WRC rally van Polen!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

jongste winnaar

Berichtdoor Starkoo » zo jun 28, 2009 23:07

best wel gaaf dat het een Nederlander is :D
Starkoo

Berichtdoor Stephan46 » ma jun 29, 2009 3:52

Wauw! Ik lees het nu pas, maar wat een topprestatie! :D

Felicitaties aan Kevin & Erwin en het hele team :)

Op naar Finland, naar hopelijk weer een mooi resultaat (ik heb er al zin in!).
Stephan46

Berichtdoor Campos » ma jun 29, 2009 7:47

Jan Willem schreef:Ja het is dat hij het zegt, maar verder was er geen aandacht voor in de Eurosport-uitzending, jammer genoeg.

Niet zo heel raar, dit programma gaat namelijk over het WRC. Er is later altijd een aparte JWRC reportage op Eurosport2.. Daarom, netjes dat hij het zegt, hij had het niet hoeven doen!
Campos

Berichtdoor Jan Willem » ma jun 29, 2009 9:20

Oh dat wist ik niet.
Voor de meeste Nederlandse/Vlaamse kijkers zal het resultaat van Abbring ook het belangrijkste punt van de rally zijn geweest.

Maar WRC Polen is wat mij betreft een aanwinst voor het WK! Ik heb dit weekend de mooiste rallybeelden gezien van dit seizoen. Loeb en ook Sordo zijn inmiddels zo goed op gravel dat het ook een heel weekend lang superspannend had kunnen zijn.
Jan Willem

Berichtdoor Ewoud » ma jun 29, 2009 12:06

Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. Jammer :) Zag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets :)
Ewoud

Berichtdoor official No. 27768 » ma jun 29, 2009 12:14

Stephan46 schreef:Felicitaties aan Kevin & Erwin en het hele team :)

Absoluut! Klasse prestatie!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor kolkie » ma jun 29, 2009 12:39

Een mooie dag voor de Nederlandse rallysport :D !

Anyhow, ik vroeg me eigenlijk af of het zo'n rare gedachte is van mij om in de situatie van Latvala 'simpelweg' het voorwiel eraf te schroeven, achterin te smijten samen met de navi (om gewicht op de kont te houden)en dan (op difflock en 1 sturend wiel) alsnog te finishen? Lijkt mij allicht effectiever dan duwen?
kolkie

Berichtdoor Hein » ma jun 29, 2009 12:50

kolkie schreef:Een mooie dag voor de Nederlandse rallysport :D !

Anyhow, ik vroeg me eigenlijk af of het zo'n rare gedachte is van mij om in de situatie van Latvala 'simpelweg' het voorwiel eraf te schroeven, achterin te smijten samen met de navi (om gewicht op de kont te houden)en dan (op difflock en 1 sturend wiel) alsnog te finishen? Lijkt mij allicht effectiever dan duwen?

Dat levert je diskwalificatie op. Een rallyauto moet te allen tijden met vier wielen rond rijden. Ingevoerd na Griekenland een paar jaar terug toen Loeb op 2,5 wiel over de snelweg reed.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor erikjan » ma jun 29, 2009 13:02

Ewoud schreef:Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. Jammer :) Zag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets :)

da's nu net het probleem in NL...

en daarom zullen we (helaas) nooit een WRC wedstrijd in NL krijgen, ben ik bang.

nee, wel de uitslagen van FC Knollentrekkers 3 tegen FC Achteruit 23 in de amateurklasse F bij de vrijdagamateurs in geuren en kleuren

stomme kranten...
erikjan

Berichtdoor kolkie » ma jun 29, 2009 13:02

Ok, die regel is me ontgaan, ik zat nog even met de beelden van Gronholm in een 206 met ontbrekend wiel/finaal afgebroken wiel in m'n hoofd. En daarbij die Engelse cop 'you can't drive like this' met als heerlijk verweer 'Oh, I can drive, if you lét me drive :twisted: !'. Vind ik wel aardig qua 'geef nooit op'-attitude.
kolkie

Berichtdoor Wout de Klerk » ma jun 29, 2009 14:28

erikjan schreef:
Ewoud schreef:Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. Jammer :) Zag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets :)

en daarom zullen we (helaas) nooit een WRC wedstrijd in NL krijgen, ben ik bang.

nee, wel de uitslagen van FC Knollentrekkers 3 tegen FC Achteruit 23 in de amateurklasse F bij de vrijdagamateurs in geuren en kleuren

stomme kranten...

HOHO, achterzijde AD, sportkatern, toch zeker 10 regeltjes in de linker kolom !
Hebben vorig jaar al eens een dubbele pagina aan de mannen besteed, dus het gaat er langzaam van komen.
Wout de Klerk

Berichtdoor 2rallyman1 » ma jun 29, 2009 14:47

Wout de Klerk schreef:
erikjan schreef:

stomme kranten...

HOHO, achterzijde AD, sportkatern, toch zeker 10 regeltjes in de linker kolom !
Hebben vorig jaar al eens een dubbele pagina aan de mannen besteed, dus het gaat er langzaam van komen.

Denk niet dat het publiceren van reclame,een marketingactie etc hier iets mee te maken heeft! Ligt puur aan de wegen die wij hier in NL hebben. ( ik doel daarmee op de LANGE reachte stukken )
2rallyman1

Berichtdoor Paperclip » ma jun 29, 2009 15:58

In het Eindhovens Dagblad heb ik een stukje voorbij zien komen, mét foto zelfs. Alleen had een collega de krant dus helaas heb ik het nog niet kunnen lezen.

En op de site van Omroep Brabant stond er ook nog een stukje over Kevin z'n prestatie: http://www.omroepbrabant.nl/?news/12018 ... bring.aspx
Paperclip

Berichtdoor nkroeze » ma jun 29, 2009 16:53

En ook wij zijn weer terug....

WAT een TOP rally zeg! Fantastische proeven, fantastische omgeving en een fantastisch resultaat :). Wij hebben echt genoten!

Als je van de publiekspunten wegblijft (hoewel wij ook een aantal gezien hebben) zijn ze prima bereikbaar, voldoende parkeer mogelijkheden (ja in een drassig weiland, moeten ze hem maar droog fohnen volgende keer?), prima 2 proeven + service te zien per dag en veel, heel veel leuke reacties op de grote NL vlag die we mee hadden... Die hadden velen nog nooit gezien :)

Kevin, kerel, SUPER gedaan, maar dat weet je :)
nkroeze

Berichtdoor briljant » ma jun 29, 2009 17:23

nkroeze schreef:En ook wij zijn weer terug....

WAT een TOP rally zeg! Fantastische proeven, fantastische omgeving en een fantastisch resultaat :). Wij hebben echt genoten!

Als je van de publiekspunten wegblijft (hoewel wij ook een aantal gezien hebben) zijn ze prima bereikbaar, voldoende parkeer mogelijkheden (ja in een drassig weiland, moeten ze hem maar droog fohnen volgende keer?), prima 2 proeven + service te zien per dag en veel, heel veel leuke reacties op de grote NL vlag die we mee hadden... Die hadden velen nog nooit gezien :)

Kevin, kerel, SUPER gedaan, maar dat weet je :)
Foei Niels. :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden