Holkers schreef:Kan me herinneren dat een soortgelijk bericht vorig jaar ook al eens gepost was...
Ja, nu je het zegt, zelfde bedrijf toch ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Kan me herinneren dat een soortgelijk bericht vorig jaar ook al eens gepost was...
antoine schreef:Ik denk dat nietDeze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.
http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/ ... 810.0.html
Wout de Klerk schreef:antoine schreef:Ik denk dat nietDeze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.
Hier kan je alleen kijken als je lid bent.
Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Het bedrijf dat mijn Clio onder handen neemt, is momenteel ook bezig om een Clio RS Rally wagen te bouwen (250 pk!) Echt een hele mooie auto. Dashboard geflokt, met heeel veel liefde en met nog meer budget opgebouwd. Werkelijk een verrukking om naar te kijken. Hij is bijna af en ik dacht kom, ik zal even wat foto's nemen. Let ook op de carbon spiegels, erg gaaf maar je ziet er geen snars in. Maar ja, met rallyrijden moet je vooral vooruit kijken dunkt me...
Ja, ik weet voor wie hij wordt. Of ik dat mag zeggen, weet ik eigenlijk niet. Dus hou ik het even voor me zelf.
Hij rijdt nu in iedergeval nog geen rally's alleen op het circuit in de Clio cup en met de Aston Martin in de GT4.
OOk het budget weet ik voor het opbouwen voor zo'n Clio. Hou ik ook even voor mij zelf, maar je kunt voor dat
geld ook een prachtige duitse sportwagen kopen...
antoine schreef:Wout de Klerk schreef:antoine schreef:Ik denk dat nietDeze is nl nieuw opgebouwd voor een (ex) circuit rijder.
Hier kan je alleen kijken als je lid bent.
Sorry, dan maar zoDit wilde ik jullie niet onthouden.
Het bedrijf dat mijn Clio onder handen neemt, is momenteel ook bezig om een Clio RS Rally wagen te bouwen (250 pk!) Echt een hele mooie auto. Dashboard geflokt, met heeel veel liefde en met nog meer budget opgebouwd. Werkelijk een verrukking om naar te kijken. Hij is bijna af en ik dacht kom, ik zal even wat foto's nemen. Let ook op de carbon spiegels, erg gaaf maar je ziet er geen snars in. Maar ja, met rallyrijden moet je vooral vooruit kijken dunkt me...Ja, ik weet voor wie hij wordt. Of ik dat mag zeggen, weet ik eigenlijk niet. Dus hou ik het even voor me zelf.
Hij rijdt nu in iedergeval nog geen rally's alleen op het circuit in de Clio cup en met de Aston Martin in de GT4.
OOk het budget weet ik voor het opbouwen voor zo'n Clio. Hou ik ook even voor mij zelf, maar je kunt voor dat
geld ook een prachtige duitse sportwagen kopen...
Rossy schreef:Als de onderdelen van Renault Sport nog steeds zo snel geleverd worden als 3 jaar geleden, dan is het wel te snappen dat de auto nog niet klaar is...![]()
Antonio.
Ton Van Spanje schreef:Vraag me af of het nog wat wordt, met dat Clio project. Begin van het jaar werd er gezegd dat ze in de loop van 2008 zouden starten. "In de loop van" kan nog maar een paar dagen
Theo Dage schreef:Rossy schreef:Als de onderdelen van Renault Sport nog steeds zo snel geleverd worden als 3 jaar geleden, dan is het wel te snappen dat de auto nog niet klaar is...![]()
Antonio.
Ik weet niet hoe jullie dat dan doen, de onderdelen die wij nodig hebben halen we gewoon bij Renault Sport op![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten