Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
opelpower schreef:Dat ding van Poortman liep niet goed joh:S.. Die van Wolves (met zelfde 16v motor) vlamde en knapte helemaal niet in de pijp.. Klonk ook feller dan die van Poortman..
Miniliteman schreef:opelpower schreef:Dat ding van Poortman liep niet goed joh:S.. Die van Wolves (met zelfde 16v motor) vlamde en knapte helemaal niet in de pijp.. Klonk ook feller dan die van Poortman..
In welke klasse lopen die Opeltjes?
Zijn die 16V's inmiddels gehomologeerd?
JOCHEM HANEGRAAF schreef:Tuurlijk is daar het hele verhaal.
Ik heb (omdat ik geen tankgelegenheid had gekregen omdat ik geen vaten had) van de route moeten wijken voor een bijgelegen pompstation.
Alleen wat mij stoort is dat ik pas laat uit de wedstrijd ben genomen.
jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten
opelpower schreef:Equipe Frans Bremmer Mark Bent op laatste proef in de sloot!! Erg jammer.
gschutten schreef:opelpower schreef:Dat ding van Poortman liep niet goed joh:S.. Die van Wolves (met zelfde 16v motor) vlamde en knapte helemaal niet in de pijp.. Klonk ook feller dan die van Poortman..
Klopt, de ontsteking was nog niet goed afgesteld, omdat de auto pas donderdag klaar was, vertelde Hans Hengstman me al bij de keuring
jeroenvdheiden schreef:Han_RS_Cos schreef:jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten,
Hij was nog niet op temperatuur dan? Reguliere werkingstemperaturen voor turboladers liggen al boven de 1000°.
Hij vertrouwde het nie,
Heeft 2 alarmfases van de computer genegeerd, de 3e vond ie toch te eng en heeft de auto aan de kant gezet.
crx303 schreef:jeroenvdheiden schreef:Han_RS_Cos schreef:jeroenvdheiden schreef:Tsjoen zn turbo werd 800 graden celcius, toen gingen alle alarmbellen rinkelen en heeft hij er voor gekozen hem aan de kant te zetten,
Hij was nog niet op temperatuur dan? Reguliere werkingstemperaturen voor turboladers liggen al boven de 1000°.
Hij vertrouwde het nie,
Heeft 2 alarmfases van de computer genegeerd, de 3e vond ie toch te eng en heeft de auto aan de kant gezet.
EGT (exhaust gas temperature) liep over de 1000 graden en toen gingen er lampjes branden, achteraf bleek het slechts een kapotte sensor te zijn, aldus tsjoen op de radio.
Verder leuke dag gehad, leuke actie en nog wat foutjes gezien, zoals klippels in de berm, vd heuvel uitval, wevers foutje en voor m'n neus de manta in de greppel.
JOCHEM HANEGRAAF schreef:Het zij zo he ik baal er terrible van.
Maar ik zag dat er meerdere mensen na mijn TC 13a zijn gestopt: ik denk dat er wel eentje is met hetzelfde probleem.
Tankzone was ten eerste namelijk altijd te druk.
Van mij had gewoon op de service getankt worden maar dat deed de organisatie daarvoor niet verzekerd is en geen extra verzekeringsgeld wilde betalen (beetje gek ik moest toch 700 euro afrekenen voor inschrijfgeld en men heeft meer deelnemers dan ooit).
Daarom maakte men een tankzone ingeschakeld dus ik stuur daar mijn jongens op af: eerst kei lang wachten want 2 tankplaatsen zijn er 2 te weinig verteld men mij dat ik niet mocht tanken.
Sta je dan ,
erikjan schreef:en trouwens NIET de groeten aan de 2 officials op de laatste KP, die op de Ypeloweg stonden. (waarvan 1 forse blonde heer met dito paardestaart)
zij presteerden het om gedurende 2 uur VOOR het publiek te blijven paraderen, al peukdraaiend, zich breed makend, waardoor ten minste 15 mensen geen foto's en/of films konden maken zonder deze beide zonderlingen in beeld.
ik begrijp dat de sport officials nodig heeft, maar ga dan niet pontificaal in beeld staan; zelfs na herhaalde oproepen uit het publiek gingen ze niet aan de kant.
niet netjes...
ps. ik heb een fraaie foto van de heren beschikbaar, indien ze zich aangesproken voelen
henk schreef:
zal geen namen noemen maar ik heb op de service ook gezien dat bij een team gewoon getankt werd....
lullig voor je, zeker als ze je ook nog eens pas zo laat op de hoogte stellen.
EvoV6 schreef:Wat ons alleen echt opviel waren de hoeveelheid auto's die langskwamen op KP16 zonder achterbumper. Echt veel. Waar zijn deze allemaal gebleven??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten