Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Maar er zullen ook een aantal rijders juist wel aan het ERC mee willen doen en niet aan het RDO... Dat de Nederlandse rallytop de lage landen zouden verruilen voor meer exotische oorden om hun hobby uit te oefenen was al bekend, jammergenoeg...
Bartrallyfan schreef:Ik denk en hoop dat het ERC in 2010 een groot aantal WRC's mag verwelkomen, ze mogen dan immers niet meer starten in het WRC, ook zijn er landen die deze auto's niet in hun nationale kampioenschappen toe laten. De rijders van deze WRCauto's zullen dan naar een anderre leuke competietie zoeken en die is dan te vinden in het zeer gevarieerde en veel landen bezoekende ERC! ook lijkt het mij slim om Frankrijk en Italie aan te doen, er zijn immers veel WRC's in deze landen. 2009 zal een goede voorbereiding zijn
Thibaud schreef:Hellendoorn 2008 was al minder dan 2007 (zonder ERC). Ik denk niet dat het heel veel beter zal zijn in 2009....
En zoals gezegd, ERC samen met een nationale kampioenschap rijden wordt moeilijk (en duur). Dat is een reden voor de mager Belgische startsveld in ERC, ze rijden waarschijnlijk liever in BK...
Dat wist ik niet, nu weljoostkusters schreef:Bartrallyfan schreef:Ik denk en hoop dat het ERC in 2010 een groot aantal WRC's mag verwelkomen, ze mogen dan immers niet meer starten in het WRC, ook zijn er landen die deze auto's niet in hun nationale kampioenschappen toe laten. De rijders van deze WRCauto's zullen dan naar een anderre leuke competietie zoeken en die is dan te vinden in het zeer gevarieerde en veel landen bezoekende ERC! ook lijkt het mij slim om Frankrijk en Italie aan te doen, er zijn immers veel WRC's in deze landen. 2009 zal een goede voorbereiding zijn
ze mogen dan niet meer meedoen met het WK fabrieksteams, maar nog wel meedoen tot 2012
Frank B. schreef:Mooie kalender!
Eerste wedstrijd wel laat!![]()
Maar nu kunnen we tenminste beginnen met de voorbereidingen!
Mvg,
Frank
Codieo schreef:Wist niet zo goed waar ik het kwijt moest, maar aangezien er hier toch al volop over Hellendoorn wordt gesproken, hierbij:
Las deze reactie op RFH.nl.
http://www.rallyingforholland.nl/blog.php?blogID=136
Is dit iemand die een paar jaar achter loopt? Of is er iets dat ik gemist heb???

ZZR Fan schreef:Codieo schreef:Wist niet zo goed waar ik het kwijt moest, maar aangezien er hier toch al volop over Hellendoorn wordt gesproken, hierbij:
Las deze reactie op RFH.nl.
http://www.rallyingforholland.nl/blog.php?blogID=136
Is dit iemand die een paar jaar achter loopt? Of is er iets dat ik gemist heb???
Volgens mij een laatbloeier, anders stond Hellendoorn niet op de ERC kalender en ook niet op de NK kalender, zoals een paar jaar geleden het geval was.
briljant schreef:Dat ben ik helemaal met je eens Geert.Turbo schreef:briljant schreef:Nadeel van deze ERC kalender is dat veel van de Nederlandse deelnemers niet in Nederland zullen starten.
12-13 juni Thüringen Rallye is 1 week voor Autosoft Vechtdal Rallysprint
3-4 juli Rally del Casentino is 1 week voor Exotic Green Rally
4-5 september KDAK Rally is gelijk met LG Amsterdam Rallysprint
10-11 oktober Rallye Le Touquet is 1 week na Informatique Rallysprint Zoetermeer en een week voor Veenhuizen Groep Nederland Rally
Dat was toch te verwachten ..
Het lijkt mij financiel moeilijk mogelijk te zijn om aan beide kampioenschappen deel te nemen ..
Maar een deel van de forum leden praat nu heel positief over het ERC.
Maar als er straks in de Nederlandse wedstrijden minder dik materiaal aan de start komt gaan ze klagen waarom er niet meer deelnemers zijn.
De meeste Forum leden zullen namelijk niet naar de wedstrijden in Italië, Denemarken, Duitsland en Frankrijk gaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten