Hellendoornrally 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Rallyteam Stegehuis start niet bij Hellendoornrally

Berichtdoor Rallyteam Stegehuis Molli » wo sep 16, 2009 11:58

Rallyteam Stegehuis zal niet van start gaan tijdens de Hellendoornrally 2009. Henk heeft gisteren op de Duitse Autobahn een ongeluk gehad. Hierbij liep hij rug en schouderletsel op, waardoor hij niet kan rijden. Wel wensen wij de andere rijders een succesvolle rally toe.
Rallyteam Stegehuis Molli

Berichtdoor Rally400 » wo sep 16, 2009 12:20

Eerste afmelding

vMerkstein jr :( :(

officieel van organisatie
Rally400

Re: Rallyteam Stegehuis start niet bij Hellendoornrally

Berichtdoor RobinV-Rally » wo sep 16, 2009 12:28

Rallyteam Stegehuis Molli schreef:Rallyteam Stegehuis zal niet van start gaan tijdens de Hellendoornrally 2009. Henk heeft gisteren op de Duitse Autobahn een ongeluk gehad. Hierbij liep hij rug en schouderletsel op, waardoor hij niet kan rijden. Wel wensen wij de andere rijders een succesvolle rally toe.

Sterkte! Jammer dat ze er niet bij zijn.
Rally400 schreef:Eerste afmelding

vMerkstein jr

Serieus :S ik hoop het niet...
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor Gert-Jan Nijkamp » wo sep 16, 2009 12:40

Vader en zoon Peter van Merksteijn zullen dit jaar helaas niet aan de start verschijnen van hun thuis rally in Hellendoorn. Beide heren waren wel ingeschreven voor de wedstrijd, Peter jr. met de Focus WRC 08 waar hij de voorgaande rallies ook mee aan de start is verschenen terwijl er nog gezocht werd naar een leuke spectaculaire auto voor Peter sr.. Door zakelijke verplichtingen moeten ze echter verstek laten gaan. Eddy Chevaillier, de vaste navigator van Peter jr., zal in Hellendoorn wel van start gaan samen met Pieter Tsjoen in de Focus WRC 08 waarmee zij afgelopen weekend de Omloop van Vlaanderen op hun naam hebben geschreven.

BRON: www.vm-motorsport.nl
Gert-Jan Nijkamp

Berichtdoor Mevo » wo sep 16, 2009 12:58

Jammer :(
Mevo

Re: Rallyteam Stegehuis start niet bij Hellendoornrally

Berichtdoor gschutten » wo sep 16, 2009 13:14

Rallyteam Stegehuis Molli schreef:Rallyteam Stegehuis zal niet van start gaan tijdens de Hellendoornrally 2009. Henk heeft gisteren op de Duitse Autobahn een ongeluk gehad. Hierbij liep hij rug en schouderletsel op, waardoor hij niet kan rijden. Wel wensen wij de andere rijders een succesvolle rally toe.

Dat is erg zuur, zo vlak voor je thuiswedstrijd een auto ongeluk hebben. Het belangrijkste is dat hij het heeft na kunnen vertellen, en ik wens Henk sterkte en een spoedig herstel toe!
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor WRC fan » wo sep 16, 2009 14:11

Gert-Jan Nijkamp schreef:

Vader en zoon Peter van Merksteijn zullen dit jaar helaas niet aan de start verschijnen van hun thuis rally in Hellendoorn. Beide heren waren wel ingeschreven voor de wedstrijd, Peter jr. met de Focus WRC 08 waar hij de voorgaande rallies ook mee aan de start is verschenen terwijl er nog gezocht werd naar een leuke spectaculaire auto voor Peter sr.. Door zakelijke verplichtingen moeten ze echter verstek laten gaan. Eddy Chevaillier, de vaste navigator van Peter jr., zal in Hellendoorn wel van start gaan samen met Pieter Tsjoen in de Focus WRC 08 waarmee zij afgelopen weekend de Omloop van Vlaanderen op hun naam hebben geschreven.

Dat is echt balen :cry:
WRC fan

Berichtdoor Sand » wo sep 16, 2009 14:29

Frevo schreef:Ik ben benieuwd of er nog pakketjes zijn als ik zaterdagochtend aan kom tuffen aangezien er niet zoveel schijnen te zijn. Vorig jaar ook een stuk of 6 adressen af moeten rijden voordat we wat hadden.

Je kunt ook een aantal adressen opschrijven en het telefoonnummer ervan opzoeken. Als je bij de 1e niets kunt krijgen kun je zo de 2e of 3e opbellen. Gaat sneller dan overal langs te rijden :wink:
Sand

Berichtdoor Starkoo » wo sep 16, 2009 15:15

Gert-Jan Nijkamp schreef:

Is jammer ja, maar blijfen er genoeg over toch, ik ga Vrijdag weer kijken als het uit komt zaterdag laatste nk autocross dus dan ben ik er niet, hoppelijk rijden ze beiden wel in Hengelo dat is toch hun echte thuis wedstrijd!
Starkoo

Berichtdoor Frevo » wo sep 16, 2009 15:15

Sand schreef:
Frevo schreef:Ik ben benieuwd of er nog pakketjes zijn als ik zaterdagochtend aan kom tuffen aangezien er niet zoveel schijnen te zijn. Vorig jaar ook een stuk of 6 adressen af moeten rijden voordat we wat hadden.

Je kunt ook een aantal adressen opschrijven en het telefoonnummer ervan opzoeken. Als je bij de 1e niets kunt krijgen kun je zo de 2e of 3e opbellen. Gaat sneller dan overal langs te rijden :wink:

Das best een goede tip eigenlijk! :shock:
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Sjeik1981 » wo sep 16, 2009 15:22

Ja vind ik ook, had er eigenlijk helemaal niet aangedacht, maar natuurlijk super logisch.....
Sjeik1981

inkom kaarten

Berichtdoor redwitch100 » wo sep 16, 2009 15:22

klinkt misschien dom maar waa5r kun je de inkom kaaarten kopen, ik neem aan dat ze entree vragen
redwitch100

Re: inkom kaarten

Berichtdoor Pruttel » wo sep 16, 2009 15:38

redwitch100 schreef:klinkt misschien dom maar waa5r kun je de inkom kaaarten kopen, ik neem aan dat ze entree vragen

Voor het servicepark bedoel je?
Die kun je direct aan de ingang kopen of je moet een infopakket kopen bij een van de adressen die op de site staan aangegeven. Wie zo'n infopakket koopt voor 15 euro, kan daarmee ook het servicepark in.
Pruttel

Re: inkom kaarten

Berichtdoor Jan Kamphuis » wo sep 16, 2009 15:38

redwitch100 schreef:klinkt misschien dom maar waa5r kun je de inkom kaaarten kopen, ik neem aan dat ze entree vragen

Domme vragen bestaan niet :wink: domme antwoorden wel.
In het info pakket ziet meestal een toegangsbewijs voor het service terrein een extra bewijs kan je bij de ingang kopen. Voor KP 2/4 heb ik gehoord dat je ook moet betalen, ik denk dat je dat kunt betalen bij de ingang.
Jan Kamphuis

Berichtdoor Sjeik1981 » wo sep 16, 2009 15:40

A, deze zit eenmaal inhet pakketje, welke o.a. ook bij de service te krijgen is
B. Bij de ingang van de service is een losse service inkomkaart te krijgen.

Voor de proeven is alleen voor de Luttenbergring (voor ik denk 5 euro) een kaartje nodig welke aan bij verschillende punten langs de proeven te kopen is. Hier ontkom je haast niet aan.....

Zo genoeg info, voor verder verkooppunten van de infopakketten zie de site...

Nou je hebt ondertussen al 3 antwoorden en met mij er nu bij dus al 4. Denk dat de info zo wel genoeg is
Sjeik1981

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden