Staat de cameraman nu op een velg/band van jullie? Heeft hij daarvoor betaald?
Nee niks betaald
Maar wel toestemming om het wiel te gebruiken?
ze hebben netjes gevraagd of ze de band even mochten gebruiken dus geen problemen mee hoor
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Staat de cameraman nu op een velg/band van jullie? Heeft hij daarvoor betaald?
Nee niks betaald
Maar wel toestemming om het wiel te gebruiken?
Wolter schreef:leor888 schreef:Holkers schreef:Ik heb vandaag een r*t-film gekeken (kan ook andere bewoordingen nemen, maar ik denk dat r*t de lading wel dekt) en besloten om na 10 minuten weg te zappen. Door gezapt totdat ik wat vond wat ik wel leuk vond om na te kijken en heb dat gekeken.
Dit vind ik echt geen vergelijk. Je kunt een film toch niet vergelijken met een sportreportage?
Bij de film gaat het om het plot, de acteurs en daarvan ken je van te voren ongeveer de strekking en het genre.
Bij dat r*t programma zoals het exemplaar dat er vandaag van gemaakt was weet je niet van te voren hoe de onderwerpen uitgelicht zullen worden. Ik weet niet hoe het aangekondigd is in oa de persberichten, maar waarschijnlijk niet zoals de inhoud vandaag bleek te zijn.
En ja, je kunt wegzappen en dan? Je wilt toch graag dat beetje verslaggeving wat er van onze sport op de tv te zien is meemaken. (...etc.)
Maarten bedoelt (denk ik) inderdaad hetgeen; als je het niet leuk vindt, dan kijk je niet.
Net zoals geldt dat als je iets te duur vindt, je het niet koopt. etc... Eenvoudiger kan het niet. En door niet te kijken zeg je meer dan iets op een forum te zeggen (kijkcijfers zeggen daadwerkelijk iets).
Het is maar net de vraag of je inderdaad daadwerkelijk graag dat beetje verslaggeving van de rallysport wilt zien. Dat is een afweging die een ieder voor zichzelf maakt. Rallysport zal voor de een hemels zijn, voor de ander ''wel leuk'' en weer een ander zal er niets aan vinden. En dan is er ook nog een verschil in de perceptie tussen het in het echt meemaken en het op tv bekijken.
Als je die twee dingen (mate van fan zijn en mate van waardering door te kijken op tv) met elkaar combineert, zal je zien dat er veel combinaties mogelijk zijn. Ook de combinatie grote fan in het echt, maar geen tv-interesse. Het is dus niet zo vanzelfsprekend dat iedereen het ook graag wilt zien.

Het is ook jammer dat sommige mensen nog steeds niet willen begrijpen dat met een paar kleine aanpassingen Rally Report wel een goed programma kan worden.ZZR Fan schreef:Verschil is dat Sporza lang niet de benodigde kosten als een RTL hoeft te maken. Of dat wordt in ieder geval op een andere manier gefinancierd. Jammer dat mensen dat na zo vaak in herhaling nog steeds niet begrijpen
RobinV-Rally schreef:Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke autoenzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...
Mark Verhoeven heeft ook niets met RR te maken.Sjeik1981 schreef:RobinV-Rally schreef:Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke autoenzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...
Hier wil ik wel even op reageren, ik hoorde Mark Verhoeven zeggen dat hij helemaal geen plan had om Veenendaal überhaupt uit te zenden. Alleen ff wat op de service. Er stond nog wat anders op het programma..... (autocross????, geen idee weet niet of dat dezelfde dag was). Dus Mark had eigenlijk helemaal geen tijd om uberhaupt een uitzending te doen.
Vandaag had ik hem wel gezien op de service van Amsterdam.
briljant schreef:Mark Verhoeven heeft ook niets met RR te maken.Sjeik1981 schreef:RobinV-Rally schreef:Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke autoenzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...
Hier wil ik wel even op reageren, ik hoorde Mark Verhoeven zeggen dat hij helemaal geen plan had om Veenendaal überhaupt uit te zenden. Alleen ff wat op de service. Er stond nog wat anders op het programma..... (autocross????, geen idee weet niet of dat dezelfde dag was). Dus Mark had eigenlijk helemaal geen tijd om uberhaupt een uitzending te doen.
Vandaag had ik hem wel gezien op de service van Amsterdam.
Hij rijdt wel af en toe een wedstrijd.
Maar Frank Verhoeven is het gezicht van RR
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten