Account Software Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JosWRX » di aug 25, 2009 22:31

A en P Rally Jan schreef:ow was jij die fanatieke official , die als je maar naar de weg keek om over te steken meteen begon te fluiten!!!!!!!

Denk dat je dan m'n postmaatje bedoelt. Heb wel veel gefloten, maar dan het "naderende auto"-fluitje. ;)
JosWRX

Berichtdoor JosWRX » di aug 25, 2009 22:46

MisterTwo schreef:maar hij had helaas toch een hoop klachten gehad van bedrijven over de afzettingen.

Da's inderdaad nog een puntje van aandacht. D'r zat een uur verschil in het tijdstip dat wij meekregen als afsluittijd, en het tijdstip dat bekend was bij de aanliggende bedrijven. We _bleven_ slepen met die strobalen.. ;)
('t Ging voornamelijk om [vracht]auto's die van de proef af wilden)
JosWRX

Berichtdoor astra driver » di aug 25, 2009 23:07

hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
Naar mijn idee stoor je dan nagenoeg niemand !!!

denk niet dat je dat gaat redden in het gelovige ede(woon er zelf ook) :wink:
astra driver

Berichtdoor Huufke » wo aug 26, 2009 0:12

astra driver schreef:
hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???

Leuke achternaam heb je.. :D:wink:
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Re: adam

Berichtdoor mantaboy » wo aug 26, 2009 10:59

Roger en Jolanda schreef:
mantaboy schreef:
Roger en Jolanda schreef:ik hoop het dat je het red

Ik hoop dat jij het red voor Amsterdam.

hoezo?

Met de reparaties. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor ikkuh_18 » wo aug 26, 2009 12:51

Huufke schreef:
astra driver schreef:

redt je zeker niet in Ede en al helemaal niet in veenendaal
als je daar met een wat herrie uitlaat op 2e paasdag al door het centrum rijdt mag je blijzjin dat er nog geen bijbel door je voorruit word gegooit...

Valt me trouwens nog mee dat de rally-auto nog geen bijbelteksten op de motorkap heeft staan
ikkuh_18

Berichtdoor gert vlieger » wo aug 26, 2009 14:11

RESPECT[/b]
gert vlieger

Berichtdoor antoine » wo aug 26, 2009 15:24

Foei om zo over je woonplaats te praten. Al denk ik dat misschien wel de helft of meer dan de helft zo denkt. Ik heb maanden in Elburg gewerkt, daar is het niet anders.
antoine

Berichtdoor niekschippers » wo aug 26, 2009 15:40

antoine schreef:Foei om zo over je woonplaats te praten. Al denk ik dat misschien wel de helft of meer dan de helft zo denkt. Ik heb maanden in Elburg gewerkt, daar is het niet anders.

rijssen is net zo........... :roll:
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor ikkuh_18 » wo aug 26, 2009 15:52

ja nou tis toch zo:P waarom zou ik erover liegen??
valt me mee dat ik nog steeds niet verbannen ben :lol:
ikkuh_18

Berichtdoor Rallyfanaat » wo aug 26, 2009 16:21

ikkuh_18 schreef:ja nou tis toch zo:P

ik denk dat veenendaal erger is dan ede.. dus misschien maken we kans in ede. wie niet waagt wie niet wint :wink:
Nikon D5000 + 18-55 + 55-200 + 70-300 VR2
Rallyfanaat

Berichtdoor A en P Rally Jan » wo aug 26, 2009 16:44

antoine schreef:Foei om zo over je woonplaats te praten. Al denk ik dat misschien wel de helft of meer dan de helft zo denkt. Ik heb maanden in Elburg gewerkt, daar is het niet anders.
nou dat valt nog wel mee hoor :wink: :wink:
A en P Rally Jan

Berichtdoor Jan Erik Rietman » wo aug 26, 2009 16:55

ikkuh_18 schreef:
Huufke schreef:
astra driver schreef:

als je daar met een wat herrie uitlaat op 2e paasdag al door het centrum rijdt mag je blijzjin dat er nog geen bijbel door je voorruit word gegooit...

Valt me trouwens nog mee dat de rally-auto nog geen bijbelteksten op de motorkap heeft staan

Zowel in Rijssen als in Veenendaal worden geen Bijbels door de ramen gegooid. Vind het ook een beetje een kortzichtige opmerking. Waarom tegelijk het op het geloof gooien. Ik weet uit ervaring hoe blij mensen zijn die op een industrieterrein wonen dat het zondag is. Nu eens geen lawaai van vrachtauto's e.d. vanaf 5.00uur tot laat in de avond. En wil je het op zondag organiseren, geen probleem, vraag een vergunning aan en zolang de plaatselijke APV niet iets heeft om het te verbieden kan het gewoon doorgaan. Er zijn alleen plaatsen waar nog veel mensen hechten aan de zondagsrust vanuit het christelijke geloof. Daar tegen aan trappen is typisch iets van deze tijd, denk je ietwat anders dan de meerderheid dan heb je een steekje los. Intolerantie van de toleranten noemt men dat.
Jan Erik Rietman

Berichtdoor ZZR Fan » wo aug 26, 2009 17:26

Jan Erik Rietman schreef:
ikkuh_18 schreef:
Huufke schreef:
astra driver schreef:

Zowel in Rijssen als in Veenendaal worden geen Bijbels door de ramen gegooid. Vind het ook een beetje een kortzichtige opmerking. Waarom tegelijk het op het geloof gooien. Ik weet uit ervaring hoe blij mensen zijn die op een industrieterrein wonen dat het zondag is. Nu eens geen lawaai van vrachtauto's e.d. vanaf 5.00uur tot laat in de avond. En wil je het op zondag organiseren, geen probleem, vraag een vergunning aan en zolang de plaatselijke APV niet iets heeft om het te verbieden kan het gewoon doorgaan. Er zijn alleen plaatsen waar nog veel mensen hechten aan de zondagsrust vanuit het christelijke geloof. Daar tegen aan trappen is typisch iets van deze tijd, denk je ietwat anders dan de meerderheid dan heb je een steekje los. Intolerantie van de toleranten noemt men dat.

Amen.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Holkers » wo aug 26, 2009 17:38

Ben het met je eens hoor, maar om nou de niet-gelovigen intolerant te noemen tav gelovigen... Als er 1 bevolkingsgroep zo flexibel is als een loden deur tav andersdenkenden zijn het wel de gelovigen ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden