Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan Willem schreef:Ja het is dat hij het zegt, maar verder was er geen aandacht voor in de Eurosport-uitzending, jammer genoeg.
Stephan46 schreef:Felicitaties aan Kevin & Erwin en het hele team![]()
kolkie schreef:Een mooie dag voor de Nederlandse rallysport!
Anyhow, ik vroeg me eigenlijk af of het zo'n rare gedachte is van mij om in de situatie van Latvala 'simpelweg' het voorwiel eraf te schroeven, achterin te smijten samen met de navi (om gewicht op de kont te houden)en dan (op difflock en 1 sturend wiel) alsnog te finishen? Lijkt mij allicht effectiever dan duwen?
Ewoud schreef:Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. JammerZag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets
erikjan schreef:Ewoud schreef:Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. JammerZag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets
da's nu net het probleem in NL...
en daarom zullen we (helaas) nooit een WRC wedstrijd in NL krijgen, ben ik bang.
nee, wel de uitslagen van FC Knollentrekkers 3 tegen FC Achteruit 23 in de amateurklasse F bij de vrijdagamateurs in geuren en kleuren
stomme kranten...
Wout de Klerk schreef:erikjan schreef:Ewoud schreef:Ik vind vandaag in geen enkele krant iets terug over dit Nederlandse succes in Polen. Ook via de grote persbureaus alleen verhalen en foto's over de 'grote jongens'. JammerZag dat NU.nl het vanochtend wel had, da's iets
da's nu net het probleem in NL...
en daarom zullen we (helaas) nooit een WRC wedstrijd in NL krijgen, ben ik bang.
nee, wel de uitslagen van FC Knollentrekkers 3 tegen FC Achteruit 23 in de amateurklasse F bij de vrijdagamateurs in geuren en kleuren
stomme kranten...
HOHO, achterzijde AD, sportkatern, toch zeker 10 regeltjes in de linker kolom !
Hebben vorig jaar al eens een dubbele pagina aan de mannen besteed, dus het gaat er langzaam van komen.
Foei Niels.nkroeze schreef:En ook wij zijn weer terug....
WAT een TOP rally zeg! Fantastische proeven, fantastische omgeving en een fantastisch resultaat. Wij hebben echt genoten!
Als je van de publiekspunten wegblijft (hoewel wij ook een aantal gezien hebben) zijn ze prima bereikbaar, voldoende parkeer mogelijkheden (ja in een drassig weiland, moeten ze hem maar droog fohnen volgende keer?), prima 2 proeven + service te zien per dag en veel, heel veel leuke reacties op de grote NL vlag die we mee hadden... Die hadden velen nog nooit gezien
Kevin, kerel, SUPER gedaan, maar dat weet je
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten