op de ERC kalender. Misschien Hulst ook als de plannen daar doorgang kunnen vinden. Ach, zolang er deelnemers komen die stevig partij kunnen geven aan de top, kan het alleen maar mooier worden.
Dit jaar wilde ERC alleen wedstrijden die op zaterdag eindigden, alleen voor de Condroz is een uitzondering gemaakt. Ik denk dat de Tank S en Hellendoorn perfecte vertegenwoordigers van Nederland waren in de kalender. ELE en EGR zie ik zo 1-2-3 niet op de kalender verschijnen. Hulst trouwens ook niet.