Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor patlip » ma aug 31, 2009 17:30

Staat de cameraman nu op een velg/band van jullie? Heeft hij daarvoor betaald?

Nee niks betaald
Maar wel toestemming om het wiel te gebruiken?

ze hebben netjes gevraagd of ze de band even mochten gebruiken dus geen problemen mee hoor :lol:
LIPSTICK stickers
patlip

Berichtdoor leor888 » ma aug 31, 2009 21:27

Wolter schreef:
leor888 schreef:
Holkers schreef:Ik heb vandaag een r*t-film gekeken (kan ook andere bewoordingen nemen, maar ik denk dat r*t de lading wel dekt) en besloten om na 10 minuten weg te zappen. Door gezapt totdat ik wat vond wat ik wel leuk vond om na te kijken en heb dat gekeken.

Dit vind ik echt geen vergelijk. Je kunt een film toch niet vergelijken met een sportreportage?
Bij de film gaat het om het plot, de acteurs en daarvan ken je van te voren ongeveer de strekking en het genre.
Bij dat r*t programma zoals het exemplaar dat er vandaag van gemaakt was weet je niet van te voren hoe de onderwerpen uitgelicht zullen worden. Ik weet niet hoe het aangekondigd is in oa de persberichten, maar waarschijnlijk niet zoals de inhoud vandaag bleek te zijn.

En ja, je kunt wegzappen en dan? Je wilt toch graag dat beetje verslaggeving wat er van onze sport op de tv te zien is meemaken. (...etc.)

Maarten bedoelt (denk ik) inderdaad hetgeen; als je het niet leuk vindt, dan kijk je niet.
Net zoals geldt dat als je iets te duur vindt, je het niet koopt. etc... Eenvoudiger kan het niet. En door niet te kijken zeg je meer dan iets op een forum te zeggen (kijkcijfers zeggen daadwerkelijk iets).

Het is maar net de vraag of je inderdaad daadwerkelijk graag dat beetje verslaggeving van de rallysport wilt zien. Dat is een afweging die een ieder voor zichzelf maakt. Rallysport zal voor de een hemels zijn, voor de ander ''wel leuk'' en weer een ander zal er niets aan vinden. En dan is er ook nog een verschil in de perceptie tussen het in het echt meemaken en het op tv bekijken.
Als je die twee dingen (mate van fan zijn en mate van waardering door te kijken op tv) met elkaar combineert, zal je zien dat er veel combinaties mogelijk zijn. Ook de combinatie grote fan in het echt, maar geen tv-interesse. Het is dus niet zo vanzelfsprekend dat iedereen het ook graag wilt zien.

Heb jij ook wel gelijk in, maar de je in stukje dat was ik. Dus ja ik doe graag beide, rally van nabij, live en rally op tv en ook rally op internet kan mij bekoren. Zonder dat ik een van deze drie varianten als hemels wil betitelen trouwens. En ik blijf erbij dat een reporting programma van een sport in tegenstelling tot een film niet van te voren wegzapbaar is.
Ik tel sowieso niet mee voor de kijkcijfers, dus niet kijken heeft voor mij alleen maar tot gevolg dat ik het programma niet zie.
Daarnaast weten we dat Frank (of zijn medewerkers) hier op het forum meelezen.
Tot zo ver mijn 2 öre ;)
leor888

Berichtdoor MisterTwo » zo sep 06, 2009 10:40

Nou na alle achtergrond shots van de service in Veenendaal vandaag dan ook een korte samenvatting van de rallysprint in Ede, beter laat dan nooit!

Leuk voor RTL dat ze een nieuwe sponsor hebben in de vorm van Colin McRae Dirt 2, maar nu krijg ik de helft van het programma Ken Block te zien daar word je op internet ook al mee doodgegooid (/klaagmodus uit)

Oh en even hulde voor Eurosport dat ze live het IRC brengen!
MisterTwo

Berichtdoor antoine » zo sep 06, 2009 11:03

Waren er beelden van Veenendaal? Sjit net in de sec dat ik met mijn ogen knipperde zeker. :oops: :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor RobinV-Rally » zo sep 06, 2009 11:58

Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke auto :D enzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Rallyteam ASG » zo sep 06, 2009 12:01

Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Sporza!!!
Briljant en voldoende rally!
Account Software Groep Rallyteam
Rallyteam ASG

Berichtdoor ZZR Fan » zo sep 06, 2009 13:18

Verschil is dat Sporza lang niet de benodigde kosten als een RTL hoeft te maken. Of dat wordt in ieder geval op een andere manier gefinancierd. Jammer dat mensen dat na zo vaak in herhaling nog steeds niet begrijpen :(
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor briljant » zo sep 06, 2009 13:22

ZZR Fan schreef:Verschil is dat Sporza lang niet de benodigde kosten als een RTL hoeft te maken. Of dat wordt in ieder geval op een andere manier gefinancierd. Jammer dat mensen dat na zo vaak in herhaling nog steeds niet begrijpen :(
Het is ook jammer dat sommige mensen nog steeds niet willen begrijpen dat met een paar kleine aanpassingen Rally Report wel een goed programma kan worden. :roll:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 06, 2009 16:33

RobinV-Rally schreef:Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke auto :D enzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...

Hier wil ik wel even op reageren, ik hoorde Mark Verhoeven zeggen dat hij helemaal geen plan had om Veenendaal überhaupt uit te zenden. Alleen ff wat op de service. Er stond nog wat anders op het programma..... (autocross????, geen idee weet niet of dat dezelfde dag was). Dus Mark had eigenlijk helemaal geen tijd om uberhaupt een uitzending te doen.

Vandaag had ik hem wel gezien op de service van Amsterdam.
Sjeik1981

Berichtdoor briljant » zo sep 06, 2009 16:45

Sjeik1981 schreef:
RobinV-Rally schreef:Ik vond het een slechte aflevering, 60% Ken Block en 40% VeKa Autocross. Ohja en een verdwaald minuutje Veenendaal. Ik hoop dat volgende week een goede aflevering komt met Amsterdam erin, want daar is genoeg te melden... V Eldik met een leuke auto :D enzo... maarja.. Er is rally op tv dus niks te klagen...

Hier wil ik wel even op reageren, ik hoorde Mark Verhoeven zeggen dat hij helemaal geen plan had om Veenendaal überhaupt uit te zenden. Alleen ff wat op de service. Er stond nog wat anders op het programma..... (autocross????, geen idee weet niet of dat dezelfde dag was). Dus Mark had eigenlijk helemaal geen tijd om uberhaupt een uitzending te doen.

Mark Verhoeven heeft ook niets met RR te maken.
Hij rijdt wel af en toe een wedstrijd.
Maar Frank Verhoeven is het gezicht van RR
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Sponsor » zo sep 06, 2009 16:48

je was me net voor....

Maar wel eindelijk beelden van ons.........van de service.Tja je moet ergens beginnen :D
Denk dat de beelden gesponsord zijn door van de Heuvel....
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 06, 2009 18:25

briljant schreef:
Sjeik1981 schreef:

Mark Verhoeven heeft ook niets met RR te maken.
Hij rijdt wel af en toe een wedstrijd.
Maar Frank Verhoeven is het gezicht van RR

Ja sorry, ik bedoelde ook Frank natuurlijk
Sjeik1981

Berichtdoor leor888 » zo sep 06, 2009 18:39

geen commentaar deze week.
Heb ik wat gemist? Ik heb nog niet gekeken en ik zap dit keer toch maar vooorbij gezien de eerste reacties.

Kan iemand mijn -1 doorgeven aan de kijkcijfer meters? :twisted:
leor888

Berichtdoor official No. 27768 » zo sep 06, 2009 21:05

Hij was vandaag uitgebreid in Amsterdam aan het filmen dus we zullen het (hopelijk) snel zien :D
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Sjeik1981 » ma sep 07, 2009 16:11

official No. 27768 schreef:Hij was vandaag uitgebreid in Amsterdam aan het filmen dus we zullen het (hopelijk) snel zien :D

Hij was idd nadrukkelijk aanwezig, dus as zaterdag of zondag wel de beelden....
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia