Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
vandeven schreef:Roel we gaan ook . Heb je nog tips voor bepaalde unieke plekken om mooie plaatjes te schieten?
Rinse schreef:Degene waarvan ik volgende week een busje mee zou nemen naar Zweden toe begint nu in één keer weer te twijfelen of dat wel zo'n goed idee is... Zijn er nog mensen/rallyteams die hun auto/bus aan mij zouden willen uitlenen? Eventueel tegen vergoeding, alleen kan dat niet al te hoog zijn maar daar komen we dan wel uit.
KaNo schreef:Rinse Zwaagstra Martin Nortier staan 10e algemeen in South Swedish Rally Volvo Original, na 9 proeven.
Roger en Jolanda schreef:KaNo schreef:Rinse Zwaagstra Martin Nortier staan 10e algemeen in South Swedish Rally Volvo Original, na 9 proeven.
WOOOOOOOOOOOOOOWH
KaNo schreef:Rinse Zwaagstra en Martin Nortier Voch Volvo Original C-förare zijn 33 algemeen en 9 in de c klasse.![]()
Die hebben in Sulingen veel schade gereden aan hun Volvo en konden dat niet op tijd herstellen.leor888 schreef:Startnr 114 (Bosscha en Keits ) heb ik niet gezien gisteren. Zijn ze niet gegaan? Ze stonden ook niet in de lijst met uitvallers.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast