Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma mei 11, 2009 19:13

ZZR Fan schreef:Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor ZZR Fan » ma mei 11, 2009 20:06

RG-Rallysport schreef:
ZZR Fan schreef:Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.

Een vrouw dus ??!! :lol:

Suggesties? :P
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » ma mei 11, 2009 21:05

Ik wil wel:P

Ik bedoel geen vrouw maar toch.

Jong
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor Cinq-Power » ma mei 11, 2009 21:14

Zal Frank leuk vinden na het akkefietje bij finishpodium Almere 8)
Cinq-Power

Berichtdoor Roger en Jolanda » ma mei 11, 2009 21:24

Cinq-Power schreef:Zal Frank leuk vinden na het akkefietje bij finishpodium Almere 8)

heb ik gemist ... vertel 8)
Roger en Jolanda

Berichtdoor Armand » ma mei 11, 2009 22:10

Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om
eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen. Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet...

Ik kan me nog een website herinneren. rallyworld. Zou wel even de markt gaan veroveren. Wat is er van over. Niets. Er was een hoop tamtam rondom een digitaal magazine. Naast de wat ongelukkige naam, is het na één nummer ter ziele gegaan. Probleem is dat initiatieven veel geld, tijd en doorzettingsvermogen kosten. En aan die drie ontbreek het meestal.
Denk dat onze vriend Walter de enige is die al lang en steady aan het verhaal werkt, maar of hij er nu rijk van wordt betwijfel ik.

Neemt niet weg dat nieuwe initiatieven niet welkom zijn, maar leer van het verleden. Weet nog een mooie afspraak van Mister Sinke. Korfbal is een grotere sport in Nederland, maar die heeft geen korfbal report of iets in die strekking. Denk daar eens aan...
Armand

Berichtdoor John S. » ma mei 11, 2009 22:27

Armand schreef:Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om
eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen. Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet...

Ik kan me nog een website herinneren. rallyworld. Zou wel even de markt gaan veroveren. Wat is er van over. Niets. Er was een hoop tamtam rondom een digitaal magazine. Naast de wat ongelukkige naam, is het na één nummer ter ziele gegaan. Probleem is dat initiatieven veel geld, tijd en doorzettingsvermogen kosten. En aan die drie ontbreek het meestal.
Denk dat onze vriend Walter de enige is die al lang en steady aan het verhaal werkt, maar of hij er nu rijk van wordt betwijfel ik.

Neemt niet weg dat nieuwe initiatieven niet welkom zijn, maar leer van het verleden. Weet nog een mooie afspraak van Mister Sinke. Korfbal is een grotere sport in Nederland, maar die heeft geen korfbal report of iets in die strekking. Denk daar eens aan...

Hoe overleeft vis-tv dan (ja dat is er echt) denk toch niet dat alle brasems en voorns geld gaan betalen.
John S.

Berichtdoor Robert_ » ma mei 11, 2009 22:29

John S. schreef:
Armand schreef:Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om

Hoe overleeft vis-tv dan (ja dat is er echt) denk toch niet dat alle brasems en voorns geld gaan betalen.

Tja hele andere belangen he. Zeker als je na gaat dat meer dan een miljoen Nederlanders wel eens een hengeltje ter hand nemen. :wink:
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor roadster36 » ma mei 11, 2009 22:29

ja maar daar hebben ze goudvissen :D :D :D
roadster36

Berichtdoor John S. » ma mei 11, 2009 22:31

Overgens vind ik het nog steeds een prima initiatief van Frank.
John S.

Berichtdoor Robert_ » ma mei 11, 2009 22:35

Is het niet mogelijk om iets met Motors TV te regelen ofzo? (Is natuurlijk makkelijk gezegd... ;) ) Daar is duidelijk wel tijd om rally uitgebreid aan bod te laten komen. Maar goed, misschien is dat kanaal wel weer te internationaal.
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor YellowLeonVT » ma mei 11, 2009 22:55

Armand schreef:Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet..

Volgens mij heb je alleen leuke rallybeelden nodig.. Die kun je op diverse manieren verkrijgen zonder dat het veel geld hoeft te kosten.
De beelden van eurosport zijn vast niet gratis, waarom daar dan wel geld in steken en niet in het verkrijgen van beelden dmv een eigen lowbudget filmcrew ?
Voorbeeld; onboardbeelden kan men vast op een redelijke manier verkrijgen, het moet echter geen 1 richtingsverkeer worden. Alleen als je betaald laat ik je beelden zien lijkt me geen goede uitstraling.. Bijna elk team heeft wel onboards, zo je kan verschillende deelnemers laten zien zonder dat het veel kost. Leuke splitscreens zijn altijd leuk voor kijkers, wie gaat waar hard, daar draait het toch om ?

Het aan elkaar lullen kan die prima en daar is ook weinig mis mee.
Tussen onbeperkt budget en een laag budget zit nog genoeg tussen, vind je antwoord wat makkelijk.
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor leor888 » ma mei 11, 2009 23:15

YellowLeonVT schreef:
Armand schreef:Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet..

Volgens mij heb je alleen leuke rallybeelden nodig.. Die kun je op diverse manieren verkrijgen zonder dat het veel geld hoeft te kosten.
De beelden van eurosport zijn vast niet gratis, waarom daar dan wel geld in steken en niet in het verkrijgen van beelden dmv een eigen lowbudget filmcrew ?
Voorbeeld; onboardbeelden kan men vast op een redelijke manier verkrijgen, het moet echter geen 1 richtingsverkeer worden. Alleen als je betaald laat ik je beelden zien lijkt me geen goede uitstraling.. Bijna elk team heeft wel onboards, zo je kan verschillende deelnemers laten zien zonder dat het veel kost. Leuke splitscreens zijn altijd leuk voor kijkers, wie gaat waar hard, daar draait het toch om ?

Het aan elkaar lullen kan die prima en daar is ook weinig mis mee.
Tussen onbeperkt budget en een laag budget zit nog genoeg tussen, vind je antwoord wat makkelijk.

Ik zou er haast voor willen betalen als we juist een ander de beelden aan elkaar zou lullen. De beelden van onze belgische vriend zijn prima op zich, maar dat belerende herhalende wederkerende kommentaar. rugharen..!

Zoveel mensen zoveel smaken. Kijk voor de aardigheid hier in Zweden eens naar een rallyverslag. OK, ook die worden nu minder uitgezonden, maar het kommentaar dat is zovele malen beter en spectaculairder. En heus, hier kramen ze ook allerlei onzin uit, maar dan wel op een attractieve manier.

In de afgelopen uitzending zegt Frank ook weer eens dat het een sport is met spectaculaire beelden. Nou die combinatie heb ik in zijn RR niet gezien. nauwelijks spectaculaire beelden en zeker geen smeuige commentaren. Ik vrees dat hij teveel met de pecunias bezig is en daarom blijft hangen.

Maar ALS je die beide (beeld en commentaar) kombineert wordt het spelletje zoveel aantrekkelijker om te volgen op tv.

In NL zijn het te lang de hakkelende Stekelenburg(?) en de droge, oersaaie Verhoeven geweest die de rallysport vertegenwoordigden. Nu denkt iedere leek dat het een saai spelletje is als het ware.

imbo
leor888

Berichtdoor Roger en Jolanda » di mei 12, 2009 5:46

eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen.

........ vind ik wel een erg goedkoop simpele opmerking. Ik wil niet in zijn schoenen lopen en mijn commentaar is niet persoonlijk op "Frank" maar als ik kijk naar wat hier bijvoorbeeld een Skaapproduction aan compilatie op internet zet ................ daar kan RR nog wat van leren hoor en ik denk dat ze veel minder budget hebben ( ik heb het over de kwaliteit van de beeld dus zeg nu niet internet is veel goedkoper en vandaar laag budget) 8)
Roger en Jolanda

Berichtdoor Holkers » di mei 12, 2009 6:46

Hoeveel zou het kosten om bij RTL of SBS een half uur per week aan zendtijd in te kopen? Hoeveel geld heb je dan nodig om jezelf, je cameraman en eventueel een extra camera man een paar dagen per maand in te huren en te betalen? Hoeveel zou een montageruimte kosten en de bijbehorende kwaliteit? Hoveel zou je aan het einde van de maand over houden om de boterham te kopen en het pak melk af te rekenen?

Ja, het is makkelijk om te zeggen; "ga maar eens in zijn schoenen staan", maar hij staat wel in zijn schoenen en zo lang er iets van rally op de televisie wordt uitgezonden zullen er kijkers zijn. Deze zullen kritisch zijn als ze al langer fan zijn, maar er zullen er vast meer bij zitten die door een uitzending eens een rally gaan bekijken. Er zullen er vast wat tussen zitten die een bedrijf hebben en wat sponsorgeld over hebben, want als de sport een tv-programma heeft, moet het wel professioneel zijn...

Kritiek leveren is net zo makkelijk als zeggen "doe het zelf maar eens".
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia