A en P Rally Jan schreef:ow was jij die fanatieke official , die als je maar naar de weg keek om over te steken meteen begon te fluiten!!!!!!!
Denk dat je dan m'n postmaatje bedoelt. Heb wel veel gefloten, maar dan het "naderende auto"-fluitje.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
A en P Rally Jan schreef:ow was jij die fanatieke official , die als je maar naar de weg keek om over te steken meteen begon te fluiten!!!!!!!
MisterTwo schreef:maar hij had helaas toch een hoop klachten gehad van bedrijven over de afzettingen.
hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
Naar mijn idee stoor je dan nagenoeg niemand !!!
astra driver schreef:hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
denk niet dat je dat gaat redden in het gelovige ede(woon er zelf ook)
Huufke schreef:astra driver schreef:hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
Leuke achternaam heb je..:wink:
antoine schreef:Foei om zo over je woonplaats te praten. Al denk ik dat misschien wel de helft of meer dan de helft zo denkt. Ik heb maanden in Elburg gewerkt, daar is het niet anders.
ikkuh_18 schreef:ja nou tis toch zo:P
nou dat valt nog wel mee hoorantoine schreef:Foei om zo over je woonplaats te praten. Al denk ik dat misschien wel de helft of meer dan de helft zo denkt. Ik heb maanden in Elburg gewerkt, daar is het niet anders.
ikkuh_18 schreef:Huufke schreef:astra driver schreef:hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
redt je zeker niet in Ede en al helemaal niet in veenendaal
als je daar met een wat herrie uitlaat op 2e paasdag al door het centrum rijdt mag je blijzjin dat er nog geen bijbel door je voorruit word gegooit...
Valt me trouwens nog mee dat de rally-auto nog geen bijbelteksten op de motorkap heeft staan
Jan Erik Rietman schreef:ikkuh_18 schreef:Huufke schreef:astra driver schreef:hans van altena schreef:Is het niet mogelijk om deze sprint op een zondag te organiseren op dit industrieterrein , of is dit i.v.m. de "zondagsrust" niet mogelijk ???
redt je zeker niet in Ede en al helemaal niet in veenendaal
als je daar met een wat herrie uitlaat op 2e paasdag al door het centrum rijdt mag je blijzjin dat er nog geen bijbel door je voorruit word gegooit...
Valt me trouwens nog mee dat de rally-auto nog geen bijbelteksten op de motorkap heeft staan
Zowel in Rijssen als in Veenendaal worden geen Bijbels door de ramen gegooid. Vind het ook een beetje een kortzichtige opmerking. Waarom tegelijk het op het geloof gooien. Ik weet uit ervaring hoe blij mensen zijn die op een industrieterrein wonen dat het zondag is. Nu eens geen lawaai van vrachtauto's e.d. vanaf 5.00uur tot laat in de avond. En wil je het op zondag organiseren, geen probleem, vraag een vergunning aan en zolang de plaatselijke APV niet iets heeft om het te verbieden kan het gewoon doorgaan. Er zijn alleen plaatsen waar nog veel mensen hechten aan de zondagsrust vanuit het christelijke geloof. Daar tegen aan trappen is typisch iets van deze tijd, denk je ietwat anders dan de meerderheid dan heb je een steekje los. Intolerantie van de toleranten noemt men dat.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast