test/sponsordag BMW325 cup Furstenau UPDATE 29/08

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Sponsor » za aug 29, 2009 18:55

Wij waren ook weer van de partij.Mooi dat er ook eens in het bos gereden kon worden....had veel weg van Finland :shock: Enkele foto's van vandaag.Zoonlief (12)is verantwoordelijk voor de kwaliteit......
Rijders,etc. die foto's willen kunnen die opvragen via mail of PB. Zet wel effe je kenteken erbij of omschrijving van de auto.
Film komt zo spoedig mogelijk!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor pedduhwick » za aug 29, 2009 18:58

Jaccoooo schreef:de auto waar Kees in reed was dat niet een ascona :?:

Sorry je had gelijk :wink:
pedduhwick

Berichtdoor vandeven » za aug 29, 2009 19:10

ook een paar foto`s van een geslaagde dag

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
vandeven

Berichtdoor gschutten » za aug 29, 2009 21:48

Hierbij alvast een teaser......

Afbeelding

De rest komt morgen online!

Het was trouwens wel weer een te gekke dag daar in Fürstenau, [zeer balen mode aan] helaas had mijn video camera de kuren, dus geen onboards [zeer balen mode uit], maar desondanks heb ik zeer genoten van de rijstijlen van mijn twee "chauffeurs" Bertram Altena en Robert Kleinlugtenbeld....
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor RallyeRichard » za aug 29, 2009 22:26

Ook ons is het gelukt om van de partij te zijn met de opvolger van de in de Exotic total kort gereden Beemert van Jur "Kut, geen remmen" van Ruiten en Wim "Gaat het?" Koeten. (zie foto hierboven van gschutten)
Tot op bijna het laatste moment bleef het spannend of we deze test konden gaan meemaken. Maar vanochtend kon ik na het monteren en afhangen van het laatste portier om 05:00 uur met een goed gevoel van een klein uurtje welverdiende slaap genieten.

Al snel bleek dat de testdag geen overbodige luxe was toen Jur hortend en stotend zonder stroom het serviceterrein op kwam rollen. Mede door de briljante ingeving van Molenaar monteur Michel (waarvoor dank en hulde!) was de oorzaak snel gevonden. Een vastzittende koolborstel in de dynamo!

Dit hersteld en met stroom van de oprijwagen opnieuw starten en geen klap geven! Gloeiende, gloeiende... Maar wederom is het dezelfde Michel (als je een vrouw was...) die door een efficiente testmethode (ik heb wel gezien dat ik nog een hoop van de BMW moet leren) wederom de oorzaak snel boven water had. Een vastgeslagen benzinepomp. Dat verzin je toch niet? Afijn, deze uitgebouwd en met ompolen en wat welgemikte hamerslagen hier weer leven in gekregen en we konden weer rijden. Maar niet voor lang...

Terwijl we op de eerste doorkomst staan te wachten, gaat de telefoon. Jur; "Ik sta stil met olielekkage...". Blijkt een hydrauliekslang naar de oliekoeler uit elkaar te zijn gesprongen. Gewoon de knelkoppeling van slang naar stalen pijp losgeschoten. Gelukkig was ook dit probleem met een paar eenvoudige slangeklemmen makkelijk te verhelpen.
Blijkbaar had de Beemert ons hardop uitgesproken "driemaal is scheepsrecht" gehoord en besloot hij de rest van de dag geen klap verkeerd meer te geven.

Al met al dus een zeer geslaagde test en gezien het karakter van de onverharde testtracks, kan ik mij niet voorstellen dat we in Amsterdam nog nieuwe verrassingen krijgen 8)
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor manta-sport » za aug 29, 2009 23:15

Was een super dag, aantal keer mee geweest als bijrijder. De bos proef was te gek. Op verschillende plekken mooi zicht naar voren door de zijruit :lol:

Hier alvast een paar foto's. De rest volgt later.(er staan nu wat meer foto's http://picasaweb.google.nl/manta.sport/TestdagFurstenau29082009 )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PS: Als rijders zijn die foto's willen (groter/origineel formaat) stuur een mailtje of PB. Heb van bijna iedereen wel een foto.
Laatst bijgewerkt door manta-sport op zo aug 30, 2009 12:12, in totaal 1 keer bewerkt.
manta-sport

Berichtdoor kasper » za aug 29, 2009 23:57

nog bij iemand bekend wie/wat er in brand stond
kasper

Berichtdoor vandeven » zo aug 30, 2009 7:24

kasper schreef:nog bij iemand bekend wie/wat er in brand stond

(molenaar beemer) een klein fikkie onder de kap. was snel weer uit.
vandeven

Berichtdoor bjorn veldkamp » zo aug 30, 2009 9:18

Wat leuk dat Kevin ook de hele dag dwarsging. :D
Rally comes allways first!
bjorn veldkamp

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 30, 2009 9:19

Ik zag in Nijmegen ook een 325i in rallytrim vorige week, weet iemand van wie deze is?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor ExTaxi » zo aug 30, 2009 9:49

bjorn veldkamp schreef:Wat leuk dat Kevin ook de hele dag dwarsging. :D

kan die jongen nou nog steeds niet rijden? Al die BMW-rijders hebben moeite om netjes lijnen te rijden. Altijd maar corrigeren met tegensturen. Ik denk dat dit soort dagen wel goed is voor ze, misschien leren ze het dan eens :roll:
ExTaxi

Berichtdoor Sponsor » zo aug 30, 2009 14:15

Niet mijn beste filmwerk maar toch nog iets....ik zal nog eens kijken waarom ie niet in breedbeeld speelt.

http://www.youtube.com/watch?v=k7TH--xD-xY

Enjoy :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor CoupeetjeJr » zo aug 30, 2009 15:45

een onboard filmpje (niet mooi is met mobiel gemaakt)

http://www.youtube.com/watch?v=baHcqjKmU-o
CoupeetjeJr

Berichtdoor vandeven » zo aug 30, 2009 16:48

vandeven

Berichtdoor Tukker FM » zo aug 30, 2009 19:19

Hier ook mijn compilatie online:

http://www.youtube.com/watch?v=7u3iWnmPuAM

Gr René Braakman
Tukker FM

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's