metisse schreef:????????? FOTO TOPIC ?????????

Holkers schreef:Dat heeft IMHO meer te maken met 'wie kan er het meest aan de PS-schuif trekken' dan fotografie. Maar ieder zijn meug
fotosinn schreef:Holkers schreef:Dat heeft IMHO meer te maken met 'wie kan er het meest aan de PS-schuif trekken' dan fotografie. Maar ieder zijn meug
jij heb gelijk, want dat foto heeft mijn beeldbewerkingsprogramma genomen...waar was ik toenmaar goed dat hier nog "echte" fotografen zijn als jij
en goed dat verschillende stijlen en smaken bestaan, want anders was jij de enige "fotograaf"...niet kwaad bedoeld, maar serieus
Holkers schreef:Zo'n foto (en dan bedoel ik de onbewerkte versie) maak ik met 2 vingers in de neus en mijn andere hand op de rug gebonden
mmrizio schreef:ik zie liever een mooie bewerkte illustratie langskomen, dan de zoveelste dertien-in-een dozijn foto. Hoe mooi de opname technisch dan ook gelukt is.
Als zodanig vind ik het eindresultaat mooier/interessanter dan minstens de helft van de foto's in dit topic (en de meeste andere fototopics - zonder overigens te beweren dat mijn foto's wel bij 'de goede helft' zouden zitten!). Al zou ik het na een stuk of 10 waarschijnlijk wel zat zijn
Maurice
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten