ZZR Fan schreef:Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:Het klinkt vreemd, maar ik denk dat RallyReport alleen een nieuw gezicht nodig heeft en wat meer creativiteit.
Cinq-Power schreef:Zal Frank leuk vinden na het akkefietje bij finishpodium Almere
Armand schreef:Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om
eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen. Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet...
Ik kan me nog een website herinneren. rallyworld. Zou wel even de markt gaan veroveren. Wat is er van over. Niets. Er was een hoop tamtam rondom een digitaal magazine. Naast de wat ongelukkige naam, is het na één nummer ter ziele gegaan. Probleem is dat initiatieven veel geld, tijd en doorzettingsvermogen kosten. En aan die drie ontbreek het meestal.
Denk dat onze vriend Walter de enige is die al lang en steady aan het verhaal werkt, maar of hij er nu rijk van wordt betwijfel ik.
Neemt niet weg dat nieuwe initiatieven niet welkom zijn, maar leer van het verleden. Weet nog een mooie afspraak van Mister Sinke. Korfbal is een grotere sport in Nederland, maar die heeft geen korfbal report of iets in die strekking. Denk daar eens aan...
John S. schreef:Armand schreef:Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om
eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen. Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet...
Ik kan me nog een website herinneren. rallyworld. Zou wel even de markt gaan veroveren. Wat is er van over. Niets. Er was een hoop tamtam rondom een digitaal magazine. Naast de wat ongelukkige naam, is het na één nummer ter ziele gegaan. Probleem is dat initiatieven veel geld, tijd en doorzettingsvermogen kosten. En aan die drie ontbreek het meestal.
Denk dat onze vriend Walter de enige is die al lang en steady aan het verhaal werkt, maar of hij er nu rijk van wordt betwijfel ik.
Neemt niet weg dat nieuwe initiatieven niet welkom zijn, maar leer van het verleden. Weet nog een mooie afspraak van Mister Sinke. Korfbal is een grotere sport in Nederland, maar die heeft geen korfbal report of iets in die strekking. Denk daar eens aan...
Hoe overleeft vis-tv dan (ja dat is er echt) denk toch niet dat alle brasems en voorns geld gaan betalen.
Armand schreef:Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet..
YellowLeonVT schreef:Armand schreef:Ik denk dat jullie je erg verkijken op wat er komt kijken om een programma te vullen.
Natuurlijk kan het beter. Denk dat wanneer Frank onbeperkt budget heeft het programma er heel anders uit zou zien. Maar dat budget is er niet..
Volgens mij heb je alleen leuke rallybeelden nodig.. Die kun je op diverse manieren verkrijgen zonder dat het veel geld hoeft te kosten.
De beelden van eurosport zijn vast niet gratis, waarom daar dan wel geld in steken en niet in het verkrijgen van beelden dmv een eigen lowbudget filmcrew ?
Voorbeeld; onboardbeelden kan men vast op een redelijke manier verkrijgen, het moet echter geen 1 richtingsverkeer worden. Alleen als je betaald laat ik je beelden zien lijkt me geen goede uitstraling.. Bijna elk team heeft wel onboards, zo je kan verschillende deelnemers laten zien zonder dat het veel kost. Leuke splitscreens zijn altijd leuk voor kijkers, wie gaat waar hard, daar draait het toch om ?
Het aan elkaar lullen kan die prima en daar is ook weinig mis mee.
Tussen onbeperkt budget en een laag budget zit nog genoeg tussen, vind je antwoord wat makkelijk.
Armand schreef:Ik zou iedereen die hier denkt dat hij of zij het beter kan aanraden om
eens een paar dagen in de schoenen van Frank te gaan lopen.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten